Şimdi Ara

Tsi mi Fsi mi.. 10.000 km icin degermi.. Yardimmmm..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Elimde 2007 68.000 de servis bakimli golf 1.6 fsi goal var.. Bunu 36.000 e satip ustune 9-10 bin verip 2011-2012 golf 1.4 tsi almaya gerek varmi.. Yilda ortalama 8.000 km en fazla tas catlasa 10.000 km yaparım.. Ayrıca su anda lpg tsiye kaça takiliyor ve yuzde kac tasarruf sağlıyor.. Cok acil cvplara ihtiyacım var.. Alinacak bi kac güne..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • tsi daha ileri teknoloji.lpg yi tam desteklememekte.yakıtı fsi den uygun olur.bence değermi evet değer.tsi yakıt olarak devrim niteliğinde bir durum vw için
  • 2 sene FSİ kullanip Şimdi TSİ kullanan biri olarak aman kardeşim Fsi den uzak dur bence. En kötü Tsi, Fsi'den iyidir diye düşünüyorum.

    Tsi'ye geçince farkı anlayacaksin. Benim canim çok yandı vallahi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.sun -- 22 Temmuz 2015; 1:42:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fsi motor da lpg ye pek uyumlu bir motor değil, üstelik üsste verilen para sadece motor teknolojisini değiştirmiyor ayrıca hem araç gençleşiyor hem de birçok özellik daha güncel hale geliyor, düşük km yapılıyorsa da tsi golf e binilir, hele trafikte sabırlı biriyseniz gayet yeterli olur, tsi motorun tek problemi sert hızlanmalarda yakıtı biraz fazla yemesi her turbo beslemeli benzinli araç gibi
  • Bence gereksiz bir değişim olur.
    Ayrıca aracınız gayet iyi duruyor.
  • Bir golf 7 kullanicisi olarak soyluyorum değmez. Golf 5 zaten güzel araç biraz daha bekle golf 7 al farki o zaman daha iyi anlarsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hasan21t kullanıcısına yanıt
    Arabamdan yakit hariç memnunum.. Düşüncem 2007 aracim yasi buyuyor.. Hem yasini kucultmek hemde tsiye geçmek.. Bu arada da yatirimi 45.000e çıkartmak.. Alacagim tsilerde en fazla 70 80 binde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesekkurler cevap veren tum arkadaslara.. Varsa gorusler yine bekliyorum cuma gunune kadar netleşecek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: y.e.c.

    Elimde 2007 68.000 de servis bakimli golf 1.6 fsi goal var.. Bunu 36.000 e satip ustune 9-10 bin verip 2011-2012 golf 1.4 tsi almaya gerek varmi.. Yilda ortalama 8.000 km en fazla tas catlasa 10.000 km yaparım.. Ayrıca su anda lpg tsiye kaça takiliyor ve yuzde kac tasarruf sağlıyor.. Cok acil cvplara ihtiyacım var.. Alinacak bi kac güne..

    8.5-10 litre ortalaman olur fabrika verileri sadece hayal kalır prinste LPG kiti mevcut 4500 TL o kmye LPG deymez bence yeni alacağın araç ile ortalama 40-45 kuruş yakıt çıkar fazlası olur eksiği olmaz ha 8000 i sadece uzun yolda yaparsan gaza bastığın oranda yakıt tüketir 30 kuruşlardada seyahat edebilirsin sabit 90-100 le prins LPG kiti ile benzindeki gibi verim alırsın değip değmeyeceğine kullandıkça karar verirsin yani kullanma tarzın belirler o kısmını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence bekle ve golf 7 al. Ayrıca lpg kiti pahalı bu kadar kullanımla amorti edemezsin sanırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2007 FSI parasına 10.000 ekleyip 2012 TSI alabiliyorsan hiç durma al.
  • kesinlikle performans olarak uçuracaktır fsi den sonra.fsi lpg ile alakası bile olmayan motor lpg uyumu maalesef yok.tsi ise performansı ve yakıt tasarrufunu bir arada sunan bir motor.bence 1.2 tsi golf 7 al ya da bekle 1.4 tsi al ama golf 7 olsun.golf 6 nın saçma sapan donanımları var dolu modelinde jantlar plastik çelik jantta rcd 310 var bakıyorsun hız sabitleyici navigasyon vs var ama direksiyon trendline..golf 6 bence hiç alınası değil bekle golf 7 al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    2007 FSI parasına 10.000 ekleyip 2012 TSI alabiliyorsan hiç durma al.

    Aynen. O makas biraz daha genişler..

    Bir de 36 bin kimsenin vereceğini sanmıyorum, istediği kadar az km ve temiz olsun. Bizim insanımız LPG takılmayan atmosferik motora para vermiyor. Ben aldığım hafta pişman olup ilana koydum 6 ay satılmadı. 1. Yılı dolduğunda akşam saatinde tekrar ilana koydum sabah 10:00 da satışını verdim. Adamın biri geldi aldı.

    Son olarak ben de FSI'dan TSI'a geçtim, arada eşek ile at arasında ne fark varsa o denli fark var. Ama Golf 5 halen güncel olarak Üretilen çoğu C hb'den daha sağlam bir otomobil bence. Mk6 ile Karoser ve teknoloji olarak çok fark yok, en önemli farkı iç mekanda muazzam kalite farkı var, mk5 iç mekanı Doblodan daha kalitesiz soyulan malzemelerle dolu.

    Kısacası Satabilirseniz bence değer:) ama 15 bin civarına patlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynı kasanın 140lık tsi olanına geçebilirsin. Supercharge harika birşey, verdiğin paraya değecektir.
  • Bugun 35.500 verildi inat ettim 36 dedim bakalim tok saticu hesabi acelesi yok olmasada olur.. Jetta 1.2 tside dusunuyorum trendline.. Bi haftaya belli olacak samimiyetiniz icin tesekkurler herkese..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alınır hem araba gençleşmiş olur hemde performans olarak uzay çağı yaşarsınız çünkü atmosferik ve turbo araç arasında ki tork eğrisi paha biçilemez

    1.6 Fsi: 115 BG 155 Tork 4000 devirde veriyor...

    1.4 TSİ: 122 BG 200 Tork 1500 devirden itibaren elinin altında tabi 4000 devre kadar ondan sonra biraz düşüyor ama dert değil... Vites atışlarınız 2500-3000 devirde atarsınız sıkıntı olmaz

    LPG ise yıllık 10 bin km yaparsınız 4500-5000 lira yakıt gideri olur. Tüp ise 2500-3000 arası zavoli Landirenzo Lovato marka %80 LPG %20 benzin tüketir. Landirenzo ise ilk çalıştırma benzin sonra full LPG tüketir diyolar ama tam bilmiyorum deneyimlemedim...

    Ama direk enjeksiyon sistemlere sıvı sistem takılmadıktan sonra belli miktar benzin tüketir... FSI GDI TSI bu motorların prensibi aynıdır TSI sadece Turbolu direk enjeksiyondur...

    Tabi arabayı elinizde kaç yıl tutucaksınız orası ayrı mesele çünkü LPG sistemi 15 bin de amorti ediyor. 30 kr yaksa 10 binde 3000 lira para yapar. 1500-2000 lira kârınız olur 10 bin km lpg kullanımda


    35500 vermişlerse vereydiniz. Halen şansınız varsa kaçırmayın adamı...




  • Çok yakın bi arkadaşım otogaz işi yaptığı için fikirlerimi aktarıyım. Fsi motor tüp takılsa bile hiç bi şekilde tam verimle çalışmıyo ve yine belirli bi oranda benzin tüketiyo, tüp taktırma maliyetleri normal motorlara göre kat kat yüksel fiyatta. 1.6fsi jetta ve tüm 1.4tsi araçları sürme imkanım oldu şimdiye kadar eğer imkanınız varsa kesinlikle 1.4tsi golf öneririm. Babamın 1.4tsi otomatik passatına yurtdışındayken yaklaşık 1 ay binme imkanım oldu şehiriçi hız sabitleyiciyle, yeri geldiğinde gerekli sollamalarla bindiğiniz taktirde ortalama 7-7.5 lt yakarsınız ve bu az km yaptığınız için çok iyi bi tüketim. Hem fsi araçtan inip tsi araca bineceksiniz hem model yükselteceksiniz. İmkanınız varken kesinlikle bi golf6 alın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.