Şimdi Ara

★★★ LG G4 KULÜBÜ VE ANA KONUSU ★★★ (1593. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
39.615
Cevap
198
Favori
1.047.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15911592159315941595
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 609k sersin de sıkıntı yaşayan var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4007

    quote:

    Orijinalden alıntı: mm.mustafa

    Kızımın kullandığı lg g4 h815 in bugün kamerası açılmadı. Kamera durduruldu hatası veriyor. Servis menüsünde ön kamera normal fakat ana kamera error veriyor. Format attık ama düzelmedi. Ürün hepsiburada dan alınma EVO firması garantili. Sanırım sıkıntılı bir sürece girdik. Servisten başka çözüm varmı acaba

    Aynı sorun benim diğer g4 de de var. HBden alınma evo garantili..

    Bendeki 604C serisi.
    Hepsiburada vasıtası ile göndereceğim. Ürünün tüm kutu içeriğini mi göndermeli bilemedim. Ürün servisten şarj aleti olmadan ve kulaklığı olmadan gelirse diye korkuyorum. Ürünün ayrıntılı video ve fotosunu çektim. Üründe çizik yok. Bakalım ne olacak. Daha 6 ay olmamış ürünün tamir edilmeme ve değişim isteme hakkım var diye biliyorum. Buna karşın kamera değişimi ise çok kolay iki vida ile değiştirilebilir. Sorun anakartta ise tamir daha zor her taraf çizilecek. Telefonsuz kalabiliriz. Tüketici Hakem Heyeti vasıtası ile uğraşabilirim. Fikriniz nedir.




  • Telefonu servise göndermiştim. Bugün delta servis ten aradılar iki ay geçtikten sonra. Size yeni cihaz gönderelim dediler. Bende her hafta aradım haftaya cihazınız hazır diyerek beni oyaladiniz bende başka telefon aldım para iadesi istiyorum dedim. Sonra niye aradıkları ortaya çıktı. Zaten siz thh ye başvurmuşsunuz biz sadece yeni cihaz verebiliyoruz. Para iadesi için hukuki süreci beklemeniz lazım dediler. İyi bekliycem dedim değişimi reddettim. Milleti keriz yerine koyuyorlar. Fatura bedeli 1800 tl idi. Beni iki ay oyalayıp 1200 tl lik cihazı vererek siyrilacaklar. Yok öyle yağma S7 edge telefonla yola devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mm.mustafa kullanıcısına yanıt
    Ucretsiz degisim hakki iki yildir alti ay degil. Tamirat istemeyin arkadaslar sonucta uretim hatasi olan. Tamir edince daha beter ediyorlar ya da degistirseler ayni sacmaliklar. Servis formuna da yazin ucret iadesi istediginizi. Servisten sorun raporunu alip sonra Thhye gidebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertaga

    Telefonu servise göndermiştim. Bugün delta servis ten aradılar iki ay geçtikten sonra. Size yeni cihaz gönderelim dediler. Bende her hafta aradım haftaya cihazınız hazır diyerek beni oyaladiniz bende başka telefon aldım para iadesi istiyorum dedim. Sonra niye aradıkları ortaya çıktı. Zaten siz thh ye başvurmuşsunuz biz sadece yeni cihaz verebiliyoruz. Para iadesi için hukuki süreci beklemeniz lazım dediler. İyi bekliycem dedim değişimi reddettim. Milleti keriz yerine koyuyorlar. Fatura bedeli 1800 tl idi. Beni iki ay oyalayıp 1200 tl lik cihazı vererek siyrilacaklar. Yok öyle yağma S7 edge telefonla yola devam

    O telefon daha sakat, g4 bootloop filan neyse de, patlamiyor en azindan. Onlari geri aliyorlar diye biliyordum. Iphone 7 de patliyor simdilerde. 7 li bisey alinmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mm.mustafa

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4007

    quote:

    Orijinalden alıntı: mm.mustafa

    Kızımın kullandığı lg g4 h815 in bugün kamerası açılmadı. Kamera durduruldu hatası veriyor. Servis menüsünde ön kamera normal fakat ana kamera error veriyor. Format attık ama düzelmedi. Ürün hepsiburada dan alınma EVO firması garantili. Sanırım sıkıntılı bir sürece girdik. Servisten başka çözüm varmı acaba

    Aynı sorun benim diğer g4 de de var. HBden alınma evo garantili..

    Bendeki 604C serisi.
    Hepsiburada vasıtası ile göndereceğim. Ürünün tüm kutu içeriğini mi göndermeli bilemedim. Ürün servisten şarj aleti olmadan ve kulaklığı olmadan gelirse diye korkuyorum. Ürünün ayrıntılı video ve fotosunu çektim. Üründe çizik yok. Bakalım ne olacak. Daha 6 ay olmamış ürünün tamir edilmeme ve değişim isteme hakkım var diye biliyorum. Buna karşın kamera değişimi ise çok kolay iki vida ile değiştirilebilir. Sorun anakartta ise tamir daha zor her taraf çizilecek. Telefonsuz kalabiliriz. Tüketici Hakem Heyeti vasıtası ile uğraşabilirim. Fikriniz nedir.

    Ben rom yüklemeyi düşünüyorum. Eğer olmazsa evoyu arar durumu bildirir para iadesi talebinde bulunurum. Olumsuz olsa dahi servise gönderimini sağlar, para iadesine karşı olumsuz yanıtlarını kağıda dökmelerini talep ederim. Belge ile kısa yoldan hakeme gider durumu anlatır, yeni kanunu da birkaç ek şeklinde dilekçeme ekler kendilerine iletir ve paramı alırım diye düşünüyorum. Bu arada benim cihazda 512k Tayvan cihazı..




  • nalpagutt N kullanıcısına yanıt
    Daha önce burda defalarca anlatmaya çalıştım bunu okuyacaklara da bilgi olsun.evet çekirdeklerin ikisini kapatmışlar çünkü telefonun bootloop yaşaması ısınmadan kaynaklı.detaya girmeyelim.işlemcinin altısı çalışınca daha çok ısındığı için ikisini kapatmışlar ki bootloop olmasın ya da geç olsun.aynı şeyi intellicell teknik servisi de yapmıştı birine.ithalatçı firmalarda oyun çok.

    Hangi marka alırsanız alın distribütör garantili alın.mağdur olma ihtimaliniz daha düşük.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine yazıyorum kusura bakmayın.Arkadaşlar 10 ay sonunda 505K telefonumda ghostscreen ve yavaş şarj olma probleminden sonra Bootloop meydana gelmiştir.İstanbul avrupa yakasında oturan birisi olarak hangi servise vermemi önerirsiniz ? Ne gibi taleplerde bulunmalıyım yardımcı olur musunuz
  • arkadaşlar benimde tel bootloop oldu 512k seri 8.ayında.evo garantili.bugün kargoladım 2-3 gün sonra ellerine ulaşır inşallah bi sıkıntı çıkartmazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lycantrophic

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82


    quote:

    Orijinalden alıntı: theismailarsln55

    Arkadaşlar ithalatci g4 alsam sorun ciksa sıkıntı yaşarmiyim. 1200tlye onerirmisiniz.

    O paraya rakip cihaz yok gibi zaten, ben de 2 gün önce aldım EVO garantili.

    Ülkemizdeki garantiye güvenim yok benim. Başına bir şey gelirse mağdur olman garanti sadece.

    Çift hatlı aldım ben Pil hariç memnunum her cihazın bir zayıf yönü var ona göre seçtim, pili güçlü olanda da böyle Kamera yok(Xiaomi Mi5 örneğin). Hepsi birden olsun dersen fiyatlar malum. Bir de elektronik şans faktörü var tabi, ya sorun olursa diye kafama takmayıp kullanacağım bakalım...

    Pil olayı aslında oldukça güçlü. Zerolemon 8500 mah pil kullanıyorum, sürekli oyun oynayıp 11-12 saat ekran süresi almaktayım. Ya da yedek pil artı harici şarj ünitesi alırsan yanında yedek pil taşıyıp gayet rahat kullanabilirsin. Tek sorun bootloop; 60X'lerde daha kronik sorun ortaya çıkmadı; bakalım.

    Hocam çok teşekkür ederim fikir için, harici şarj ünitesi ve yedek batarya aklıma yattı alırım büyük ihtimalle çünkü cihazın başka eksiği yok maşallah :-)
    Hepsiburada'da varmış oradan alır geçerim valla hiç kısmadan kullanırım cihazı :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetbayram5

    Daha önce burda defalarca anlatmaya çalıştım bunu okuyacaklara da bilgi olsun.evet çekirdeklerin ikisini kapatmışlar çünkü telefonun bootloop yaşaması ısınmadan kaynaklı.detaya girmeyelim.işlemcinin altısı çalışınca daha çok ısındığı için ikisini kapatmışlar ki bootloop olmasın ya da geç olsun.aynı şeyi intellicell teknik servisi de yapmıştı birine.ithalatçı firmalarda oyun çok.

    Hangi marka alırsanız alın distribütör garantili alın.mağdur olma ihtimaliniz daha düşük.

    Simdi kontrol ettim diger ikisi aktif olmus tekrar ..
  • Şarj Sorunu ve Isınma sorunu yaşayanlar. Android sürümünü 6.0 dan 5.1e düşürün gözle görülür şekilde fark ediyor.

    Edit: DENENDİ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 haftadır cihaz serviste fakat netten takip ediyorum ayrıca bu gün aradım. yoğunluk olduğunu söylediler. cihazın henüz kontrolleri bile yapılmamış.
    Allah belasını versin bu lg'nin de servisinin de. nereden aldım bin pişmanım. türkiye garantili olduğu halde rezillik çekiyoruz.
    lanet olasıca telefon gelsin de servisten ömrünü tamamlayınca iphone'a geçiş yapacağım..
  • Servise birakali tam 26 iş günü oldu. Dün 175i aradım önce telefonu aldığınız yere dilekçe yazın ve bu dilekçeyi iadeli taahhütlü gonderin ürünün bedelini talep edin 10 gün içinde sonuç çıkmazsa o zaman hakem heyetine gidebilirsiniz dedi.
    Peki ben bu dilekçeye ne yazacam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tedor

    Şarj Sorunu ve Isınma sorunu yaşayanlar. Android sürümünü 6.0 dan 5.1e düşürün gözle görülür şekilde fark ediyor.

    Edit: DENENDİ...

    Siz daha yenimi geçtiniz. Valla ben ilk aldığım ay geçtim muazzam fark ediyor. Isınma neredeyse hiç yok. Şarj sorunumda yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burjuval

    arkadaşlar benimde tel bootloop oldu 512k seri 8.ayında.evo garantili.bugün kargoladım 2-3 gün sonra ellerine ulaşır inşallah bi sıkıntı çıkartmazlar.

    Hoopppaa. Arkadaş bu bootloop sorunu yavaş yavaş banada yaklaşıyor :) Benimkide 602 seri. Ben aldığımda 506 lara kadar vardı sorun şimdi 512 lere geldi. Sanırım 2 aya benimde bootloop olur. Hayırlısı bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black Raven

    Servise birakali tam 26 iş günü oldu. Dün 175i aradım önce telefonu aldığınız yere dilekçe yazın ve bu dilekçeyi iadeli taahhütlü gonderin ürünün bedelini talep edin 10 gün içinde sonuç çıkmazsa o zaman hakem heyetine gidebilirsiniz dedi.
    Peki ben bu dilekçeye ne yazacam

    20 günü geçtiği için direkt hakem heyetine gidebilirsiniz. 175'e güvenilmez. Servise de sözel ve yazılı olarak talebinizi baştan belirttiyseniz tekrar dilekçeye gerek yok. Böyle yüz tane telefonun parasını bekletseler faizden sürüyle haksız para kırarlar. Fazladan durmasın.

    Aslında, neyin ne olduğu belli, ürünün ayıplı olduğunu gösterdikten sonra derhal parayı iade etmeleri gerek. Geçen süre için de bu adamların tazminat ödemesi lazım. 6502'de de bu durumla ilgili maddeler var. THH'ye tazminat konusunda da bastırılabilir.

    Bir de avrupada amerikada filan adamlar bir hafta içinde ya tamir edip yolluyorlar ya da para iadesi. Uzakdoğuyu çok bilmiyorum da yine bu kadar berbat değildir. LG Türkiye konusunda belki LG genel merkeziyle temasa geçmekte fayda olabilir. Türkiyede bildiğin yerin dibine soktular LG markasını.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akgonul

    Arkadaşlar 10 ay sonunda 505K telefonumda ghostscreen ve yavaş şarj olma probleminden sonra Bootloop meydana gelmiştir.İstanbul avrupa yakasında oturan birisi olarak hangi servise vermemi önerirsiniz ? Ne gibi taleplerde bulunmalıyım yardımcı olur musunuz

    Bence Maltepe e-5 üzerindeki şengüllere git elden ver. Elden vermek daha avantajlı. Yüz yüze görüşüp daha sağlıklı bilgi alabiliyorsun. Ulaşımda basit. Metro durağınada çok yakın. Geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SULZER -- 18 Ekim 2016; 9:49:02 >
  • 20 iş günü dolduğu için thh ye vermiştim.
    20 Temmuz tarihinde başvurmuştum.

    Az önce aradılar yarın toplantıya çağırdılar.

    Bakalım neler olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kulspruta -- 18 Ekim 2016; 12:09:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bootloopa dustuk.ghost screen vardı zaten de bugün gumledi. İstanbul için nereye vereyim onereceginis bir servis varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 15911592159315941595
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.