Şimdi Ara

Gmd Telpa Teknik Servis 2. Deneyimim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar daha öncede konu açmıştım gmd telefonum düşürmem sonucu şarj soketi bozulmuştu götürdüğümde yarım saate yapıp hiçbir ücret ödememiştim. Dün şarjda ani düşmelerden dolayı 2 adet gmd telefonumu telpa profilo servisine götürdüm görevli bayan gerekli ölçüm yapılacak eğer sorun varsa değişim yapılıyor dedi 1 saat sonra gittiğimde 2 telefonumun da değişimi yapılmıştı. Telpa ve gmd kötüleyenler size cevap fotoğrafta

    Ayrıca telefonlarım 2. yılını ağustosta dolduracak son 1-2 aydır yaşıyodum bu batarya problemini.

     Gmd Telpa Teknik Servis 2. Deneyimim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi felina -- 17 Mayıs 2015; 10:48:35 >







  • Hocam eskişehirden gönderdim servise cihazımı garantisi yoktu arıza tespitini önce yapıyorlar demişsiniz konuda. fiyat çok tutarsa yaptırmama şansımız var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UltimateEchelon -- 17 Mayıs 2015; 21:05:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UltimateEchelon kullanıcısına yanıt
    tabi ki hocam zorla yapıp para alacak halleri yok ya siz gönderin onlar fiyatı belirleyip sizden ödemeyi isterler çoksa ödemezsiniz saten gm 4g çıktı ücretsiz yaptırmama gibi bi durumunuz olursa yaptırmayın bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: felina

    tabi ki hocam zorla yapıp para alacak halleri yok ya siz gönderin onlar fiyatı belirleyip sizden ödemeyi isterler çoksa ödemezsiniz saten gm 4g çıktı ücretsiz yaptırmama gibi bi durumunuz olursa yaptırmayın bence

    Telefon brick olmuştu hocam yaptırmama şansım yok öyle dursa direk çöpe atacaktim kiyamadim açıkçası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boyuna garantiye sallayan arkadaşlar varda dertleri nedir, yada başka firma da mı çalışıyorlar , paralı olarak markamı karalıyorlar ben anlamadım doğrusu...

    Telpa ile olan durumları anlatayım. Öncelikle Arkadaşın Discovery 1 aldı. Sıkıntısız kullandı halen de kullanıyor. Bataryası bozulmuştu servise yolladı ve yenisini yolladılar... O dandik denilen servis bataryanın yenisini yolladı enteresan...

    Kızarkadaşıma discovery1 aldık 1 yıldır sorunsuz kullanıyorduk ki malum soket arızası bizimde başımıza geldi. Telpa sitesinden vip servis formunu dolrdurum yolladım servise salı ellerinde oldu. ÇArşamba öğleden sonra agrıza kaydını girdiler. Perşembe akşam üstü telefonun anakartını değiştirip yolladılar cuma sabah elimdeydi...

    Teyzeme Discovery 1 aldık. 15 gün sonra ortadaki sabit tus calısmamaya basladı. Vatandan almıstık verdik vatana 15 -20 gün sonra ( araya bayram girmişti) Telefon değişim olarak gelmiş 0 telefon servisten. O sırada Discovery 2 cıkmıstı. Üzerine farkını koypu discovery 2 alabilirmiyiz dedik olur dediler. Discovery 2 aldık neredeyse 1 yıl olacak cok memnun teyzem sorunsuz sıkıtnısız kullanıyor...

    aşağıyada en son servis kaydımı koyuyorum... Discoveryde sorunum cıktı servisiyle hiç sorunum cıkmadı beni yada cevremdekileri hiç madur etmediler. Telpaya çamur atanlar diğer markaları Asus şikayet / samsung şikayet / Iphone Şikayet / sony şikayet / htc şikayet vs vs vs diye google da aratsılar neler cıkıyor...

    700 tlye 2 yıl güncellemeleri ilk önce alacak gayet kullanıslı ki dolar bu seviyelerdeyken resmen mükemmel fiyata piyasaya girdiler ve elbet çekemeyenler olacaktır artık onlarada anten kampanyası yapsınlar

     Gmd Telpa Teknik Servis 2. Deneyimim




  • ekrandaki beyaz Lekeler Nedeniyle cihazımı 5 kez servise yolladım
    4. kez servisten geldiğinde müş hizmetlerindeki eleman bi daha aynı sorun olursa değişim olacak demişti neyse
    5. kez Yolladığımda Değişim istedim bu sefer yan çizmeye başladılar neymiş efendim aynı yıl içinde 5 kez gelecekmiş
    neyse Ekranı değiştirdiler onada eyvallah dedim lekelerden kurtulayım dedim
    cihaz geldi servis teki eleman ekranı değişirken Kasayı kırmış
    arka kısımda sol ortada 3 santim kırık vardı
    sol en alttaki vidanın çerçevesi komple yoktu buna ek arka kapağı tepeden 2 cm çatlatmış
    kasadaki kırık yeri uhuyla yapıştırmış neyse cihazı teslim almadan geri yolladım
    bu şekilde cihazımı almayacağımı söyledim Zor Bela Cihazı Discovery 2 miniyle değiştirdiler
    toplamda cihaz servise 6. kez gitti cihazı aldığımdan Beri 85 güne yakın serviste kaldı
    Sen gelmiş Burada yok oyle boyle diyorsun Sen sorun yaşamamışsan senin şansına ancak Benim gibi bir çok kişiyi magdur ettiler

    ben discovery IPS ekranlı diye almıştım ancak Ekrandaki leke nedeniyle 5 kez ekran değiştirdiler Her değişimde Ekranda Fom Fok oldu
    bunlara ek home tuşu kendi kendine basmaya felan başladı uzun lafın kısası
    Benim bir Firmaya Güvenimin Kaybolması için Bunlar Yeterlidir .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .::Orochi::. -- 18 Mayıs 2015; 16:26:11 >




  • .::Orochi::. kullanıcısına yanıt
    Orochi hocam pittech forumunda discovery den şaşmam diyen sizdiniz hatırlatırım. Sizi eskiden beri tanırım severim ama kusura bakmayın siz sorun yaşamışsınız diye firmaya laf atmak doğru olmaz ben yaşadığım memnuniyeti dile getirdim adamlar ilgilendiler 1 saat te tüm sorunlarımı yaptılar insanlar sorun yaşıyor diye kötülemem mi gerekiyor yaşadıklarımı mı aktarmam gerekiyor? Benim de eskiden sony telefonum vardı telefon 5-6 kere servise gitti çizmişler arkasını vs. son gittiğinde de telefonu kaybettiler serviste sonra yenisini vermek zorunda kaldılar ben çok sorun yaşadım diye sony firmasını kötülesem olur mu o zaman millet linç edecek beni forumda.
  • Ben Burda Firmayı kötülemedim Başıma gelenleri Yazdım
    Başıma gelenlerden sonra GM ve telpa ya güvenim azaldı .
  • .::Orochi::. kullanıcısına yanıt
    Telpa zedelerden biride benim ve her 10 cihaz dan 9 u bozuk uretim hatali thh den para iadesi karari cikdi uretim hatali raporu verdi bilirkisi ama telpa bana siz anakarti ve kasayi kirdiniz dedi demekki telpa iftiraci ve yalanci servis ama anlatamazsin bazi telpa elemanlarina.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .::Orochi::. kullanıcısına yanıt
    Bu sorunlari gel yeni lansman telpa cihazin sayfasinda yap orochi seni aninda rakip firma elemani adlederler ve troll damgasininyersin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.