Şimdi Ara

TTnet Online işlem merkezine giremeyenler için çözüm

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu sorun yaygınlaşmaya başladığı için konu açtım arkadaşlar. Sorunu ilk çözen ben değilim, ama problemi çözmek isteyen arkadaşlar sayfalar dolusu post içinde boğulmasınlar.

    Hiç bir sorun yokken son 1 aydır deli etti bu problem. Nette biraz araştırdım, 2010 yıllarında bile benzer sorunlar yaşayan arkadaşlar olmuş.

    Sorun çözüldü, ama elbette TTnet ve değerli çalışanları çözmedi. Donanımhaber dahil bir çok forumda da yer verilen çözüm şu.

    444 0 375 i arayıp müşteri hizmetleri ile görüşüyorsunuz. Tekrar şifre gönderimi vs deniyorlar ama elbette olmuyor. Arıza kaydı oluşturuyorlar 24 saat bekletiyorlar tekrar başa dönüyorsunuz nafile....

    Yapmanız gereken şey şu: Tek şifre ye tanımlı mail adresinizi yani kullanıcı adınızı değiştireceksiniz. Bir çok kişi gibi bende ttmail kullanıyordum, hatta çevremde bu sorundan muzdarip olanların tümü ttmail ile kayıt olanlar.

    Müşteri temsilcisine kullandığınız aktif bir başka mail adresi söyleyip güncelleme yaptırın. Sms ile tekrar şifre gönderecekler ve sorun çözülecek. Hepsi bu.

    Umarım işinize yarar.







  • Doğru böyle çözülüyor ama kahrolası müşteri hizmetleri biz güncelleyemiyoruz diyor mecbur arıza kaydı bırakıyorsun günler sonra dönüş yapanlar güncelliyor.
  • Ben aninda guncelledim. Sorun olmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.