Arkadaşlar merhaba sizlere kvk ile yaşadığım sorunu anlatıp daha sonrasında neler yapabileceğim konusunda yardım bekliyorum.Çok önemli benim için.
Sony Xperia Z2 kullanıcısıyım ve geçen hafta telefonumu ölü piksel sebebi ile Ankara kvk servisine yolladım. Ancak onlar kırık,darbe sebebi ile benden ücret istediler(552 tl). Daha sonrasında ben sorunumun ölü piksel oldugunu anlatan mail attım ancak geri dönüş olmadı. Bunun üzerine xperia destek hattını arayıp durumumu izah ettim, onlarda kırık durumunda cihazın garanti dışı kaldıgını ve ölü pikselin yapılamayacağını söylediler bende ikna olup tamam dedim.
Asıl sorunum burda başladı, bu olaylar yaşandıktan sonra bende kvknın sitesine girip ücreti Onaylamayacaktım. Ancak kafa dalgınlığından olsa gerek ücreti Yanlışla onayladım, kart numaramı vermedim. Hemen sonrasında bana ilk defa smsle bilgilendirdiği numara hayır boşluk bırakıp servis numaramı yolladım. Daha sonra teyiti için kvkyı aradım (0850li olan canlı hat yok) burada telesekreter onayladığımı söyledi. Hemen sonrasında telefonumu aldığım yeri aradım ve ordaki kişi 11820'den hemen ulaşabileceğimi söyledi. Bende 11820 yi aradım ve yanlışlıkla onaylandığını ben onaylamak istemediğimi anlattım hattaki kadın tamam dedi ve servis numaramı istedi bende verdim daha sonrasında kadın işlemlerinizi yapıyorum derken kontörüm bittiğinde hattım kesildi.(11820 nin dksı 3tl) Bende hemen 10 dk içersinde 15 tl lik kontör yüklettim ve 11820yi aradım ancak hattaki kadın onarımın tamamlandığını ve ücreti ödemem gerektiğini söyledi aksi takdirde cihazın çıkışının olmayacağını söyledi.
Ne yapmam gerekiyor arkadaşlar lütfen yardım edin. Tüketici haklarına gidip ilk yaptığım telefon görüşmesinin kayıtlarını istesem haklı çıkabilir miyim?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme