Bildirim
geri çagrıldım:) toyota içerir
MARISOL Marka MRS Milano C07 FÜME KEMİK Cerceve PEMBE Cam Güneş Unisex Gözlügü : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CGMFNFJ5
12 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Helal olsun Toyota'ya. -
maşallah adamlar gerçekten müşteri memnuniyeti konusunda 1 numara. -
Görmek istedigimiz hareketler. Helal olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: powermoon
Helal olsun Toyota'ya.
arabanın orjinalligi gitti satarken sorun olur -
.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 29 Temmuz 2015; 13:47:49 > -
Arkadaşın arabayı götürdüğümüzde şu an kampanya var, intercooler değişimi 3.000 TL ama biz ücret almayacağız, çok şanslısınız falan demişlerdi.
Çakallara bak, meğerse Toyota bütün arabalara değiştirin emri vermiş. Bizimkiler de kampanya, şans v.s bizi yiyor. -
Helal olsun.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu yüzden Toyota
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Guzel bir hamle,tebrik edilesi hareket.
Ancak keske su gicik 1.4 dizelde israrci olmasaydi diye dusunmeden edemiyor insan.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
aynısı benim aracımda da oldu 2012 model auris dizel.1800 küsür fatura çıktı 1 kuruş ödeme almadılar. -
Bizim 2006 honda jazzı da far kablosu için çağırmışlardı:D
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CD1AF284D -- 29 Temmuz 2015; 14:32:54 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Okurken hep nerede kerticekler diye okudum, hic beklemedigimiz bir sonla bitti bünye alışık değil tabi bu tarz hareketlere.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hasbelkader basit bir radyatör bozulsa 2bin lira fatura çıkaracaklar demek. ibretlik bir örnek. -
japonların servis kalitesi her zaman daha güzel bence
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2006 corolla dizel var. arayan soran yok.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Beni de Peugeot'dan aradılar, "Efendim araç 9 senedir sizde, servise çağırmak için bahane arıyoruz ama bulamadık. Lanet olsun mükemmel bi araç üretmişiz. Kayıtlara göre servisin yolunu unutmuşsunuz çağırırsak konum atarız." dediler, kapattık sonra.
Şaka bi yana, modellerini pek sevmesem de Toyota'nın satış sonrası hizmetinden yana kimseden şikayet duymadım. Helal olsun.
Darısı diğer markaların başına. Güncellenen aracınız da hayırlı olsun efendim :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
helal sana toyota -
8 senedir palionun çilesini çekiyorum bir müslüman çocuğu arayıp bayramımızı bile kutlamadı la -
Hocam kazasız belasız iyi sürüşler dilerim.Güzel bir olay.Araçlarının arkasında duruyorlar.Made in Japan yazısı yeterli sanırım
Benzer içerikler
- toyota hilux en çok tutulan modeli
- skoda rapid 1.4 tdi greentec style yorum
- seramik kaplama sonrası yağmur
- falken lastik yorum
- start stop yakıt tasarrufu sağlar mı
- tucson 2024
- neta araba
- trafik cezası itiraz dilekçesi
- bayon 2024
- changan lumin
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X