Şimdi Ara

Electrolux ENF4451AOX modelinden gelen sesler hakkında...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
2
Favori
2.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ,

    Geçen hafta Bimeks'ten teşhir ürünü bir Electrolux ENF4451AOX Buzdolabı aldım.Kozmetik olarak çok iyi bulduğumu söyleyebilirim.Çalışmasında da hiç sorun yok.Raflarda istenilen soğutmayı sağladığını , bir termostat koyarak kontrol ettim zaten.Kısacası buzdolabı olarak kendisinden beklenileni vereceğini düşünüyorum.

    Bu dolap hakkında aklıma takılan tek şey çalışma esnasında çıkardığı sesler.Belki normaldir , onu da bilmiyorum.

    Motor durduğunda hiç ses yok , herşey normal. Ama bazen çalışmaya başladığında , sanki uzakta bir pervane dönüyormuş gibi hafif sesler alıyorum dolaptan.

    Bazen de su bidonunun alabora olduğunda çıkardığı sesler gibi sesler geliyor dolaptan.

    Bazen ise ( özellikle geceyarısı sessziliğinde ) belli aralıklarda tak diye oldukça sert ( tek bir vurma sesi şeklinde ) sesler geliyor dolaptan.

    Ürünle ilgili Türkçe klavuzu okudum , " Normal çalışma sırasında bazı sesler gelebilir " diye yazılmış ama bunun ne kadarı normal , kestirmek güç.

    Mesela ( tahminde bulunursam ) belkide duyduğum su sesi buzların eritilmesinden geliyor olabilir ya da tak diye oluşan güçlü sert ses buz kırma ile alakalı olabilir.

    Ama sanki mutfak rafından zemine sert birşey düşüyormuşçasına bir buz kırma sesi bu kadar sert olabilir mi ?

    Bunun ne kadar doğru yada kabul edilebilir ölçüdedir ? Gelen seslerle ilgili kabul edilebilir detayları yazar mısınız ? Yoksa servis çağırıp göstermem mi gerekli ?

    Bu konuyu Electrolux Müsteri Hizmetlerine de yazdım , onlardan da cevap bekliyorum.

    Selamlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Papirus -- 21 Eylül 2015; 17:43:24 >







  • Papirus P kullanıcısına yanıt
    Aradan geçen süre zarfındaki izlenimlerimide yazayım.

    Öncelikle buzdolabının sesine alıştım , artık rahatsız etmiyor.

    Ama aşırı hassa olanlar şikayetçi olabilir.

    Mesela arada çıkardığı tak diye sert ses ( özellikle gece yarısı sessizliğinde ) bazılarını ciddi olarak rahatsız edebilir yada yine gece yarısı motor periyodik olarak devreye girdiğinde duyulan hafif çalışma sesi bile rahatsızlık yaratabilir.Ama ben alıştım artık ve sesi sıkıntı yapmıyorum.

    Belli bir süre çalışıp motor durduktan sonra ise hiç ses yok , orasını belirteyim.

    Bu konuda Müşteri Hizmetlerine yazdığım mesaja ise klasik bir cevap geldi : " Sorduğunuz konu hakkında servise danışıp gerekli bilgiyi alabilirsiniz " diye.

    Diğer yandan dolabın soğutma performansından çok memnunum.Aldığım sebzelerin bu kadar dayandığını ilk kez görüyorum.Hatta yoğurt bile bozulmuyor , ekşimiyor arkadaş.

    Daha doğrusu klasik dolaplarla kıyasladığımda koyduğum herşeyin daha uzun süreli dayandığını net olarak söyleyebilirim. Kullandıkları teknoloji gerçekten işe yarıyor , bu kesin.

    Bilginize...




  • Dolabınız no frost mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu model çift soğutma teknolojili, yani low frost buzdolaplarının mantığı ile çalışıyor. Soğutucu bölmenin ayrı soğutulmasıyla ideal nem korunduğu için sebze ve meyveler uzun süre saklanıyor. Derin dondurucu bölme ise no frost.

    Bence çift soğutma teknolojisi şu an en mantıklı soğutma tekniği. Liebherr, bosch ve arçelik de belli modellerde bu teknolojiyi kullanıyor.

    No frost cihazlarda maalesef buz kurma sesi kaçınılmaz, bazısı az bazısı çok ses çıkarıyor. İlk soğutma esnasında karlanma daha çok olduğundan ses daha yüksek çıkmış olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Bu model çift soğutma teknolojili, yani low frost buzdolaplarının mantığı ile çalışıyor. Soğutucu bölmenin ayrı soğutulmasıyla ideal nem korunduğu için sebze ve meyveler uzun süre saklanıyor. Derin dondurucu bölme ise no frost.

    Bence çift soğutma teknolojisi şu an en mantıklı soğutma tekniği. Liebherr, bosch ve arçelik de belli modellerde bu teknolojiyi kullanıyor.

    No frost cihazlarda maalesef buz kurma sesi kaçınılmaz, bazısı az bazısı çok ses çıkarıyor. İlk soğutma esnasında karlanma daha çok olduğundan ses daha yüksek çıkmış olabilir.

    Çift soğutma teknolojisi Bosch markasında hangi modellerde mevcut? Lierbherr çok pahalı olduğu için tercih edemiyoruz. Şuan için bildiğim tek model Electrolux Twin Tech modelleri. AEG-Electrolux'te servis sıkıntısı olduğu için tercih etmeyeceğim. Kurulum, arıza, yedek parça tedariği çok sıkıntılı. Bununla beraber İtalyan üretimi buzdolabı ve çamaşır makineleri çok kaliteli görünüyorlar.




  • Bosch'un buzdolaplarını tavsiye edemiyeceğim malesef şikayet eden çok buz kırma sesi benim için problem değil derseniz alınabilir bende bir kaç ay önce buzdolabı aldım her markayı araştırdım en son beko da kampanya vardı oradan aldım arçelik grubunun dolapları gayet başarılı malzeme kalitesi orta seviye ben beğendim.
  • Bosch Buzdolapları konusunda benimde duyduklarım içaçıcı değildi ve dolapların iç dizaynlarını beğenmeme rağmen uzak durdum.

    Hatta bu yüzden Beko'ya bile yöneldim bir ara.Sonrasında ise teşhirde bulduğum bir Electrolux'te karar kıldım.

    Bosch almadan önce iyice araştırın ve emin olun bencede...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Bu model çift soğutma teknolojili, yani low frost buzdolaplarının mantığı ile çalışıyor. Soğutucu bölmenin ayrı soğutulmasıyla ideal nem korunduğu için sebze ve meyveler uzun süre saklanıyor. Derin dondurucu bölme ise no frost.

    Bence çift soğutma teknolojisi şu an en mantıklı soğutma tekniği. Liebherr, bosch ve arçelik de belli modellerde bu teknolojiyi kullanıyor.

    No frost cihazlarda maalesef buz kurma sesi kaçınılmaz, bazısı az bazısı çok ses çıkarıyor. İlk soğutma esnasında karlanma daha çok olduğundan ses daha yüksek çıkmış olabilir.

    Üstad ,

    90 gün içinde 3 yıllık garanti süresini uzatma hakkım olduğunu söyledi kuruluma gelen servis.

    2 yıllık ek garanti süresi için 120 TL , 4 yıllık ek garanti süresi için 280 TL istiyor Electrolux.

    Bu bedelleri karşılayıp buzdolabındaki 3 yıllık garantiyi 5 yıl'a ya da 7 yıl'a çıkarmayı tavsiye eder misiniz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Papirus

    quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Bu model çift soğutma teknolojili, yani low frost buzdolaplarının mantığı ile çalışıyor. Soğutucu bölmenin ayrı soğutulmasıyla ideal nem korunduğu için sebze ve meyveler uzun süre saklanıyor. Derin dondurucu bölme ise no frost.

    Bence çift soğutma teknolojisi şu an en mantıklı soğutma tekniği. Liebherr, bosch ve arçelik de belli modellerde bu teknolojiyi kullanıyor.

    No frost cihazlarda maalesef buz kurma sesi kaçınılmaz, bazısı az bazısı çok ses çıkarıyor. İlk soğutma esnasında karlanma daha çok olduğundan ses daha yüksek çıkmış olabilir.

    Üstad ,

    90 gün içinde 3 yıllık garanti süresini uzatma hakkım olduğunu söyledi kuruluma gelen servis.

    2 yıllık ek garanti süresi için 120 TL , 4 yıllık ek garanti süresi için 280 TL istiyor Electrolux.

    Bu bedelleri karşılayıp buzdolabındaki 3 yıllık garantiyi 5 yıl'a ya da 7 yıl'a çıkarmayı tavsiye eder misiniz ?



    Hangi ildesiniz ve kurulum ile satın alma arasında geçen süre ne kadar?




  • Bursa'dayım.

    14 Eylül'de aldığım ürünün kurulumu servis tarafından 17 yada 18 Eylül'de yapıldı.

    Bu neden önemli ki ?
  • Sayın Candoğan62 geçen hafta bu cihazı aldım ancak sogutucu bölümü karlanma yapıyor bu durum normalmi
  • adaipek A kullanıcısına yanıt
    Bana sormamanıza rağmen yine de yazayım.

    Soğutucu bölümünün arka duvarında hafif karlanmalar var tabii. Bazen daha bariz belli oluyor , bazen daha hafifliyor bu tabaka.

    Ama hiçbir zaman eski buzdolapların buzluğunun karlanması gibi aşırı bir karlanma yok. İnce bir tabaka halinde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Papirus

    Bursa'dayım.

    14 Eylül'de aldığım ürünün kurulumu servis tarafından 17 yada 18 Eylül'de yapıldı.

    Bu neden önemli ki ?

    Sorma sebebim sevisin hiz durumuna bakmakti. 3 gun kurulum icin fazla degil mi? Bilmedigimden soruyorum yanlis anlasilma olmasin. Bende Izmir'de ikamet ediyorum servis sikintisi ceker miyim diye cekincelerim var acikcasi Electrolux ile ilgili. Bende TwinTech model almayi dusunuyorum.
  • Yanlış ifade ettim sanırım , daha doğrusu eksik.

    Ben ürünü Pazartesi aldım. Teşhir ürünü olduğu için Salı günü ambalajı hazırlandı sanırım ve Çarşamba akşamüstü de eve teslim edildi. Bende Perşembe günü servisi aradım ve 1 gün sonrasına işten çıkış saatime göre randevu aldım.

    Serviste 1 gün sonra işten çıkış saatimi dikkate alıp saat 19:00 gibi geldi kuruluma.

    Hiçbir gecikme sözkonusu değil yani. Ben sadece Bimeks'in ürünü teslim etmesini bekledim o kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Papirus -- 5 Ekim 2015; 22:58:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adaipek

    Sayın Candoğan62 geçen hafta bu cihazı aldım ancak sogutucu bölümü karlanma yapıyor bu durum normalmi

    Merhaba; arka duvar soğutma yapılırken karlanır, dolap durunca kırağı tabakası veya buz damlaları eriyerek tahliye okur. Dolabın soğutma fonksiyonu böyledir. Sebze ve meyveleri daha uzun süre saklamanıza yardımcı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstad ,

    Garanti uzatma ile ilgili yukarıdaki mesajım gözden kaçtı sanırım. Bir bakar mısınız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer ücret sizi sarsmayacaksa uzatmanızı öneririm. Tutar yüksek biraz, ancak en azından içiniz rahat kullanırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.