Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 5 [ANA KONU] (2030. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
48.394
Cevap
280
Favori
1.682.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20282029203020312032
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas

    Arkadaslar kalem le bir ekran kesiti alip whatsapp ta paylasinca sadece resim degil birsurude metin paylasiyor. Bunu nasil kapatacaz sinir ediyor aşırı derecede.

    Yokmu çözüm sunacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enes5441

    Bu kadar beklemenize gerek yok bir çok kişi de volte aktif basit bir şekilde yapılıyor. A7 2017 aldık onuda aynı şekilde aktif ettik

    Tarif edersen seviniriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar cihazimin iç ekrani kırıldı. .önce mor renkler oldu sonra tamamen karardı. .samsung destek e verdim ekran değişecek 650 tl..tamam dedim onayladim ama bir hafta oldu tık yok..yapmadilar daha ellerinde ekran yokmuş. .20 is gününde yapamazlarsa nolur ..yeni cihazmi vermeleri gerekiyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anil01 A kullanıcısına yanıt
    Hayır geçici cihaz vermeleri gerekir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • anil01 A kullanıcısına yanıt
    20 iş gününde yapılmaz ise cihazın sıfırı için işlemler başlar sonraki 20 iş günü içinde yeni cihaz verilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • theicestorm kullanıcısına yanıt
    İnşallah bulamazlar ekran

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işim gereği telefonda en yoğun kullandığım program whatsapp onda da bilidirim sorunu var sürekli..Versiyon düşürebilirim bu aralar..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GeoMatrix kullanıcısına yanıt
    apkmirror'dan eski sürüme geçebilirsiniz. Ben durum kısmını sevmediğim için 2.17.60 sürümünü kurdum. Ayrıca daha önceden de yazdım bende LG G2 var ama bende de kurduğum kernelden dolayı bildirim sorunu oluyor, Heartbeat Fixer for GCM uygulamasını kurup uygulamanın içinden aktif hale getirince bildirim sorunu halloluyor. Telefonlar farklı ama deneyin isterseniz denemekten bir zarar gelmez sonuçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anil01

    Arkadaşlar cihazimin iç ekrani kırıldı. .önce mor renkler oldu sonra tamamen karardı. .samsung destek e verdim ekran değişecek 650 tl..tamam dedim onayladim ama bir hafta oldu tık yok..yapmadilar daha ellerinde ekran yokmuş. .20 is gününde yapamazlarsa nolur ..yeni cihazmi vermeleri gerekiyor..

    aynısı 1 ay önce başıma geldi.Kasa sapasağlam ancak iç ekran kırıldı.

    üşenmedim 18 tane servis aradım.Tüm yetkili servisler farklı fiyat verdiler.
    Maksimum : ankara servislerinden biri 900+kdv
    Minimum : izmir verdi. 600 lira sadece.

    Hergün mail ve telefon bombardımanına tuttum.
    Yedek telefon falan hikaye hiçbirşey vermiyorlar.
    6. iş günü adamlar gönderdi.

    Ama aklınızda bulunsun ekran bir daha kırılırsa fatura bedelinin tamamını alırsınız.




  • roadrunner07 R kullanıcısına yanıt
    Nasıl tamamını alırız hocam..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anil01

    Nasıl tamamını alırız hocam..

    Telefonunuzu yaptırdıysanız ayrıntılar kısmında yazar.
    Aynı sorundan telefon 2. defa servise gelirse diye başlar alt alta maddeler vardır ordan ayrıntılı öğrenebilirsiniz.
  • Turkcell'in desteklediği farklı cihazlara sim kartı takıp, VOlte yi aktif edip sonra tekrar NOte 5 e takma derdi yakında bitebilir bence de.

    Bir arkadaşımın eşi Turkcell'de üst düzey yönetici ve onun telefonu üzerinden hem eşinin hem benim NOte 5 leri bu şekilde Volte'ye açtık ve o da şahit oldu.
    Bana bunu e-posta ile detaylıca yaz ben gerekeni yapayım demişti geçen hafta ki yazdım yolladım bile.
    Farklı eksik ya da hatalarda gözüme batıyordu, onları da ekledim :)

    Saygılarımla...
  • Turkcell'in yanlış bilmiyor isem an itibari ile desteklediği cihazlar; S6-S6Edge-S7 ve S7Edge.

    Bu telefonlardan birine sim kartınızı takıp, hesabım uygulaması üzerinden giriş yaparak arama penceresine VOLTE yazıp çıkan menüden aktif etmeyi gerçekleştirebilir ya da HDSES yazıp 2200 a kısa mesaj gönderip 5 dakika bekledikten sonra
    NOte 5 telefonunuza sim kartı geri taktığınızda Volte aktif olacaktır.

    Saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas

    Arkadaslar kalem le bir ekran kesiti alip whatsapp ta paylasinca sadece resim degil birsurude metin paylasiyor. Bunu nasil kapatacaz sinir ediyor aşırı derecede.

    Yokmu çözüm sunacak

    Ona çözüm yok hocam. Ben de yaşıyorum aynı sorunu. Eğer kesiti aldığınız yerin yazı kopyalama özelliği yoksa yazıyı kopyalamıyor. Kendiniz sileceksiniz her defasında kopyalıyorsa. (:

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resmi galeriye kaydedin sonra paylaşın. O zaman yazılar gelmez

    @ozas



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alekto4 -- 23 Nisan 2017; 0:8:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • *21*numara# her zaman yönlendirme.

    *61*numara# cevapsızda yönlendirme.

    *62*numara# ulaşılamadığında yönlendirme.

    *67*numara# meşgulde yönlendirme.



    #67# ile iptal *#67# ile kontrol.

    Bu şekilde arama yapar gibi tuşlayarak telefon menülerinde boğuşmadam her operatörde yönlendirme yapabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anil01 A kullanıcısına yanıt
    40 iş günü beklerim diyorsun yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba iyi geceler arkadaşlar benim cihazın sorunu şu; Cihaz androif 7 ye gecti geceli belli bir süre sonra zil sesi gidiyor yani birisi arafığında sadece titreşim çalışıyor ses çıkmıyor, 2 kez tertemiz kurulum yaptım wipeleri vs yaptım ama yine aynı aceba farklı zil sesi seçincemi oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sosyalli2

    Tabiki yanıltıcı. Ful şarj yaptıktan sonra 2 buçuk saat ekran süresi alıyorum. Telefonu aldım alalı şarjda kullanmamışımdır, sürekli düzenli şarj etmişimdir.

    Merhaba Size birkaç sorum olacak, cevaplarsanız sevinirim. Telefonunuzu ne kadar süredir kullanıyorsunuz(Batarya Ömrü)?

    Telefonu zaman zaman araç şarjıyla şarj ediyor musunuz?

    Birde düzenli şarj ediyorum yazmışsınız, Biraz daha ayrıntı verebilir misiniz, Nasıl şarj ediyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anil01

    Arkadaşlar cihazimin iç ekrani kırıldı. .önce mor renkler oldu sonra tamamen karardı. .samsung destek e verdim ekran değişecek 650 tl..tamam dedim onayladim ama bir hafta oldu tık yok..yapmadilar daha ellerinde ekran yokmuş. .20 is gününde yapamazlarsa nolur ..yeni cihazmi vermeleri gerekiyor..

    Geçen Sene benzer bir durum da benim başıma gelmişti. Telefon Note 3'tü o zaman. İç Ekran kırılması dolayısıyla Mersin Samsung Servise vermiştim. 1 Hafta sürer dediler yapılması.
    1 Hafta oldu ses yok, 10 gün oldu ses yok, 15 gün oldu ses yok, Bekliyorum artık 20 iş günü olsun da yenisini versinler diye :) Tam 19. iş gününün sonunda teslim ettiler :D
  • 
Sayfa: önceki 20282029203020312032
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.