Şimdi Ara

Polo Stop etme problemi ve çözümü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
4.541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,
    2000 model VW Polo 1.4 75 hp aracım son bir aydır "motor sıcakken" vites değişim aralarında debriaja bastığımda ya da kırmızı ışıkta durduğumda stop ediyordu. Birkaç kez kaza tehlikesi atlattım bu yüzden. Bir keresinde sağa dönerken yavaşlayıp debriaja basmıştım ve araba stop etmiş, farketmedim önce, direksiyon sertleşip frenler şişince fark ettim. Zor kurtardım durumu. Neyse bakım için servise gittim, bu arızayı da söyledim. Ustanın dediği 2000-2001 modellerde "boğaz kelebeği" kirlendiği için yapıyormuş ve 10.000 km de temizlenmesi gerekiyormuş. temizleme fiyatı 30 ytl ve artık araba stop etmiyor Ayrıca önceden var olan rölanti düzensizliği de artık yok.

    Benzer şey başına gelmiş olanlara duyurulur...







  • Yararlı bir bilgi...
  • asıl adıyla rolanti regülatörü temizliğidir.geçmiş olsun
  • Yararlı bir bilgi bazen benim arabada yapıyordu bunu
  • Evet hatta otomatik vitesler bile bu sorundan dolayı stop edebiliyormuş bunun sebebi ise türkiyedeki benzinlerin kirliliği imiş başkalarının yalancısıyım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drmoz

    Selamlar,
    2000 model VW Polo 1.4 75 hp aracım son bir aydır "motor sıcakken" vites değişim aralarında debriaja bastığımda ya da kırmızı ışıkta durduğumda stop ediyordu. Birkaç kez kaza tehlikesi atlattım bu yüzden. Bir keresinde sağa dönerken yavaşlayıp debriaja basmıştım ve araba stop etmiş, farketmedim önce, direksiyon sertleşip frenler şişince fark ettim. Zor kurtardım durumu. Neyse bakım için servise gittim, bu arızayı da söyledim. Ustanın dediği 2000-2001 modellerde "boğaz kelebeği" kirlendiği için yapıyormuş ve 10.000 km de temizlenmesi gerekiyormuş. temizleme fiyatı 30 ytl ve artık araba stop etmiyor Ayrıca önceden var olan rölanti düzensizliği de artık yok.

    Benzer şey başına gelmiş olanlara duyurulur...


    dostum temizliği yetkili servistemi yaptırdın yoksa özelde mi ???




  • Temizliği yetkili serviste yaptırdım, ustanın dediği "boğaz kelebeği" idi, ayrıntılı dökümlü faturaya da "boğaz kelebeği" yazmışlar. Benim ayrıntılı bilgim yok, o yüzden yazıyorum, belki rölanti regülatörü ile aynı şey olmayabilir diye.
    Saygılar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drmoz

    Temizliği yetkili serviste yaptırdım, ustanın dediği "boğaz kelebeği" idi, ayrıntılı dökümlü faturaya da "boğaz kelebeği" yazmışlar. Benim ayrıntılı bilgim yok, o yüzden yazıyorum, belki rölanti regülatörü ile aynı şey olmayabilir diye.
    Saygılar...


    dostum vw yetkili servisleri 60 YTL gibi rakamlar çekiyorlar da o yüzden sordum ? 30 YTL güzel fiyat
  • arkadaşlar bu işlem için para almaları ayıp ya o kadar basit bir işlemki korkmasam kendim yaparım zaten servise girdiğinde bi sürü para alıyorlar bi de buna almaları ayıp
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drmoz

    Selamlar,
    2000 model VW Polo 1.4 75 hp aracım son bir aydır "motor sıcakken" vites değişim aralarında debriaja bastığımda ya da kırmızı ışıkta durduğumda stop ediyordu. Birkaç kez kaza tehlikesi atlattım bu yüzden. Bir keresinde sağa dönerken yavaşlayıp debriaja basmıştım ve araba stop etmiş, farketmedim önce, direksiyon sertleşip frenler şişince fark ettim. Zor kurtardım durumu. Neyse bakım için servise gittim, bu arızayı da söyledim. Ustanın dediği 2000-2001 modellerde "boğaz kelebeği" kirlendiği için yapıyormuş ve 10.000 km de temizlenmesi gerekiyormuş. temizleme fiyatı 30 ytl ve artık araba stop etmiyor Ayrıca önceden var olan rölanti düzensizliği de artık yok.

    Benzer şey başına gelmiş olanlara duyurulur...

    Sana bir dost tavsiyesi: Polo'nun derdi bitmez, bak gör ya HASTA olucaksın yada USTA. Bu mesajı ilk gördüğünde belki de bana kızacaksın ama inan ki zaman beni haklı çıkaracak, çünki ben yaşadım sen ise henüz yaşamadın. Selamlar.........




  • Uyarı için teşekkürler, artık yapcak çok bişey yok, inşallah bi problem çıkarmaz.
    Bu arada en cok hangi konuda problem yaşadığınızı söylerseniz belki benim de başıma gelirse faydası olur..
  • Boralarda Golflerde ve Pololarda genel olarak bilinen bir sorundur. Kurum oluşması sebebiyle boğaz kelebeği yani gaz veren mekanizma görevi tam yapamaz
  • Hocam haftalardır sorunun çözümünü arıyordum, internete bakmak yeni aklıma geldi nedense. Çok teşekkür ederim çok faydalandım sanayiden dönünce de durumu söylerim inş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba.

    Polo Classic stop etme çözümü, sigorta panosunun komple lehimlerinin yenilenmesidir.
    Bana da birçok şey söylediler. Bujiler, buji kabloları, ateşleme bobini, gaz kelebeği, hava debimetresi,
    tüp beyni, arabanın beyni, krank devir sensörü, distribitör kapağı vs. Tahminlerin sonu yok.
    En son iyi bir usta, ya sigorta tablasındaki ateşleme rölesinden ya da sigorta panosunun kendisinden kaynaklanıyor dedi.
    İyi bir elektrikçiye tüm lehimleri yenilettir dedi.
    Yaptım ve problem çözüldü.
    İlk başta bunu yapmanızı tavsiye ederim.
    Saygılarımla...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.