Şimdi Ara

9 Aylık 2014 Seat Ibıza 1.2 TSI DSG de Skandal Hata (Garanti Süresi 2 yıl!)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2014 Aralık ayında 1.2 tsı DSG Seat İbiza aldık. Aracın kliması dijital klima. Klimanın üzerinde fanı arttır ve fanı azalt olarak tuşlar mevcut. Mayıs ayında sıcaklarla birlikte klima kullanmaya başladık. Aracın fan azalt tuşu üzerindeki pervane simgesi silindi. Aracı Kocaeli keleşler Seat servisine götürdük ve aldığımız cevap 2000 TL masraflı müşteri kullanıcı hatası. Ben fan tuşunu nasıl yanlış kullanmış olabilirim? Yanlış kullandım diyelim niye sadece bir tuş silindi? Aracım henüz 8000 bin km ve 2 yıl sözde garantisi var. Kimseye Seat almasını tavsiye etmiyorum. kendim de bir otomotiv firmasında kalite mühendisiyim. Kesinlikle çok pişmanım.

    aracın resimleri ektedir.

     9 Aylık 2014 Seat Ibıza 1.2 TSI DSG de Skandal Hata (Garanti Süresi 2 yıl!)

     9 Aylık 2014 Seat Ibıza 1.2 TSI DSG de Skandal Hata (Garanti Süresi 2 yıl!)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi livefreestyle -- 6 Ekim 2015; 20:27:18 >







  • Pire için yorgan yakmışsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: capo di capi

    Pire için yorgan yakmışsınız.

    2.000 Lira pireyse size göre siz çok zenginsiniz sanırım.
    Kolay mı o parayı kazanmak. Hayat şartları zor. Yazık değil mi şimdi arkadaşa. Sıfır alıyorsun kafam rahat olsun diyorsun, sorun çıkıyor ve garantiden karşılamıyorlar.
    Konuyu açan kişide iyi sabır varmış.
    Bence tekrar git bağır çağır sorun çıkar herkesin içinde.
    Bak nasıl çözecekler sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden kullanıcı hastasıymış ne yapmışsınız da bozulmuş açıkladılar mı?

    Varsa açıklamaları söylesinler yoksa aracı ücretsiz onarmaları gerek foruma yapacağınıza doğuş otoda gerekli mercilere durumu bildirin. Sorun gerçekten çözülmezde sosyal medyada çözüm arayın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: #berk

    Neden kullanıcı hastasıymış ne yapmışsınız da bozulmuş açıkladılar mı?

    Varsa açıklamaları söylesinler yoksa aracı ücretsiz onarmaları gerek foruma yapacağınıza doğuş otoda gerekli mercilere durumu bildirin. Sorun gerçekten çözülmezde sosyal medyada çözüm arayın derim.

    Açıklama yapılmıyor böyle değerlendirmişler. Şikayet etmez olur muyum İspanya ya mail attım yine bunlara yönlendirdiler cevap yine aynı kullanıcı hatası. Tüketici hakem heyetine başvuracağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seat ve doğuş dünyasına hoşgeldiniz.

    Ben de sıfır leon ile uğraşıyorum. Bijon kapakları fırladı, tavan aydınlatma düğmesi düştü, heryerinden sesler geliyor.

    Hepsi için cevap aynı; "kullanıcı hatası"

    Doğuşu da aradım, eryaya da ne gerekiyorsa söyledim. Sonuç "0"

    Ya satıp kurtulacağız yada böyle kullanacağız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tmac61

    Seat ve doğuş dünyasına hoşgeldiniz.

    Ben de sıfır leon ile uğraşıyorum. Bijon kapakları fırladı, tavan aydınlatma düğmesi düştü, heryerinden sesler geliyor.

    Hepsi için cevap aynı; "kullanıcı hatası"

    Doğuşu da aradım, eryaya da ne gerekiyorsa söyledim. Sonuç "0"

    Ya satıp kurtulacağız yada böyle kullanacağız.

    Rezillik resmen. Müşteri memnuniyeti diye bir şey yok. Tüketici hakem heyeti inşallah sonuç verir siz de başvurun bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.