Şimdi Ara

gittigidiyor,n11 tarzı sitelerdeki çakal satıcılar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
1
Favori
1.216
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, bu başlıkta bozuk ürün satan,sattığı ürünün arkasında durmayan satıcıları paylaşalım istiyorum.
    gittigidiyor.com'dan satın aldığımız ürünle ilgili sorun yaşadım. Satıcıya ürünün sağlam olup olmadığını defalarca sorduk. Eski bir dvd rw satın aldık sağlam diye. Bozuk çıktı. Satıcı önce mesajlara cevap vermedi. Biz olumsuz yorum yazınca hemen canlandı tabi. Ben sorunu nasıl çözebileceğimizi ve iade yapabilir miyiz diye sorarken kendisi ısrarla "yorumu düzelt" gibi emrivaki yaparak ,kaba davranarak karşılık vermeye devam etti. Bende lanet olsun dedim iadesine de ürüne de diyerek muhatap olmak istemedim artık. Satıcı adı teknomarket61 . Herkese iyi forumlar.



  • Ödemeyi onayladın sanırım. Paran satıcıya geçtiyse bile, 14 gün içinde koşulsuz iade hakkın var gittigidiyora durumu belirtirsen satıcıya ihtar çekeceklerdir ödemeyi iade edin diye, muhattap olmadan direk adreslerine karşı ödemeli olarak kargola. Kimsenin kimseyi kandırma hakkı yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrt338

    Ödemeyi onayladın sanırım. Paran satıcıya geçtiyse bile, 14 gün içinde koşulsuz iade hakkın var gittigidiyora durumu belirtirsen satıcıya ihtar çekeceklerdir ödemeyi iade edin diye, muhattap olmadan direk adreslerine karşı ödemeli olarak kargola. Kimsenin kimseyi kandırma hakkı yok

    Evet ödemeyi onayladım hocam,ilk alışverişim olduğu için acemilikte var. Ben 25 lirayla fukara olmam, o da zengin olmaz. Ama haram ettim. gittigidiyor'da onay işleminden sonra başvuru yapabileceğim bir yer bulamadım. satıcıyla aranızda çözersiniz gibisinden ibareler gördüm diye hatırlıyorum.
  • alfista A kullanıcısına yanıt
    Hocam ilk önce şurayı okuyun
    http://yardim.gittigidiyor.com/alici-rehberi/iade-sureci-ve-cayma-hakki

    Sonra buradan 'bize yazın'' butonuna tıklayıp sipariş numarasıyla birlikte 14 günlük cayma hakkını kullanacağınızı belirtin çok detaylı anlatmanıza gerek yok kısa yazın. Onlar size dönecektir ürünü gönderebilirsiniz paranız iade edilecektir diye.Maks 10 iş günü içinde ödediğiniz tutar heabınıza yatar.
    http://yardim.gittigidiyor.com/musteri-hizmetleri/aliciyim/saticiyla-iletisim-kurmak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simerazzı -- 26 Temmuz 2015; 21:31:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrt338

    Hocam ilk önce şurayı okuyun
    http://yardim.gittigidiyor.com/alici-rehberi/iade-sureci-ve-cayma-hakki

    Sonra buradan 'bize yazın'' butonuna tıklayıp sipariş numarasıyla birlikte 14 günlük cayma hakkını kullanacağınızı belirtin çok detaylı anlatmanıza gerek yok kısa yazın. Onlar size dönecektir ürünü gönderebilirsiniz paranız iade edilecektir diye.Maks 10 iş günü içinde ödediğiniz tutar heabınıza yatar.
    http://yardim.gittigidiyor.com/musteri-hizmetleri/aliciyim/saticiyla-iletisim-kurmak

    İlgilendiğiniz için teşekkür ederim hocam. Dediklerinizi harfiyen yaptım . Gelişme olursa haberdar ederim




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.