Şimdi Ara

delta teknik servis hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • telefonda en ufak çizik dahi olmadığı halde çizikler var yazılmış. sebebini bilen var mıdır? ayrıca daha önce tecrübesi olanlar işlemin hangi aşamada olduğu ve ne kadar süreceği ile ilgili bir fikir verebilrse sevinirim.

    19.05.2015 bilgilendirme editi: az önce delta teknik servis tarafından aranıp bir yetkiliyle görüştüm. forumdaki konuma denk gelmişler. beklediğimden çok daha ilgili ve müşteriyi dikkate aldığını gösteren bir açıklama yaptı.

    - öncelikle cihazın çizik olmasının garantiyi etkilemediğinden bahsedildi,
    - can alıcı nokta cihazın kesinlikle darbe almaması, bunun da bir ölçümlemesi olmadığı için herhangi bir ezik, vuruk gibi durumlarda cihaz garanti dışı kalıyormuş, bu da servisin değil ithalatçıların kontrolündeymiş, servis cihazın arıza tespitini yaptıktan sonra "ezik, kırık" gibi bulguların olmadığına dair ithalatçıya fotoğraf gönderilip bu şekilde orjinal yedek parça temini sağlanıyormuş. ezik ve kırık yere düşme ve darbe belirtisi olduğu için granti dışı bırakılıyormuş ve apple dahil tüm servislerin uygulaması da bu şekildeymiş. zira darbenin cihazdaki komponentlere veya anakart üstündeki binlere mikro yapıya zarar verme durumu varmış, arıza buna bağlı olmasa da ithalatçılarla yapılan anlaşma gereği işlem böyle yürüyormuş. ki resmi yetkili servisler de darbe durumlarında garanti dışı bırakıyomuş cihazı.

    - tüm yetkili servisler cihazları ilk aldığı anda kozmetik olarak kontrol edip, standart olarak kullanıma bağlı çiziklerin olduğunu belirtiyormuş. bu beni endişe ettiren unsurdu bu başlığı da bu yüzden açmıştım zaten

    - benim cihazım da cuma günü kargoya verilecekmiş bu sizi ilgilendirmiyor.

    - ve en önemli kısım kullanılan yedek parçalar %100 orjinal. ithalatçı firmalar örneğin benim ithalatçım "mavi iletişim" anlaşmalı servislerin oldukları ülkelerden ithal ediyormuş. bu yüzden de bir bekleme süresi var, bu sürecin bile orjinal parça kullanıldığının kanıtı olduğunu düşünüyorum, zira piyasa yan sanayi parçalarla dolu bu kadar beklenmezdi bi parça için.

    - sonuç olarak delta servis şuan için ön yargılarımı kırmış bulunmakta. cumartesi günü telefon elimde olduğunda takılan ekranın kalitesi (orjinal olup olmadığı) ve yapılan işlemin temizliği ile ilgili fotolar ve izlenimlerimle buradayım. eğer memnun kalırsam, bu saatten sonra delta servis garantisi altındaki ürünleri üstelik piyasanın ortalama 300 lira altında almamam için en ufak bir sebep kalmayacaktır.

    - ek olarak: telefonun yazılımını düşürebileceğim dahi söylendi ki bu çok avantajlı bi durum zira üretici firmaların tesmi servisleri yazılıma müdahalede telefonu garanti dışı bırakıyor. bu da delta servisin bir avantajı bence. hatta yazılım yüklemekonusunda uzaktan yardımcı olabileceklerini bile söylediler. tabi istersem kendileri de düşürüp gönderbilirlermiş ben hayır dedim, yeni yazılım iyidir.

    - keşke root garantiyi bozuyor mu diye sorsaydım, içimde kaldı.


     delta teknik servis hk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dimus Kapçı -- 19 Mayıs 2015; 19:17:35 >







  • Ne zaman vermiştiniz ürünü?bu arada ben de gönderdim 29.04.2015'de teslim almışlar.Ürün Fiziksel Durum: Kozmetik parçalarda kullanıma bağlı çizikler var.Son durum beklemede yazıyor.
    Mail attım bana bu cevabı göndermişler:
    Ürününüz ilk onarım aşamasından geçmiş olup şuan uzman teknisyenlerimiz tarafından işleme alınmıştır. Hafta sonuna doğru tekrar bizimle irtibata geçmenizi rica ederiz. Yada ürününüzün takibin web sitemizden de yapabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akut One -- 11 Mayıs 2015; 20:52:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dimus Kapçı

    Bu mesaj silindi.
    İnşallah bir sıkıntı olmaz.Benim sorun arkasındaki LG logosunun düşmesi ve telefonun yazılım güncellemesi sırasında çökmesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dimus Kapçı

    Bu mesaj silindi.
    Yetkili servis garantisi dışında hepsi aynı.Tek bildikleri arıza teşhisi "kullanıcı hatası" (gerçi haksız sayılmazlar alırken kullanıcı olarak baştan hatayı biz yapıyoruz ) .Ace2 vardı malum adı geçen servise gönderdim durduk yere kapanmaya başlayan telefon için "çizik var düşürülmüş" gibi saçma bir sebeple anakart değişecek 270 tl diyen "sözde servis".3 e 5 e aldanıp paralel ithalat cihaz almayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi capdainn -- 11 Mayıs 2015; 21:51:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dimus Kapçı

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Hocam geçmiş olsun şimdiden ismi geçen firmanın alıştığımız taktiği bu bir klasik haline geldi zaten.Çok büyük ihtimalle sizi arayacaklar veya siz aradığınızda ücret talep edecekler cihaz hasarlı diyecekler.Siz hakem heyetinden elbet sonuç alırsınız fakat şurada sıkıntı var bu hakem heyetine siz başvuramazsınız çünkü faturada ismi yazan kişi lazım buna başvurmak için bu konuda tecrübeliyim oradan biliyorum.Cihazı aldığınız kişi tanıdıksa gidin konuşun kendisiyle anlatın durumu ve maddi durumunuz el veriyorsa kendinize yeni bir cihaz alın çünkü süreç biraz uzun sürüyor.Telefonun servise belirli bir sayıda gir çık yapması lazım 2014'ün Nisan ayıdan itibaren bu sayı değişti sanırsam 4'e indi daha önce alınan cihazlar için 5 di diye hatırlıyorum.Bunu araştırırsanız net bilgiye ulaşırsınız.Sizden ücret talep ettiklerini varsayalım telefonu kargodan alın zaman kaybetmeden yine geri yollayın aynı şikayetler ile gereken sayıya ulaşana kadar ve servis fişlerini özenle saklayın bir dosyada.Gereken sayıya ulaşınca fatura sahibini yanınıza alarak başvurun hakem heyetine.Orada gerekenler listesi oluyor ve ayrıca birde dilekçe oluyor onu alın gerekenleri tamamlayın.(kimlik fotokopisi,servis fişlerinin 2'şer adet fotokopisi,faturanın aslı ve fotokopisi)Sonra gerisinde bu konuyu unutun gitsin hiç kafanıza takmayın çünkü hakem heyetleri gerçekten tüketici yanlısı çalışıyorlar.Sizden bir süre sonra cihazı bilirkişi incelemesi için getirmenizi isteyecekler alın cihazınızı gidin yanlarına ve sorunu kısaca bilirkişiye de anlatın ayrıca açın şikayetvarı malum firma ile sizin yaşadığınızın aynısı olan yüzlerce şikayeti gösterin.Daha sonrasında sonuç çıkınca yine haberdar olacaksınız ve paranızı alacaksınız çünkü dediğim gibi hakem heyetleri tüketici her zaman haklıdır ilkesine sıkı sıkıya bağlı.Bu süreç bulunduğunuz ilin nüfusuna göre uzayıp kısalabilir ama benim ilk tecrübem 4-5 ayda sonuçlanmıştı 2. tecrübem hala devam ediyor ve 8 ay gibi bir süre verdiler ama sıkıntı yok hakkımı aldıktan sonra ne kadar beklediğim önemli değil zaten benim için. Şimdiden kolay gelsin size




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dimus Kapçı

    hocam öncelikle uzunca yardım mesajınız için teşekkürler. cihazı bizim aile dostumuz olan babamın arkadaşından aldım. fatura onun adına. hiç sıkıntı yok benim için. 1650 lira fatura tutarı. 6 ay da sürse %120 karım olur bu işten. gider note4 alırım o parayla.

    bir de servis kaydını belli bir sayıya ulaştırma gibi bir zorunluluk bu durumda geçerli değil. zira servis direkt ufacık bir soyulmayınkullanıcı hatası diyerek garanti dışı bırakırsa, bu da hakem heyeti için başlı başına bir neden olur. dediğiniz gibi bilirkişi bi bakıcak tel tertemiz çiziksiz. nokta kadar soyulma , anında yazdıracak kararı. tabi 2-3 ay sürecek benim yaşadığım ilçede. ama o süreçte kara propagandayı da göze alacaklar artık. kendileri bilir. zaten beni arayıp, garanti dışı, ücret falan dedikleri an mail adreslerine hazırladığım çalışmayıda göndereceğimi söyleyeceğim. benim için hiç sıkıntı yok açıkçası. şimdiden hazırladım şikayetvardaki komedi gibi olayları. her yerde paylaşırım. para da 3 ay sonra 2 katından fazla elimde olacak zaten. o yüzden hiç endişe etmiyorum. teşekkürler tekrar uzunca yol gösterdiğiniz için.

    Hocam elden götürenlerin çoğunu baskı sonucu garanti kapsamında yapmışlar. Bu da ayrı bir fiyasko.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dimus Kapçı

    sanırım korktuğum başıma gelmeyecek. onarım durumunu "parça bekliyor" şeklinde güncellemişler. bu saatten sonra garanti dışı muamelesi yapmazlar herhalde.

     delta teknik servis hk.

    Merhaba hocam uzun süre digi konusunda gözükmüyorsun nasılsın buradaki konuya gelince parça bekliyor dediğine göre sıkıntı yok hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dimus Kapçı


    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri441907


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dimus Kapçı

    sanırım korktuğum başıma gelmeyecek. onarım durumunu "parça bekliyor" şeklinde güncellemişler. bu saatten sonra garanti dışı muamelesi yapmazlar herhalde.

     delta teknik servis hk.

    Merhaba hocam uzun süre digi konusunda gözükmüyorsun nasılsın buradaki konuya gelince parça bekliyor dediğine göre sıkıntı yok hocam

    kardeşim beğendiğim bir cihazı ve kampanyayı övdüm diye adım reklamcıya çıkmış. halbuki nerede ne şartlarda yaşadığımı, hiçbir alakam olamayacağını bilseler demezlerdi. şunu da öğrenmiş oldum bundan sonra faydalı olacağını düşündüğüm, çok memnun kaldığım herşeyi paylaşıp millete laf anlatmycam. adama diyorum en yetkili kişiden gelen mail 2,5 lira yazıyor, adamın adı sanı belli kemal sevim diyorum buna karşın reklamcısın yanıltmaya çalışıyorsun diyor. keşke kimseyle oaylaşmasaydım da forumdaki şevkim bari kırulmasaydı. ne güzel kendim 2,5 liraya izlerken milletin 15 liraya izlemesie ses çıkarmayacaktım hata bende.

    telefon olayında da dedğin gibi sıkıntı görünmüyor şimdilik. ama çok şüpheliydim sen de gir bi bak şikayetvaa o kadar komik küçücük noktalardan dolayı garanti dışı bırakmışlar ki inanamazsın.

    Aynen hocam ben sana teşekkür ederim kampanyayı haber verdiğin için bende bu kampanyanın iyi olduğunu söyledim adımız reklamcıya çıktı digi babamın oğlu değil insanlara uygun fiyatlı bir şey söyle hemen adını firmanın yalakacısı diye çıkarırlar boşver hocam tel olayına gelince parça bekliyor demiş tamire girmiş sıkıntı yok gibi duruyor bende araştırdım deltayı ilk başlarda çok iyilermiş sonra cıvıtmışlar ayıplı tellere bile kullanıcı hatası demişler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serseri441907 -- 12 Mayıs 2015; 18:06:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serseri441907

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dimus Kapçı


    quote:

    Orijinalden alıntı: serseri441907


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dimus Kapçı

    sanırım korktuğum başıma gelmeyecek. onarım durumunu "parça bekliyor" şeklinde güncellemişler. bu saatten sonra garanti dışı muamelesi yapmazlar herhalde.

     delta teknik servis hk.

    Merhaba hocam uzun süre digi konusunda gözükmüyorsun nasılsın buradaki konuya gelince parça bekliyor dediğine göre sıkıntı yok hocam

    kardeşim beğendiğim bir cihazı ve kampanyayı övdüm diye adım reklamcıya çıkmış. halbuki nerede ne şartlarda yaşadığımı, hiçbir alakam olamayacağını bilseler demezlerdi. şunu da öğrenmiş oldum bundan sonra faydalı olacağını düşündüğüm, çok memnun kaldığım herşeyi paylaşıp millete laf anlatmycam. adama diyorum en yetkili kişiden gelen mail 2,5 lira yazıyor, adamın adı sanı belli kemal sevim diyorum buna karşın reklamcısın yanıltmaya çalışıyorsun diyor. keşke kimseyle oaylaşmasaydım da forumdaki şevkim bari kırulmasaydı. ne güzel kendim 2,5 liraya izlerken milletin 15 liraya izlemesie ses çıkarmayacaktım hata bende.

    telefon olayında da dedğin gibi sıkıntı görünmüyor şimdilik. ama çok şüpheliydim sen de gir bi bak şikayetvaa o kadar komik küçücük noktalardan dolayı garanti dışı bırakmışlar ki inanamazsın.

    Aynen hocam ben sana teşekkür ederim kampanyayı haber verdiğin için bende bu kampanyanın iyi olduğunu söyledim adımız reklamcıya çıktı digi babamın oğlu değil insanlara uygun fiyatlı bir şey söyle hemen adını firmanın yalakacısı diye çıkarırlar boşver hocam tel olayına gelince parça bekliyor demiş tamire girmiş sıkıntı yok gibi duruyor bende araştırdım deltayı ilk başlarda çok iyilermiş sonra cıvıtmışlar ayıplı tellere bile kullanıcı hatası demişler

    Alıntıları Göster
    Servis "Kozmetik parçalarda kullanıma bağlı çizikler var" diyor
    Kullanıma bağlı olarak bunun doğal bir sonuç olduğunu kabul ediyorlar, aksi takdirde spesifik nokta belirterek "Sağ alt köşede ezik/çizik var " diyerek belirtirlerdi.
    O şekilde belirtmesinin sebebi telefonu teslim aldığınızda cihaz sıfır ayağına yatmamanız ve firmayı suçlamaya engel olmaktır.




  • Ürün ellerine geçtiği anda kozmetik değerlendirme yapılır. En ufak kılcal çizik varsa öyle yazılır. Amaç garanti dışı bıraköak falan değil. Ücret iadesi vs talep edilecekse veya muadili ile değiştirilecekse kozmetik durumunu belirlemek. Servise iphone de gönderseniz üzerinde çizikler var yazıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dimus Kapçı

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Bence hazır kalıplar bunlar, yani kozmetik parçalarda (kapak, ekran camı, arka tuşlar vs) kullanıma bağlı olarak i,ster istemez yıpranır. Bunu belirtmek için yazmış olabilirler... Kılcal çizikler falan, göze çarpmamış olabilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dimus Kapçı

    bilen mutlaka vardır;

    bu delta serviste değişen ekran veya diğer parçalar resmi lg servislerindeki gibi orjinal mi yoksa yan sanayi mi?

    şundan soruyorum;

    lg orjinal yedek parçayı kendi distribütör ve servislerinden başka piyasaya vermiyorsa dela servis bu orjinal parçaları nasıl temin ediyor olabilir ki? lg kendi resmi servislerinden ayrı olarak alternatif ithalat servislerine neden yedek parça versin? o yüzden ortada iki ihtimal var ya delta servis telefonları ithal eden şirketlerden ithal ettikleri ülkelerin servislerinden el altından yedek parça temin ediyor. ya da stoklarındaki tüm parçalar yan sanayi. gerçekten düşündürücü.

    Hocam bu konuda Delta ne yapıyor bilmiyorum fakat forumda okumuştum bir üye paralel ithalat telefonunu ithal eden firmanın belirlediği servise vermiş ekran sararması için telefonda G2 bu arada yeni ekran takmışlar fakat ilk ekran gibi olmadığını yazmıştı belki psikolojiktir bilemiyorum ama net bilgim yok bu konuda




  • Dimus Kapçı D kullanıcısına yanıt
    Orjinal mi bilemem ama telefonu ithal edebiliyorlarsa patça da ithal edilir.
  • Dimus Kapçı D kullanıcısına yanıt
    LG firması yedek parça olayına bu kadar niye taksın ki? Sonuçta satılan ürün ister Nijeryadan ister İsviçreden alınsın LG'nin ürünü değil mi? Firmalar
    ürünlerinin daha çok satılmasını isterken vergi politikaları yüzünden ürünlerini yeterince satamadıkları ülkelerde paralel ithalat yoluyla satış gerçekleştirmeyi neden istemesin?

    Yedek parça konusunda bu nedenle katı olunacağını düşünmüyorum. Tabi bu her teknik servisin orjinal ürün kullandığı anlamına gelmiyor ama paralel ithalat ürünlerinde bu algıyı oluşturmak isteyen distribütörler satışlarına vergi yüzünden vurulan tırpanı azaltmak istiyor olabilirler. Çoğu teknik servis yetkili olmadığı için yedek parça konusunda alternatifleri değerlendiriyor olabilir ama ekran gibi önemli bir donanım değişecekse bence yetkili servise teslim edilip garanti dışı tamir yaptırılabilir. Sonuçta parasını alacağına göre bu durumda onlar için bir zarar oluşmaz diye düşünüyorum. Böylece en azından içiniz rahat eder...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dimus Kapçı

    bilen mutlaka vardır;

    bu delta serviste değişen ekran veya diğer parçalar resmi lg servislerindeki gibi orjinal mi yoksa yan sanayi mi?

    şundan soruyorum;

    lg orjinal yedek parçayı kendi distribütör ve servislerinden başka piyasaya vermiyorsa dela servis bu orjinal parçaları nasıl temin ediyor olabilir ki? lg kendi resmi servislerinden ayrı olarak alternatif ithalat servislerine neden yedek parça versin? o yüzden ortada iki ihtimal var ya delta servis telefonları ithal eden şirketlerden ithal ettikleri ülkelerin servislerinden el altından yedek parça temin ediyor. ya da stoklarındaki tüm parçalar yan sanayi. gerçekten düşündürücü.

    Orijinal parça alabiliyorlar yalnız maliyetten kaçınmak için yan sanayi parça kullanıyor olabilirler. Ekran değiştiren bir arkadaş ekranın kalitesiz ve mürekkep dağıtan ekranlar gibi olduğunu söylemişti sonra servise baskı yapması sonucu servis ekranı değiştirmiş.

    Ben de göndereceğim bir kaç gün içinde. Telefonda çerçevede küçük milimlik bir soyulma var. Para isterlerse ben de tüketici hakem heyetine başvuracağım.3 ay sürse de beklerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dimus Kapçı

    telefonda en ufak çizik dahi olmadığı halde çizikler var yazılmış. sebebini bilen var mıdır? ayrıca daha önce tecrübesi olanlar işlemin hangi aşamada olduğu ve ne kadar süreceği ile ilgili bir fikir verebilrse sevinirim.


     delta teknik servis hk.

    Telefonu teslim aldığında göreceğin çizikler için o not.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dimus Kapçı

    telefonda en ufak çizik dahi olmadığı halde çizikler var yazılmış. sebebini bilen var mıdır? ayrıca daha önce tecrübesi olanlar işlemin hangi aşamada olduğu ve ne kadar süreceği ile ilgili bir fikir verebilrse sevinirim.


     delta teknik servis hk.

    Telefonu teslim aldığında göreceğin çizikler için o not.
    Cihaza işlem yaparken için açtıklarından dolayı çizilebiliyor yada açılma izi kalabiliyor o yuzden çizik olmasada kendilerini sağlama almak için yazıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: :SworD:

    Cihaza işlem yaparken için açtıklarından dolayı çizilebiliyor yada açılma izi kalabiliyor o yuzden çizik olmasada kendilerini sağlama almak için yazıyorlar

    Alıntıları Göster
    Telefon kargoya veriliyor açıklamada : Yapılan İşlem Yapılan incelemeler sonucunda cihazın arka kapağının deforme edildiği tespit edilmiştir. Kullanıcıya sunulan ücretli onarım teklifi onaylanmadığından arka kapak değişimi yapılmamıştır. Anakart değişimi yapıldı. Darısı senin başına hocam.




  • Ben ne kadar temiz kullansam da servistekinin elinden dusurup kirmadigini cizmedigini nerden bilecez?adam yere atip kirsa mahkemeye de versen delil yok kimin yaptigina dair?
  • az önce delta teknik servis tarafından aranıp bir yetkiliyle görüştüm. forumdaki konuma denk gelmişler. beklediğimden çok daha ilgili ve müşteriyi dikkate aldığını gösteren bir açıklama yaptı.

    - öncelikle cihazın çizik olmasının garantiyi etkilemediğinden bahsedildi,
    - can alıcı nokta cihazın kesinlikle darbe almaması, bunun da bir ölçümlemesi olmadığı için herhangi bir ezik, vuruk gibi durumlarda cihaz garanti dışı kalıyormuş, bu da servisin değil ithalatçıların kontrolündeymiş, servis cihazın arıza tespitini yaptıktan sonra "ezik, kırık" gibi bulguların olmadığına dair ithalatçıya fotoğraf gönderilip bu şekilde orjinal yedek parça temini sağlanıyormuş. ezik ve kırık yere düşme ve darbe belirtisi olduğu için granti dışı bırakılıyormuş ve apple dahil tüm servislerin uygulaması da bu şekildeymiş. zira darbenin cihazdaki komponentlere veya anakart üstündeki binlere mikro yapıya zarar verme durumu varmış, arıza buna bağlı olmasa da ithalatçılarla yapılan anlaşma gereği işlem böyle yürüyormuş. ki resmi yetkili servisler de darbe durumlarında garanti dışı bırakıyomuş cihazı.

    - tüm yetkili servisler cihazları ilk aldığı anda kozmetik olarak kontrol edip, standart olarak kullanıma bağlı çiziklerin olduğunu belirtiyormuş. bu beni endişe ettiren unsurdu bu başlığı da bu yüzden açmıştım zaten

    - benim cihazım da cuma günü kargoya verilecekmiş bu sizi ilgilendirmiyor.

    - ve en önemli kısım kullanılan yedek parçalar %100 orjinal. ithalatçı firmalar örneğin benim ithalatçım "mavi iletişim" anlaşmalı servislerin oldukları ülkelerden ithal ediyormuş. bu yüzden de bir bekleme süresi var, bu sürecin bile orjinal parça kullanıldığının kanıtı olduğunu düşünüyorum, zira piyasa yan sanayi parçalarla dolu bu kadar beklenmezdi bi parça için.

    - sonuç olarak delta servis şuan için ön yargılarımı kırmış bulunmakta. cumartesi günü telefon elimde olduğunda takılan ekranın kalitesi (orjinal olup olmadığı) ve yapılan işlemin temizliği ile ilgili fotolar ve izlenimlerimle buradayım. eğer memnun kalırsam, bu saatten sonra delta servis garantisi altındaki ürünleri üstelik piyasanın ortalama 300 lira altında almamam için en ufak bir sebep kalmayacaktır.

    - ek olarak: telefonun yazılımını düşürebileceğim dahi söylendi ki bu çok avantajlı bi durum zira üretici firmaların tesmi servisleri yazılıma müdahalede telefonu garanti dışı bırakıyor. bu da delta servisin bir avantajı bence. hatta yazılım yüklemekonusunda uzaktan yardımcı olabileceklerini bile söylediler. tabi istersem kendileri de düşürüp gönderbilirlermiş ben hayır dedim, yeni yazılım iyidir.

    - keşke root garantiyi bozuyor mu diye sorsaydım, içimde kaldı.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.