Şimdi Ara

Opel Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
4.017
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,


    3 Eylül 2015 tarihinde 2013 model  Opel Astra J otomobilimle İstanbul'dan Didim'e tatil için yola çıktık. Uzun yola çıkacağım için 29 binlerdeki aracımı İstanbul Opel Odak Topkapı servisine 30000 bakımına verdim. Odak Topkapı'da yağ ve su Kaçağı olabileceğinden şüphelendiklerini bu sebeple aracın bir gece kalması gerektiğini söylediler. Bıraktık... Ertesi gün yağ ve su eksildiğini ama halledildiğini söylendi. Sorunsuz uzun yola çıkabilir!!! Teyidini alarak yola çıktık.!!!

    Manisa-İzmir yolu üzerinde aracımız arıza verdi. En yakın servise gidin uyarısıyla İzmir'de Opel Egem bayisinin servisine giriş yaptık. Bilgisayarlı kontrol sonrası motor yağ yakmış, iç akşamında parça hasar görmüş. Arızanın 10 günde giderilebileceğinin bilgisini verdiler... Şehir dışında olduğumu ve ancak bir hafta bir sürem OLDUĞUNU belirttim ve bayiden biz bir şey yapamayız cevabını aldım.

    Bunun üzerine Opel Türkiye Genel Müdürlüğü'nü aradım. Müşteri hizmetlerinden Tuğçe Hanımla görüşüp bütün mağduriyetimi ilettim sadece bir hafta burada olabileceğimi, işbaşı nedeniyle 10 eylülde aracımı almam gerektiğini, aksi talkdirde şehir dışı nasıl bir çözüm olabilir diye maddeler halinde olabilecekleri konuştuk. Tuğçe hanım dosyamı oluşturduğunu konu ile ilgili en pratik Çözümün gerekli parçayı bir an önce tedarik edip ayın 10nunda aracı teslim edeceklerini ve yapılan görüşme sonucu Garanti'nin bir ay önce bitmesine rağmen tamiratın ücretsiz şeklinde yapılacağının kabul edildiğini dosyama ilave edildiğini söyledi. Olumsuz bir durumda olabilecekleri, mağduriyetimin giderilmesiyle ilgili gerekli görüşmeleride yaptığını söyledi.
    Tüm bu görüşmelere rağmen gerekli Parça ancak 9 Eylül de saat 11:45 te servise gönderilmiş..servis elindeki işe göre aracı saat 15:00ten sonra işleme almış..

    Olacak olacak diye oyalayıp 10 eylül saat 15.00'te aracın test olması gerektiğini 11 Eylül'de öğlene ancak olabileceğinin haberini verdiler..tabii bu arada Tuğçe hanımda o gün iki günlük izne ayrılmış?..halbuki sabah arayıp son durumla ilgili haber verecekken!..onun yerine dosyamı havale ettikleri Erhan bey her şeyden bihaber?..Tuğçe hanım dosyaya sadece parça temini gerekli diye yazmış. Diğer bütün mağduriyetlerimi yazdım ilettim demesine rağmen yazmamış olay sil baştan kimsenin umurunda değil...
    5 Kişilik ailemle ortada kaldım.. Hiç bir mağduriyetimizi kabul etmediklerini sadece aracı tamirle Mükellef olduklarını Söyledi..
    Ne yapacağımın sıkıntısını çekerken bir saat sonra servis aracınız hazır diye aradı..
    Opel Türkiye'nin Opel servisiyle nasıl bir iletişim bir irtibatı varsa birinin dediği diğerini tutmuyor..ilgisizliklerinden,
    beceriksizliklerinden şikâyetçiyiz..


    30000 km de bir araçta motor nasıl yağ yakar? içindeki parça nasıl kırılır? bunun kaynağı nedir?

    Yol parası maddi manevi bir sürü mağduriyetlerle ilgili ne yapılabilir?

    lehte bir sonuç elde edermiyim?

    ne şekilde davrabilirim?


    Teşekkürler







  • Ikame araç niye vermediler, çok ilginç

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun. 30 bin bakımına vermeden önce yağ veya su kaçağı gibi bir durum sezdiniz mi ? Bana servisten olabilecek bir sorunmuş gibi geldi. Tabi bunu ispatlamanız pek mümkün görünmüyor.

    Genel Müdürlükte konuşabileceğiniz en yetkili kişi ile konuşmaya çalışın derim. Onun söyleyeceklerini ben de merak ediyorum
  • Opel servis yönünden pişmanlıktır. Aynı servislerde işlem gören chevrolete dahi 3 yıl garanti veriyor. Neyseki ücret istememişler birde utanmazlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Ben sorunuza cevap vermekten/verebilmekten öte bir duruma dikkat çekeceğim. Aslında başlıkta belirtildiği gibi Opel'in değil bu suç. Bu ülkede sadece otomobil değil her alanda mağdur oluyoruz servise düştüğümüz vakit. Çünkü bizi koruyan bir şeyler eksik. Bir telefonum vardı ismi lazım değil. Şarj soketi bozulduğu için servise vermiştim. Ancak servis ücret istedi malum kullanıcı hatası. İnternete yazınca bir sürü başlık çıkıyor ama servis sanki sadece ben yaşamışım gibi konuşuyor. Neyse ben de hakkımı alacağım ya tuttum tüketici hakem heyetine gittim. Telefon ve dilekçe yaklaşık 3 ay orda yattı tabi ben de sinirle ondan 3 katı pahalı bir telefon aldım. Bir gün telefon çaldı tüketici hakem heyeti gelin dedi. Gittik. Sevinçle gidiyorum çünkü haklıyım diyorum kendime. Gittiğimde telefon şarj alıyor tüketici haksızdır diye telefonu verdiler elime. Ben de telefonu açmaya çalıştım açılmadı çünkü şarjı yoktu. Hemen dediler ki artık mahkemeye gidebilirsiniz biz bir şey yapamayız. Ben de ne yapacağım peki? Tuttum telefonu servise tekrar yolladım onlar para istedi vermedim geri yolladılar. Onlar yolladı ben gönderdim. Telefon açıyorlar en sonunda yapacaksınız dedim. En sonunda 8. Gidiş gelişte telefonun bir tek arka kapağı dışında her şeyi değişmiş geldi. Yani hakkımı söke söke aldım. Ama ne oldu 6 ay geçti belki. Velhasıl benim gibi ya işi gücü bırakıp izzeti nefis meselesi yapıp usandıracaksınız yani üstüne gideceksiniz. Ya da peşini bırakacaksınız ve başka bir marka ile aynı durumu yaşayana kadar her yerde anlatacaksınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Defalarca yaziyoruz. Alman çöpü, alman tofaşı iste. Gidin ford, vw, skoda falan alin, daha kaliteli bir arabaya binmis olursunuz en azindan.
  • facebookta resimlerin altına falan hep şikayet ederler, sallamıyolar hala demekki
  • metabolism geçmiş olsun
  • Opel'den servis konusunda gerçekten çok şikayet var. Geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oh Long Johnson -- 13 Eylül 2015; 23:33:12 >
  • Her markada modelde olabilir geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ah opel ah

    Neler çektim senden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 sene bitirdim bende opelle.Servisimde odak oldu hep.Ne servisle ne de opelle bi sorun yaşamadım.
    Yerden yere vurdunuz hem markayı hemde servisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror26

    Geçmiş olsun. Ben sorunuza cevap vermekten/verebilmekten öte bir duruma dikkat çekeceğim. Aslında başlıkta belirtildiği gibi Opel'in değil bu suç. Bu ülkede sadece otomobil değil her alanda mağdur oluyoruz servise düştüğümüz vakit. Çünkü bizi koruyan bir şeyler eksik. Bir telefonum vardı ismi lazım değil. Şarj soketi bozulduğu için servise vermiştim. Ancak servis ücret istedi malum kullanıcı hatası. İnternete yazınca bir sürü başlık çıkıyor ama servis sanki sadece ben yaşamışım gibi konuşuyor. Neyse ben de hakkımı alacağım ya tuttum tüketici hakem heyetine gittim. Telefon ve dilekçe yaklaşık 3 ay orda yattı tabi ben de sinirle ondan 3 katı pahalı bir telefon aldım. Bir gün telefon çaldı tüketici hakem heyeti gelin dedi. Gittik. Sevinçle gidiyorum çünkü haklıyım diyorum kendime. Gittiğimde telefon şarj alıyor tüketici haksızdır diye telefonu verdiler elime. Ben de telefonu açmaya çalıştım açılmadı çünkü şarjı yoktu. Hemen dediler ki artık mahkemeye gidebilirsiniz biz bir şey yapamayız. Ben de ne yapacağım peki? Tuttum telefonu servise tekrar yolladım onlar para istedi vermedim geri yolladılar. Onlar yolladı ben gönderdim. Telefon açıyorlar en sonunda yapacaksınız dedim. En sonunda 8. Gidiş gelişte telefonun bir tek arka kapağı dışında her şeyi değişmiş geldi. Yani hakkımı söke söke aldım. Ama ne oldu 6 ay geçti belki. Velhasıl benim gibi ya işi gücü bırakıp izzeti nefis meselesi yapıp usandıracaksınız yani üstüne gideceksiniz. Ya da peşini bırakacaksınız ve başka bir marka ile aynı durumu yaşayana kadar her yerde anlatacaksınız.

    Genırıl mobayl sanki

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Metabolism kullanıcısına yanıt
    Merhaba.
    Geçmiş olsun, yolda kalmak üstrlik tüm bu eziyetleri yaşamak çok yıpratıcı.
    Geçenlerde 4 saat rotar yapan uçak nedeniyle önemli bir işi kaçıran birinin, mahkemede tazminat kazanmasıyla ilgili bir haber verilmişti. Hem uçak bilet parasını iade almış hem de kaçırdığı iş ile ilgili maddi tazminatı kazanmıştı.
    Sizin durumunuz da benzer. Hukuken hakkınızı arayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantisi biten araci bedavaya tamir etmisler ama rezalet olmuş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor nedir.

    1.3 cdti.
    1.6 cdti.
    1.6 benzin.
    1.4 turbo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun hocam

    opelin servisleri çıldırtır
  • Gerçekten arkadaşa çok haksızlık yapmışlar. Geçmiş olsun. Hakkını her şekilde aramasını tavsiye ederiz. Ama para ödememiş buda başka bir boyut. Burada yorumlarda çok ilginç şeyler var. Bir arkadaş vw skoda Ford Vs demiş sanki dsg den kaç kişinin canı yandığında doğuş bir ampule 600 tl istediğinde haberi yok. Türkiye'de her firma aynısını yapıyor daha beterleride var. Opelin yaptığı haksızlık ama en azından garantisi bitmiş aracı parasız yapmışlar. Ama bu durumu kurtarmaz tabiki. Demek istediğim hangi firma olursa olsun bunlar oluyor.
    Yine bu forumda okumuştum bir arkadaşımızın bmw ile yaşadığı Borusan ile ne sıkıntılar yaşadığını aracında salak bir arızadan dolayı garantiye sokmayı süründürdüklerini dünya para aldıklarını. Sanki diğer firmalar sütten çıkmış akkaşık şöyle formu yollayın neler görürsünüz hemde garantili olan araçlara bile kullanıcı hatası diyerek vatandaşı nasıl yolduklarını. Hepsi aynı bunarın. ...

    Cepten yazdım imla için özür dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle geçmiş olsun. Burada yazacaklarımı bazı arkadaşların dediklerine yönelik yazacağım.
    Olay aracın opel,vw,seat,skoda veya herhangi bir marka araç olması değil. Olay bizim ülkemizdeki affınıza sığınarak söylüyorum servislerin,distribütörlerin şerefsizliği.
    Başimdan geçen bir olayı anlatarak bu dediğimi de pekiştireyim.
    Bizde bir vw araç sahibiyiz. Bundan 5-6 ay önce araçta bir sıkıntı yaşadık istanbuldaki tekstilkent avek bayisine aracı götürdük. Aracın bir gün serviste kalmasi gerektiği söylendi. Ardından sonraki gün araci aldık. İçine bir bindik. Biniş o biniş. Aracin iç tavanı simsiyah el izleri. Yerler ve belli plastik aksamda toz ve siyah lekeler. Gaz pedalında ciddi bir ayak izi. Araçtan binmemiz ve inmemiz bir oldu. Serviste ciddi bir tartışma ortamı oluştu. Servis müdürü geldi. Biz aracı nasıl bıraktık siz ne yapmışsınız tarzı ses tonu yüksek konuşmalar yaşandı. Baktık bu olay bitmeyecek. Bizim zaman darlığımız dolayısıyla bir hakkaniyet ile oradan ayrıldık.En azından kendi adıma bir daha da avek'e gitmedim,gitmem önermiyorum.

    Bunu neden anlatmak istedim.
    Buna benzer mağdurıyet durumlari her markada ara ara hepimizin başina geliyor. Ben bu tarz şeylerin markadan kaynaklandıgını kesinlikle düşünmüyorum.
    Bu bizim ülkemizdeki distrubutörlerin ve biraz da bizim suçumuz sanırim.

    Tekrardan geçmiş olsun. İyi tarafından bakarsanız maddi bir yükümlülükle karşılaşmamızsınız.
    Ama tabii bu sizi aracınızdan bir nebzede olsa soğutmuştur. Umarım tekrar böyle bir sıkıntı yaşamazsınız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.