20.10.2015 , saat 21.30 da başıma gelen hadisedir;
Avea nın yeni çalışması ve ülkemizde "bilgi" ye verilen değer: Avea müşteri hizmetleriyle konuşmayı paralı yapmışlar. 60 kuruş. Hadi eyvallah dedik aradık, zaten müşteri hizmetlisiyle konuşana kadar içiniz dışınıza çıkıyo, oraya bas yok oraya, yok yanlış oldu ana menüye gitmek için şunu tuşla. reklam dinle reklam tekrar reklam. Sonunda bi kadın çıktı, merhaba dedim, taahhutum bitmiş yenilemek istiyorum. Peki dedi kadın ancak öncelikle... :) Sizin hattınızla ilgili işlem yapmamız için bilgilerinizi firmalarla paylaşmaya onay vermeniz gerekiyo, 3.şahıs firmalarla bilgilerinizi paylaşmanız hediye zart zurt. Durun ya! dedim, şimdi ben kişisel bilgilerimi satmanıza onay vermezsem bana, yani parasını ödediğim hizmete karşılık yardımcı olamayacağınızı söylüyorsunuz değil mi? Evet dedi kadın, sanki normal bişeymiş gibi, evet hiçbir işlem yapamam.
Ülkemizde daha geçtiğimiz günlerde milli eğitim bakanlığındaki bir çalışanın para karşılığı tüm çocukların bilgilerini sattığı ortaya çıkarıldı. Bilgiye verilen değer ülkemizde sıfır. Özel diye birşey hayatımızdan çıkalı çok oldu. İzinsiz dinlemeler, internetimizin telekom tarafından filtrasyondan geçirilmesi, hepimizin damgalı hayvanlar gibi ülkemiz tarafından bilgilerimizin onla bunla paylaşılması. Hatta ne geldi aklıma, daha geçen gün Mit Çinlilerden bir bilgisayar trojeni yapmasını istediği ve ilgili ödeme belgeleri açıkladı gazeteler, bilgi çalan trojenler. Hemde çalan kişi devlet. Ne kadar tanıdık geldi değil mi? (:
Gün geçtikçe de kötüye gidiyoruz...
Bize ne bundan.
quote:
Orijinalden alıntı: çaysigara
Bize ne bundan.
okursan belki anlarsın.
quote:
Orijinalden alıntı: Kongor
quote:
Orijinalden alıntı: çaysigara
Bize ne bundan.
okursan belki anlarsın.
O senin problemin.
quote:
Orijinalden alıntı: köfteciŞakir
quote:
Orijinalden alıntı: Kongor
quote:
Orijinalden alıntı: çaysigara
Bize ne bundan.
okursan belki anlarsın.
O senin problemin.
Alıntıları Göster
Bahsettiğiniz durum, onay isteme müşteri isteğine bağlı bir durum, zorlayamazlar biliyorsunuz. Eğer bu zorlama yapılmışsa bunu kurumsal bir durum diye değil de müşteri temsilcisinin bilgisizliğine ya da prim falan veriyorlardır ona bağlamak lazım. Tekrar aramanızı, işinizi yaptırmanızı ve bu durum için de şikayet kaydı bırakmanızı öneririm
Öyle saçmalık mı olur çocuk gibi kandırmışlar seni paşa paşa yapacak Arayamam diyorsan sikayetvar.com a yaz sikayetini onlar seni arar
Bende sizin gibi düşünüyordum ta ki aynı durumu birebir arkadaşlarımdan da yaşayanları duyunca.
liste uzayıp gidiyor. Herkes aynı sorunu yaşıyor yani sizin anlayacağınız, çoğu insanda lanet olsun diyip sorununun giderilmesi için onay veriyor.
İstemiyorum kardeşim reklam falan. başka firmalarla bilgilerimin paylaşılmasını. alenen yaptıkları hukuksuz bilgilerimin çalınıp başka firmalara satılması.
Zaten arama yapınca baz istasyonuna kayıt giriyor Onayda ver gelsin mesajlar ohh
İşi bilin sıkıştırın görevini yap de sicil numarasını iste vermezse adını iste şikayet et Avea direk btk ya şikayet edeceksin şikayetvar ı geçin şuan
Benim arkadaşıma da aynı şeyi yapmışlar hem de aynı günde 3 farklı müşteri temsilcisi ve tabii ki Avea! Arkadaşım tuzağa düşmemiş ama bilgi de vermemişler :(
quote:
Orijinalden alıntı: day1972
Benim arkadaşıma da aynı şeyi yapmışlar hem de aynı günde 3 farklı müşteri temsilcisi ve tabii ki Avea! Arkadaşım tuzağa düşmemiş ama bilgi de vermemişler :(
Bu işte çok güzel para var avea malum en ucuzu bu sebeple bu işlere giriyor olabilir. Turkcell kullanıyorum rahat ediyorum avea'da aynı tarife 10 lira daha ucuz ama ayda 10 lira için bu işkence çekilmez bence.
Hepsinin aynı olduğunu düşünüyorum, Vodafone dahil.
Sonuçta BTK denen kurum var ve hepsi aynı yere bağlı
quote:
Orijinalden alıntı: Kongor
Hepsinin aynı olduğunu düşünüyorum, Vodafone dahil.
Sonuçta BTK denen kurum var ve hepsi aynı yere bağlı
Turkcell bugüne kadar benden böyle bir talepte bulunmadı, ne zaman müşteri hizmetlerini arasam sorunumla ilgilenildi. Fazla fatura geldiğinde de şikayet ettim hemen çözdüler. Hepsinin bağlı olduğu kurum aynı ama hizmet kalitesinde fark var.
Turkcell'de şöyle bir fark var, iş dolayısıyla çok gezerim kapanan birçok TİM gördüm, işlek yerlerde olduğu ve kazandığı halde kapananlar var, merak edip Turkcell'e konuyu sorduğumda hizmet kalitesi yetersiz bulunan veya çok şikayet alan TİM'ler kapanabiliyor dediler. Avea'da kapanan ana bayi hiç görmedim, bayiler böyle usulsüz işlere giriştiğinde Turkcell bayilerini kapatabiliyor, Vodafone kullanıp memnun kalmasam da çok büyük ceza yediği için Vodafone ana bayisiyken kapanıp Avea ana bayisi olan bir Vodafone cep merkezine de denk geldim. Avea mutlaka bayinin Vodafone'daki durumundan haberdardır ama bayilik veriyor. Turkcell olsa asla onlara bayilik vermezdi.
Turkcell son 1-2 senedir eski kalitesinde olmasa da böyle saçma oyunlara pek bulaşmıyor, mobil ödeme açıksa hepsi saçmalıyor ama diğer konularda sorun olunca Turkcell genelde çözüyor.
Kongor
kullanıcısına yanıt
Müşteri hizmetlerini ararken 500 u aramak yerine 444 1 500 şeklinde arayın. O zaman yasal olarak normal tarife neyse onu keser. Yine 60 kuruş keserse bimere şikayet edin.
quote:
Orijinalden alıntı: ipli jeton
Müşteri hizmetlerini ararken 500 u aramak yerine 444 1 500 şeklinde arayın. O zaman yasal olarak normal tarife neyse onu keser. Yine 60 kuruş keserse bimere şikayet edin.
AVEA ARKADAŞLAR HAKSIZ PAKET ABONELİĞİ BAŞLATIP FAHİŞ FATURALAR YOLLUYOR. LÜTFEN BU ŞİRKETTEN UZAK DURUN.
quote:
Orijinalden alıntı: by.iron
AVEA ARKADAŞLAR HAKSIZ PAKET ABONELİĞİ BAŞLATIP FAHİŞ FATURALAR YOLLUYOR. LÜTFEN BU ŞİRKETTEN UZAK DURUN.
Keşke zaman bulabilsem, kendilerini bu konuda tekrar arayıp; aramayı kayıt altına alarak diğer delillerle ve isimlerle birlikte kendilerini tüketici mahkemesine şikayet etmeyi düşünüyorum.
Biraz uğraştırıcı ve zaman alıcı ama ben uğraşmazsam o uğraşmazsa nasıl düzelecek bu sömürü şirketleri.
Bu kurumları oluşturan yapıları yıkamadığımız sürece bu tür haksızlıklar hep devam edecek. Bugün bu olmaz, yarın başka birşey olur!
Not: Hala daha Melih Gökçek'in bimlemle mesajları geliyor cebimize. Sözüm ona "yasak"
quote:
Orijinalden alıntı: Kongor
Güzel bir örnek, bu konuda teşekkür ederim.
Keşke zaman bulabilsem, kendilerini bu konuda tekrar arayıp; aramayı kayıt altına alarak diğer delillerle ve isimlerle birlikte kendilerini tüketici mahkemesine şikayet etmeyi düşünüyorum.
Biraz uğraştırıcı ve zaman alıcı ama ben uğraşmazsam o uğraşmazsa nasıl düzelecek bu sömürü şirketleri.
Bu kurumları oluşturan yapıları yıkamadığımız sürece bu tür haksızlıklar hep devam edecek. Bugün bu olmaz, yarın başka birşey olur!
Not: Hala daha Melih Gökçek'in bimlemle mesajları geliyor cebimize. Sözüm ona "yasak"
Tüketici mahkemesi parasal durumlara (iade,onarım vs.) bakar. Sizin başvuracağınız yerhttps://tuketici.btk.gov.tr Veri işleme iznini hiçbir şekilde dayatamaz. Görüşme tarih ve saatini belirtin, kendileri zaten ses kaydını saklıyor. Gökçek olayına gelince, kamu kurumları, dernekler, vakıflar vs. kanun kapsamı dışında fakat bu mesajlar beyaz tv tarafından gönderiliyor, bu nedenle şikayet edebilirsiniz.
Konuyu açan arkadaş çok haklı.
PttCell de, "çekmeme şikayeti" girmek için dahi veri işleme izni istiyor... Unutun diye...