Şimdi Ara

2012 citroen c5 confort mu, 2012 mondeo titanyum mu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba ..

    iki araç arasında kaldım...fiyatları aynı, km.leri citroen 130000, mondeo 160000..ikiside temiz motorları 1.6 dizel...siz ne dersiniz



  • Mondeo

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mondeo sahibi iyi kilometre yapmış. 3 yılda 160 bin kilometre nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pardon, başlıkta hata...mondeo 2011 model



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kk35 -- 10 Ekim 2015; 22:09:46 >
  • Tabiki mondeo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hiç birisi. adamlar kaymağını yemiş sana sütü kalmış. o kadsr parayı şahsım adına öldürseniz vermem 160000 kmdeki arabaya. segment düşürün taze arabaya binin
  • C5

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düşük km araçtan şaşmamak lazım, iki aracın da km.si yüksek, ben olsam ikisini de almam. Daha düşük km olmak kaydıyla Mondeo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mondeo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C5 derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimse bu yuksek kmli araclari almiyorsa bunlara noluyor?Hurdaya mi veriliyor yoksa km dusurulup dusuk km sevdalisi insanlara mi kaktiriliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaymak muhabbeti yapanlar için bir çift lafım olacak.

    Şimdi benim aracım 140bin kmde. Dizel.
    Aynı aracın 70bin kmde olanı ile farkını anlatayım. Çünkü ben 75bin de almıştım.

    70binde alıyorsunuz.
    Akü degismesi gerekiyor 1 yıl içinde.
    Lastikler 2. Takımın sonları. 6 ay içinde 1 takım masrafı size kaçıyor.
    Bir süre sonra triger ve DPF sıvısı degismesi gerekiyor.
    2 yıl içinde baskı balata degismesi gerekiyor.
    Silecekler, alternor ve kayışı yada hidroliklerden bahsetmedim bile..

    Diyeceğim o ki, benim aracım mesela önümüzdeki 100bin kmde en fazla turbo masrafı açabilir ancak 70bindeki araçta burisk ustinüstüne bir sürü de kalem degismesi gereken olacak.

    Bakımları düzenli yapılmış 140bin kmdeki araç bakım parası odememek adına satılan 70bin kmdeki araçtan daha efdaldir.

    Bu arada citroen c5 alacaksınız hydraaktiv li modeller tercih edin bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    Kimse bu yuksek kmli araclari almiyorsa bunlara noluyor?Hurdaya mi veriliyor yoksa km dusurulup dusuk km sevdalisi insanlara mi kaktiriliyor?

    Bu forumdaki suni kullanıcılara ne bakıyorsun hocam. Kime sorsan volvo veya mazda öneriyor. Herkes sıfır araba alıyor. Çünkü 2.el ile uğraşmak istemiyor...

    Gerçekte ise km pek çok insan için çok da önemli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fordu bilmiyorum ama c5 i bir kaç kez kullanma sansimmmm oldu araç gerçekten çok güzel yol tutuşu konforunu ZAten harika yalitimiiiiiii desen iyi yakıtı desen iyi ayrıca 1.6 çekmez filan diyenlere aldırma aracın performansı tatminkarrrrr rampa olsun sollama olsun hiç sıkıntı yok tavsiye ederim kulkullandığım orta la yakıt 7.0 lt filan dididii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    hiç birisi. adamlar kaymağını yemiş sana sütü kalmış. o kadsr parayı şahsım adına öldürseniz vermem 160000 kmdeki arabaya. segment düşürün taze arabaya binin

    Bu araçların ar-ge sinde çalışmış tasarlamış üretmiş yüzlerce mühendis, emin olun sizden ve benden daha iyi biliyor bu işi. ve emin olun bakımları düzenli yapılmış ve güzelce kullnılmış bir araç için atmosferik olsun turbo beslemeli olsun 150-200 bin km hiç birşey değildir.
  • benim içinde mondeo daha ön planda, marka degeri sanki daha önde. araç titiz kullanıldıysa km önemli değil, katılıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.gnl

    quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    hiç birisi. adamlar kaymağını yemiş sana sütü kalmış. o kadsr parayı şahsım adına öldürseniz vermem 160000 kmdeki arabaya. segment düşürün taze arabaya binin

    Bu araçların ar-ge sinde çalışmış tasarlamış üretmiş yüzlerce mühendis, emin olun sizden ve benden daha iyi biliyor bu işi. ve emin olun bakımları düzenli yapılmış ve güzelce kullnılmış bir araç için atmosferik olsun turbo beslemeli olsun 150-200 bin km hiç birşey değildir.

    Kesinlikle haklısınız ama türkiyede az çok nasıl arabaya binildiğini bildiğim için konuşuyorum. Mesela benden alabilirsiniz 160 bin kmdeki aracı :)

    Genelde dikkatsiz kullanımlar sonucu mutlaka 180 220 bin km bandında dizel araçların motorları elden geçiyor. Zaten tdci turbo sorunu kronik.

    O yapılan argelerin çoğu avrupadaki yakıtlarla ve avrupanın bakmaya doyamayacağınız kaymak asfaltlarında yapılıyor bunu da eklemek isterim.

    Ayrıca o mühendisler artık hangi kmde ve yaklaşık hangi sürelerde hangi parçaların bozulacağını ve değişmesi gerekeceğini de ayarlıyorlar.

    Ben o kadar parayı bu kmdeki arabaya bağlamam bu şahsi fikrim. Siz alırsınız bu sizin tercihiniz.

    İyi forumlar




  • mondeo diorum citroeni olan arkadaşlarım motor olmasada direksiyon göğüs kısmından şikayetlerini duydum mondeo mantıklı seçim olur
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.