Şimdi Ara

NİKON GARANTİ SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 1 yıla yakın oldu makinayı alalı (nikon colpix l310 ) geçen resim çekme içi zoomlama yı kullanırken tık diye ses geldi zoom hareket etmedi. neyse geçenlerde garantiye gönderdim zom çalışmıyor bastırmadan diye bugün haber geldi makinanızı onayınız halinde 50tl ye onarım yapılacak diye. bende direk servisi KARFO istanbul u aradım bana diyorki işte beyfendi makinanızın yanlarında darbe izi var garanti dışı ürününüz onun için onarım ücreti çıkıyor kadına diyorum elimde zom yapaken bozuldu. bu arada makinada öyle darbe falanda yokha sadece kullanmayla birlikte oluşan kılcal çizikler. birde internette araştırdımki bu firma genelde böyleymiş. kısacası artık ne sorun olursa olsun benim makina garanti dışı heralde. bende gönderin makinamı dedim tabi bu iş burda bitmeyecek yasal haklarımı sonuna kadar kullanacağım.

    konu yanlış yerdeyse kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KEREM04283 -- 29 Mart 2017; 20:24:36 >







  • Bunun yüzünden mi nikon almayın diyorsun yani geçmiş olsun ama pire için yorgan yakılmaz karfodan şikayetçisin nikon alma diyorsun tezat olmuş Nikonun bir kötü huyu vardır kompakt makinelere dslr kadar değer vermez

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aragorn20 kullanıcısına yanıt
    nikonun ithalatçısı KARFO başka firma varsada bilmiyorum pire için yorganı yakmazsan sende pirelenirsin. ben yaşadıklarımı yazdım siz hakkınızı aramaya bilirsiniz yada aman boşver diye bilirsiniz. ama benim öyle bir huyum yok malesef sorun zaten nikonda değil türkiye servisinde ozaman neyapmak gerek uzak durmak gerek bunu belirttim.
  • Servisle problem yaşamışsınız ve mantıklı olarak hakkınızı aramayı düşünmüşsünüz, bu doğru bir davranış. Yanlış anlamayın; kimse Nikonun veya ithalatçı firmaların avukatı değil ama böyle bir başlık atmak da çok saçma olmuş. Hemen hemen her markadan ve her ithalatçı firmadan benzeri sorunları yaşamış arkadaşımız forumda onlarca başlık açmıştır eminim, siz Nikon almayın derseniz o da sakın Canon almayın der, diğeri çıkar FujiFilm bana böyle bir yamuk yaptı Fuji'den uzak durun der, bu mantıkla gidersek "Sakın elektronik alet almayın" gibi saçma bir tümevarıma gideriz. İthalatçı firmaların bu tür vurdumduymaz davranışlarını önlemek için şikayet, hukuki süreç vs. gibi şeylere dikkat etmeliyiz, fakat bu tür başlıklar tekrar söylüyorum çok saçma.




  • Müsadenizle ben de bu konuda bir tavsiyede bulunmak isterim. @tevikteo ya bu konuda hak veriyorum, zira burada sizide bir tüketici olarak koruyacak bir tavsiyede bulunmak gerek diye düşünüyorum. Fuji, Canon ve diğer markalarda da zaman zaman yaşadığınız durumlar oluyor. Bu konuda tüketici mahkemesine başvurmak en doğrusu, zira haklı olduğunuzu düşünüyorsanız bunu mutlaka yapın. Bu tür " Falanca markayı almayın" şeklinde başlık yerine " şöyle bir sorun yaşadım ne yapmamı tavsiye edersiniz" şeklinde bir yaklaşım daha doğru olur. Nikon / Karfo da gerek tecrübeli teknik servisiyle gerekse amatörden profesyonele kadar binlerce Nikon kullanıcısıyla sevilen bir markadır ve bu markanın iyi tecrübeler yaşayan kullanıcılarını üzmekten başka bir şey yapmıyorsunuz. Yanlış anlamayın - burada bizimde sonuçta rakibimiz olan bir markayı savunmak amaçlı bunları yazmıyorum sadece bu çıkışın doğru olmadığını düşünüyorum. Tüketici mahkemeleri genelde gayet nötr yaklaşır konuya ve etkilidir hakkınızı aramakta. Müraacatı basit ve nispeten hızlıdır.
    İyi Akşamlar dilerim 😊

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tüketici Mahkemeleri olaya müdahil olmaları için malın fatura değeri yanlış hatırlamıyor isem 2.000 TL üzerinde olması gerekiyor. Bu değer altında Tüketici Hakem Heyetleri devreye giriyor. Tüketici Hakem Heyetleri bulunduğunuz ilçenin kaymakamlık binalarında yer almakta.

    Onlar da ürünü bilir kişiye gönderip olumsuz netice alınması durumunda ısrar ederseniz haftalık heyet toplantılarında gündeme alıyorlar. Genelde pek iyi neticeler çıkmıyor. Çünkü yasal mevzuatların çoğu zaten hazırlanmış sözleşme vb uyarınca zaten vatandaşa peşinen yutturulmuş oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: X Files

    Tüketici Mahkemeleri olaya müdahil olmaları için malın fatura değeri yanlış hatırlamıyor isem 2.000 TL üzerinde olması gerekiyor. Bu değer altında Tüketici Hakem Heyetleri devreye giriyor. Tüketici Hakem Heyetleri bulunduğunuz ilçenin kaymakamlık binalarında yer almakta.

    Onlar da ürünü bilir kişiye gönderip olumsuz netice alınması durumunda ısrar ederseniz haftalık heyet toplantılarında gündeme alıyorlar. Genelde pek iyi neticeler çıkmıyor. Çünkü yasal mevzuatların çoğu zaten hazırlanmış sözleşme vb uyarınca zaten vatandaşa peşinen yutturulmuş oluyor.

    Sayın @X Files, bu bu şekilde doğru değil. Tüketici koruma mevzuatında küçük ithilaflarda genel tutum tüketiciye hak verir. Ve tartışma bedeli 50 TL gibi düşük bir rakkamda tüketiciyi "yormadan" hak verilecektir. Bu yüzden bu yolu tavsiye ettim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fujifilm Türkiye Mrk.


    quote:

    Orijinalden alıntı: X Files

    Tüketici Mahkemeleri olaya müdahil olmaları için malın fatura değeri yanlış hatırlamıyor isem 2.000 TL üzerinde olması gerekiyor. Bu değer altında Tüketici Hakem Heyetleri devreye giriyor. Tüketici Hakem Heyetleri bulunduğunuz ilçenin kaymakamlık binalarında yer almakta.

    Onlar da ürünü bilir kişiye gönderip olumsuz netice alınması durumunda ısrar ederseniz haftalık heyet toplantılarında gündeme alıyorlar. Genelde pek iyi neticeler çıkmıyor. Çünkü yasal mevzuatların çoğu zaten hazırlanmış sözleşme vb uyarınca zaten vatandaşa peşinen yutturulmuş oluyor.

    Sayın @X Files, bu bu şekilde doğru değil. Tüketici koruma mevzuatında küçük ithilaflarda genel tutum tüketiciye hak verir. Ve tartışma bedeli 50 TL gibi düşük bir rakkamda tüketiciyi "yormadan" hak verilecektir. Bu yüzden bu yolu tavsiye ettim.

    Merhaba,

    Gazetecilik yaptım. Hala da siyaset ve gazetecilik ile ilgileniyorum. Siyasi bir parti mensubu değilim ancak Gazeteci - Siyasetçi ilişkilerim var.

    Polisten tutun birçok üst düzey konumda (makam - mevki olarak) bu tip konudan muzdarip olmuş kişiler tanıdım, gazetede yazdım. Bir tanesi yüzünden savcılığa suç duyurusunda bulunan bir marka yüzünden ifade verdim. Hakkımda dava açılmadı / gerek görülmedi.

    Türkiye tarafından çok ciddi şekilde bilinen ve her gün televizyonda sayısız reklamları dönen bir firma tarafından 263 TL param gasp edildi. Hiç bir şey yapamadım ve hiç bir sonuç alamadım. Ne yazık ki, Tüketici Koruma kanunları ülkemizde Avrupa veya Amerika çizgisinde değil. Bırakın yanından bile geçmiyor.

    Son yaşadığım örnek. Aşağıda resim mevcut. Sizce bunu yapan firma Avrupa'da olsaydı ne olurdu?
    Madem stokta yok neden satışı onaylıyorsun. - Madem stokta yok neden satıştan kaldırmıyorsun? Peki ben bu adamı şikayet etsem ne olacak? Ne değişecek?
    Hatırlatmak isterim 59 TL sabit fiyattan ayakkabı satan üstelik binlerce ayakkabı satan firma siparişleri iptal etti. Bakın biz çağdaş falan değiliz. Sadece Afrika'daki sistemden biraz daha iyiyiz ve kendimizi toplum olarak dev aynasında görüyoruz o kadar.

    NİKON GARANTİ SORUNU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: X Files

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fujifilm Türkiye Mrk.


    quote:

    Orijinalden alıntı: X Files

    Tüketici Mahkemeleri olaya müdahil olmaları için malın fatura değeri yanlış hatırlamıyor isem 2.000 TL üzerinde olması gerekiyor. Bu değer altında Tüketici Hakem Heyetleri devreye giriyor. Tüketici Hakem Heyetleri bulunduğunuz ilçenin kaymakamlık binalarında yer almakta.

    Onlar da ürünü bilir kişiye gönderip olumsuz netice alınması durumunda ısrar ederseniz haftalık heyet toplantılarında gündeme alıyorlar. Genelde pek iyi neticeler çıkmıyor. Çünkü yasal mevzuatların çoğu zaten hazırlanmış sözleşme vb uyarınca zaten vatandaşa peşinen yutturulmuş oluyor.

    Sayın @X Files, bu bu şekilde doğru değil. Tüketici koruma mevzuatında küçük ithilaflarda genel tutum tüketiciye hak verir. Ve tartışma bedeli 50 TL gibi düşük bir rakkamda tüketiciyi "yormadan" hak verilecektir. Bu yüzden bu yolu tavsiye ettim.

    Merhaba,

    Gazetecilik yaptım. Hala da siyaset ve gazetecilik ile ilgileniyorum. Siyasi bir parti mensubu değilim ancak Gazeteci - Siyasetçi ilişkilerim var.

    Polisten tutun birçok üst düzey konumda (makam - mevki olarak) bu tip konudan muzdarip olmuş kişiler tanıdım, gazetede yazdım. Bir tanesi yüzünden savcılığa suç duyurusunda bulunan bir marka yüzünden ifade verdim. Hakkımda dava açılmadı / gerek görülmedi.

    Türkiye tarafından çok ciddi şekilde bilinen ve her gün televizyonda sayısız reklamları dönen bir firma tarafından 263 TL param gasp edildi. Hiç bir şey yapamadım ve hiç bir sonuç alamadım. Ne yazık ki, Tüketici Koruma kanunları ülkemizde Avrupa veya Amerika çizgisinde değil. Bırakın yanından bile geçmiyor.

    Son yaşadığım örnek. Aşağıda resim mevcut. Sizce bunu yapan firma Avrupa'da olsaydı ne olurdu?
    Madem stokta yok neden satışı onaylıyorsun. - Madem stokta yok neden satıştan kaldırmıyorsun? Peki ben bu adamı şikayet etsem ne olacak? Ne değişecek?
    Hatırlatmak isterim 59 TL sabit fiyattan ayakkabı satan üstelik binlerce ayakkabı satan firma siparişleri iptal etti. Bakın biz çağdaş falan değiliz. Sadece Afrika'daki sistemden biraz daha iyiyiz ve kendimizi toplum olarak dev aynasında görüyoruz o kadar.

    NİKON GARANTİ SORUNU



    Sayın @X Files,
    Tecrübelerinize kesinlikle saygısızlık etmek istemem. Amacım burada destek arayan birisine yardımcı olmak. Şu yönden haklısınız - Tüketici kanunları var, ancak heyetler her yerde tam anlamıyla çalışamıyor ama bir o kadar da iyi çalışan ve tüketiciye yardımcı olan heyetler var. Niyetim burada şirket açısından bir tavsiyede bulunmaktı ve bu çözümü şahsen bu durumda mantıklı görüyorum. Öbür yandan "Bizde her şey muz cumhuriyetinin bir tık üzerinde" anlayışına pek katılmıyorum, çok sorunlar var bu alanda bu doğru ama "böyle gelmiş böyle gider" anlayışı ile sadece bozuk bir düzene çanak tutmaktan öteye gidemeyiz sanırım. Sizin yaşadığınız sorunun bir benzeri ile tesadüfdür ki bugün ben şirket açısından uğraştım. Adını vermeyeceğim bir site Fujifilm ürünlerini stoklarında göstererek fiyatlandırmış ve siparişe açmış. Ancak bu sitenin ne bir tedarik imkanı var ne de bizim bayimiz. Yani burada yapılmak istenen insanların parasını alıp sonra " Bu ürün elimizde yok size şunu verelim" demektir -yani ciddi bir aldatmaca internet satışında. Bunu fark etmemizle beraber site sahibi ile irtibata geçerek amacının ne olduğunu sorduk ve bu durumu hukuk büromuza bildireceğimizi söyledik - 10 dakika içinde bütün ürünler kaldırıldı. Demek istediğim - İşte bu noktada durmamak lazım ve bu site sahibini elde edilen ekran görüntüleri ile suç duyurusunda bulunmak lazım. Ben bunu yapacağım kesinlikle çalıştığım şirket açısından, ancak sizin yaşadığınız durumda da bu olayı Bimer üzerinden şikayet etmeniz gerek, N11 bildirmek ve mümkünse çalıştığınız gazetelerde vs ulu orta afişe etmektir. Bozuk bir düzeni değiştirmek istiyorsak hepimiz bir yerlerinden asılmamız lazım olaylara. "Yerse" mantığını başka türlü sileceğimizi pek düşünmüyorum. Ben şahsen Bimer i çok kullanıyorum ve %90 sonuç alıyorum (dosya takibi mümkün) ama hak yiyen varsa hak yedirmemek lazım. Çoğu konuda ne yazıkki en büyük sıkıntımız toplumca "Allahından bulsun" diyerek olayların peşini bırakmamızdır. Burada bu yüzden bu konuyu açan ve duyuran arkadaşı (şirket temsilcisi olsamda) takdir ediyorum. Meblağ düşük de olsa peşini bırakmamalı - doğru yapıyor.
    İyi Akşamlar dilerim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fujifilm Türkiye Mrk.


    quote:

    Orijinalden alıntı: X Files

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fujifilm Türkiye Mrk.


    quote:

    Orijinalden alıntı: X Files

    Tüketici Mahkemeleri olaya müdahil olmaları için malın fatura değeri yanlış hatırlamıyor isem 2.000 TL üzerinde olması gerekiyor. Bu değer altında Tüketici Hakem Heyetleri devreye giriyor. Tüketici Hakem Heyetleri bulunduğunuz ilçenin kaymakamlık binalarında yer almakta.

    Onlar da ürünü bilir kişiye gönderip olumsuz netice alınması durumunda ısrar ederseniz haftalık heyet toplantılarında gündeme alıyorlar. Genelde pek iyi neticeler çıkmıyor. Çünkü yasal mevzuatların çoğu zaten hazırlanmış sözleşme vb uyarınca zaten vatandaşa peşinen yutturulmuş oluyor.

    Sayın @X Files, bu bu şekilde doğru değil. Tüketici koruma mevzuatında küçük ithilaflarda genel tutum tüketiciye hak verir. Ve tartışma bedeli 50 TL gibi düşük bir rakkamda tüketiciyi "yormadan" hak verilecektir. Bu yüzden bu yolu tavsiye ettim.

    Merhaba,

    Gazetecilik yaptım. Hala da siyaset ve gazetecilik ile ilgileniyorum. Siyasi bir parti mensubu değilim ancak Gazeteci - Siyasetçi ilişkilerim var.

    Polisten tutun birçok üst düzey konumda (makam - mevki olarak) bu tip konudan muzdarip olmuş kişiler tanıdım, gazetede yazdım. Bir tanesi yüzünden savcılığa suç duyurusunda bulunan bir marka yüzünden ifade verdim. Hakkımda dava açılmadı / gerek görülmedi.

    Türkiye tarafından çok ciddi şekilde bilinen ve her gün televizyonda sayısız reklamları dönen bir firma tarafından 263 TL param gasp edildi. Hiç bir şey yapamadım ve hiç bir sonuç alamadım. Ne yazık ki, Tüketici Koruma kanunları ülkemizde Avrupa veya Amerika çizgisinde değil. Bırakın yanından bile geçmiyor.

    Son yaşadığım örnek. Aşağıda resim mevcut. Sizce bunu yapan firma Avrupa'da olsaydı ne olurdu?
    Madem stokta yok neden satışı onaylıyorsun. - Madem stokta yok neden satıştan kaldırmıyorsun? Peki ben bu adamı şikayet etsem ne olacak? Ne değişecek?
    Hatırlatmak isterim 59 TL sabit fiyattan ayakkabı satan üstelik binlerce ayakkabı satan firma siparişleri iptal etti. Bakın biz çağdaş falan değiliz. Sadece Afrika'daki sistemden biraz daha iyiyiz ve kendimizi toplum olarak dev aynasında görüyoruz o kadar.

    NİKON GARANTİ SORUNU



    Sayın @X Files,
    Tecrübelerinize kesinlikle saygısızlık etmek istemem. Amacım burada destek arayan birisine yardımcı olmak. Şu yönden haklısınız - Tüketici kanunları var, ancak heyetler her yerde tam anlamıyla çalışamıyor ama bir o kadar da iyi çalışan ve tüketiciye yardımcı olan heyetler var. Niyetim burada şirket açısından bir tavsiyede bulunmaktı ve bu çözümü şahsen bu durumda mantıklı görüyorum. Öbür yandan "Bizde her şey muz cumhuriyetinin bir tık üzerinde" anlayışına pek katılmıyorum, çok sorunlar var bu alanda bu doğru ama "böyle gelmiş böyle gider" anlayışı ile sadece bozuk bir düzene çanak tutmaktan öteye gidemeyiz sanırım. Sizin yaşadığınız sorunun bir benzeri ile tesadüfdür ki bugün ben şirket açısından uğraştım. Adını vermeyeceğim bir site Fujifilm ürünlerini stoklarında göstererek fiyatlandırmış ve siparişe açmış. Ancak bu sitenin ne bir tedarik imkanı var ne de bizim bayimiz. Yani burada yapılmak istenen insanların parasını alıp sonra " Bu ürün elimizde yok size şunu verelim" demektir -yani ciddi bir aldatmaca internet satışında. Bunu fark etmemizle beraber site sahibi ile irtibata geçerek amacının ne olduğunu sorduk ve bu durumu hukuk büromuza bildireceğimizi söyledik - 10 dakika içinde bütün ürünler kaldırıldı. Demek istediğim - İşte bu noktada durmamak lazım ve bu site sahibini elde edilen ekran görüntüleri ile suç duyurusunda bulunmak lazım. Ben bunu yapacağım kesinlikle çalıştığım şirket açısından, ancak sizin yaşadığınız durumda da bu olayı Bimer üzerinden şikayet etmeniz gerek, N11 bildirmek ve mümkünse çalıştığınız gazetelerde vs ulu orta afişe etmektir. Bozuk bir düzeni değiştirmek istiyorsak hepimiz bir yerlerinden asılmamız lazım olaylara. "Yerse" mantığını başka türlü sileceğimizi pek düşünmüyorum. Ben şahsen Bimer i çok kullanıyorum ve %90 sonuç alıyorum (dosya takibi mümkün) ama hak yiyen varsa hak yedirmemek lazım. Çoğu konuda ne yazıkki en büyük sıkıntımız toplumca "Allahından bulsun" diyerek olayların peşini bırakmamızdır. Burada bu yüzden bu konuyu açan ve duyuran arkadaşı (şirket temsilcisi olsamda) takdir ediyorum. Meblağ düşük de olsa peşini bırakmamalı - doğru yapıyor.
    İyi Akşamlar dilerim

    Merhaba,

    Durumu N11.com 'a bildirdim,

    Aldığım yanıtı aşağıda size resim olarak sunuyorum. (Kanıt teşkil etsin diye) - Bakın o ürünü tırnak içinde yazıyorum, N11 ve ilgili mağazayı "bağırttıra bağırttıra alırdım" . Ancak ben burada yasaların yetersizliği ve müşteriye bindirilen ek yüklerden bahsediyorum.

    Örneğin ben Tüketici Hakem Heyetine gitsem, bu ürünü o fiyata paşa gibi verirler. Hatta adamın elinde yok ise 300 TL - 400 TL ye başka yerden alır ve bana o fiyata verir. Ancak ben 50 TL veya 20 - 30 TL için günümü yok yere heba edeceğim. Çantayı bana o fiyata vermenin yanında başka bir yaptırım uygulanmayacak firmaya. Ahbap - Çavuş ilişkisini hiç bahsetmiyorum.

    Fakat böyle bir durumda, Yasalar dese ki, o malı o fiyata vereceksin. Birde bunu yapan fir hakkında 8 bin TL ( rakamı atıyorum ama cidden acıtacak bir rakam veya söz konusu ürün bedelinin 20 katı - 50 katı gibi ) ceza kesilir. O zaman bakın bakalım aynı şey oluyor mu.

    N11 e bu verdikleri yanıt sonrasında bir kez daha yazdım. Bu kez telefon ile aradılar. Telefonda görüştük. Nihayetinde sözlerine istinaden siparişimi geri çektim. Yani iptal ettim. Ancak ürünün satıştan kaldırılacağını, mağazaya yaptırım uygulanacağı sözü verilmişti.
    Söylediğim şey bu ürün stokta yok ise satıştan kaldırın olmuştu zaten o da yapılmadı.

    http://www.n11.com/nest-athena-nt-a80-dslr-sirt-cantasi-beyaz-notebook-bolmeli-P48373825

    Görebileceğiniz gibi ürün aynı mağazada halen 4 adet bulunuyor. Bende Çin'den Aliexpress üzerinden daha ekonomik aşağı yukarı aynı ayarda başka bir çanta siparişi geçtim. İstiyorum ki, Bu ülkede yaşadığım için bu ülke insanları da kazansın ancak kazanmamak için ısrar ediyorlar.

    Muz Cumhuriyeti konunda evet söylediklerime bende katılmıyorum. Haklısınız. Ben Muz Cumhuriyetlerinden bir tık üzerinde olduğumuzu söylemiştim. Sözümü geri alıyorum. Tam bir Muz Cumhuriyetiyiz. Çünkü siyasetçiler bu tip sorunlara köklü çözümler üretmek yerine memleketi parsel parsel satmakla meşguller.

    N11 den il şikayetime gelen cevap.

    NİKON GARANTİ SORUNU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi X Files -- 20 Nisan 2015; 21:04:36 >




  • Ne yazık ki, Türkiye'de garanti diye bir şey yok. Ne Nokia'da, ne Sony'de, ne Philps'te. (Bunlar dünyanın en büyük ve güvenilir markaları.) Apple Türkiye bile yurt dışındaki gibi değilmiş, kolay kolay değişim yapıyormuş.. Tecrübelerime dayanarak söylüyorum, bu ülkede en geçerli garanti tanıdık satıcı, yani Alaturka garanti!
  • tamda düşündüğüm gibi oldu. ücret taleb edince ürünü yapılmadan geri istemiştim bugün elime ulaştı gönderdiğimde zoom tuşu bastırınca çalışıyordu şuan çalışmıyor tamamen bozmuşlar. yarından sonraki süreçte bakalım neler olacak. bu arada vatanda diyoki benlik bişey yok evet haklısınız dedim. biri hırsızlığı yapıyor biri gözetliyor gözetleyen diyorki ben gözetçiyim ben çalmadım o çaldı hadi görecez bu makinayı ya yapacaklar ya değiştirecekler. yasalar el verdiği yoldan sonuna kadar gideceğim. boş vakitlerimi bu üşkağıtçılarla dolduracağım.


    HAKKINIZI SONUNA KADAR ARAYIN ARAYINKİ BİRDAHA KİMSENİN HAKSIZLIK YAPMAYA CESARETİ OLMASIN.
  • KEREM04283 kullanıcısına yanıt
    Abi merhaba, son olarak nasıl bir sonuca vardınız ? Bu arada bende yazın nikon d5200 marka cihaz aldım. Toplam ya 2 kere ya ad 3 kere kullanmışımdır. Geçen gün makinenin üstündeki çevirmeli ayar tuşunundan modunu değiştiriyordum tek tek deniyordum. Bir anda tık sesi geldi ve tuş boşa dönmeye başladı. Modu filan değişmiyordu artık sabit A modunda kalmıştı cihaz. Neyse hemen geçen hafta yurtiçi kargoya verdim ürünü , istanbula Karfo Karacasulu Dış Tic. A.Ş. ye gönderdim. Bugün bana mesaj attılar ve 195,00 tl servis ücreti olduğunu ve onaylayıp onaylamadığımı sordular. Bende hemen aradım tabi orayı, ürünümün garantisi olduğunu neden ücret istediklerini sordum. Konuştuğumuz kadın cihazın kullanıcı hatasından kaynaklandığını tuşun zorlamadan kırıldığını söyledi. Kullananlar bilir zaten mod tuşu yuvarlak çevirmeli bir tuştur zorlayamazsınız bile o tuşu. Ondan sonra yardımcı öğrenci olduğumu söyleyip yardımcı olmalarını istedim ve ücreti 175,00 tl ye düşürdüler. Son olarak ne kadar konuşup benim hatam olmadığını ispat etmeye çalışsamda başaramadım ve ürünü geri istedim. Sonuç olarak garanti kapsamında aldığımız bu ürünlerde marketlerin (kullanıcı hatasından kaynaklanan sorunların garanti kapsamı dışına kalması)) maddesi bu adamların işlerine geliyor ve kullanıcı hatası olmayan arızalara bile para almak için yapıştırıyolar hemen kullanıcı hatasını. Abilerim bu durumun önüne geçmemiz lazım. Tüketici haklarınada sitesinden olayla ilgili mail attım. Hakkımı arıyacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogan892

    Abi merhaba, son olarak nasıl bir sonuca vardınız ? Bu arada bende yazın nikon d5200 marka cihaz aldım. Toplam ya 2 kere ya ad 3 kere kullanmışımdır. Geçen gün makinenin üstündeki çevirmeli ayar tuşunundan modunu değiştiriyordum tek tek deniyordum. Bir anda tık sesi geldi ve tuş boşa dönmeye başladı. Modu filan değişmiyordu artık sabit A modunda kalmıştı cihaz. Neyse hemen geçen hafta yurtiçi kargoya verdim ürünü , istanbula Karfo Karacasulu Dış Tic. A.Ş. ye gönderdim. Bugün bana mesaj attılar ve 195,00 tl servis ücreti olduğunu ve onaylayıp onaylamadığımı sordular. Bende hemen aradım tabi orayı, ürünümün garantisi olduğunu neden ücret istediklerini sordum. Konuştuğumuz kadın cihazın kullanıcı hatasından kaynaklandığını tuşun zorlamadan kırıldığını söyledi. Kullananlar bilir zaten mod tuşu yuvarlak çevirmeli bir tuştur zorlayamazsınız bile o tuşu. Ondan sonra yardımcı öğrenci olduğumu söyleyip yardımcı olmalarını istedim ve ücreti 175,00 tl ye düşürdüler. Son olarak ne kadar konuşup benim hatam olmadığını ispat etmeye çalışsamda başaramadım ve ürünü geri istedim. Sonuç olarak garanti kapsamında aldığımız bu ürünlerde marketlerin (kullanıcı hatasından kaynaklanan sorunların garanti kapsamı dışına kalması)) maddesi bu adamların işlerine geliyor ve kullanıcı hatası olmayan arızalara bile para almak için yapıştırıyolar hemen kullanıcı hatasını. Abilerim bu durumun önüne geçmemiz lazım. Tüketici haklarınada sitesinden olayla ilgili mail attım. Hakkımı arıyacağım.

    bayadır foruma girmiyordum kusura bakma benden 35 tl istemişlerdi kullanıcı hatası var darbe almış diye bende ürünü geri istedim. zoomlama tuşu zorlamadan çalışmıyordu bastırdımmı işlev görüyordu tabi bunlar makinayı açtıklarını tahmin ettim gönderdiler makinayı az çalışan tuş artık hiç çalışmıyordu. aradım bi fırça attım iyice bozmuşsunuz diye tamam beyfendi gönderin yapalımdediler. 0tl ile yaptırdım.

    o firmanın huyu olmuş ne sebeple arasan ara kullanıcı hatası diyorlar.




  • Sonuc

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zülkif gonzo

    Sonuc

    başarılı makina garanti kapsamında yapıldı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.