Şimdi Ara

F Serisi Chiptuning

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
3
Favori
3.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar


    N13 motorlu 136hp BMW lerinizi 170 - 180 - 190 - 200 hp yapabiliyoruz.

    N13 motorlu 170hp BMW lerinizi 200 - 210 - 220 - 230 hp yapabiliyoruz.


    Bu gelişme kısa süre önce gerçekleşti, sizleri haberdar etmek istedim.

    Otomobilinizin garantisini etkilemeden , aynı zamanda kendi firma garantimizi sunarak Uygulamayı gerçekleştiriyoruz.

    Dinamometre üzerinde ölçümü, öncesi sonrası olarak görebiliyorsunuz.

    İstediğiniz zaman ( servise girişi çıkış satış v.s. ) Orjinal program Modifiyeli program arasında ücretsiz geçiş yapabiliyorsunuz. (randevu gerekir.)

    Eco Mod orjinal kalır. Sport mod da Chiptuningi kullanırsınız.

    Aracın üzerindeki max hız limitörü kaldırılmaktadır..


    Bu konuda sorularınızı alabilirim.


     F Serisi Chiptuning


     F Serisi Chiptuning



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChipTuning Uzmanı -- 2 Mart 2015; 13:07:43 >



  • merhaba hocam f10 520i 2014 model 170 bg olan araç kaç bg ve tork değerine ulasıyor acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzmete

    merhaba hocam f10 520i 2014 model 170 bg olan araç kaç bg ve tork değerine ulasıyor acaba

    Merhaba

    220hp 320nm civarı uygulanabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzmete

    merhaba hocam f10 520i 2014 model 170 bg olan araç kaç bg ve tork değerine ulasıyor acaba

    Merhaba

    220hp 320nm civarı uygulanabilir.

    Alıntıları Göster
    N20B16A motorlu BMW X1 1.6i'lere de chiptuning yapabiliyor musunuz?
    Onlar için de bir yazılım çıktı mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    N20B16A motorlu BMW X1 1.6i'lere de chiptuning yapabiliyor musunuz?
    Onlar için de bir yazılım çıktı mı?




    [image]https://store.donanimhaber.com/7c/c4/eb/7cc4ebf1408eb4f22dc0d72351cf8009.jpg [/image]

    Evet N20 de programlayabiliyoruz.

    143hp 220nm den 190hp 300nm ye yükseltilebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChipTuning Uzmanı -- 2 Mart 2015; 17:16:07 >
  • Merhaba

    116d ed için yazılım çıktımı acaba? Yapabiliyorsanız nasıl sonuçlar elde ediyorsunuz?

    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fredsav

    Merhaba

    116d ed için yazılım çıktımı acaba? Yapabiliyorsanız nasıl sonuçlar elde ediyorsunuz?

    Teşekkürler

    Merhaba,

    116d lere birz daha önceden çıkmıştı.

    http://www.megachips.com.tr/uygulama-detay.asp?id=355
    http://www.megachips.com.tr/uygulama-detay.asp?id=183

    140-160hp değerler elde edebiliyoruz.

    Hız limitörüde kaldırılabiliyor.



     F Serisi Chiptuning
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    N20B16A motorlu BMW X1 1.6i'lere de chiptuning yapabiliyor musunuz?
    Onlar için de bir yazılım çıktı mı?




    [image]http://i.hizliresim.com/EVO6m9.jpg [/image]

    Evet N20 de programlayabiliyoruz.

    143hp 220nm den 190hp 300nm ye yükseltilebilir.

    Yanıt için teşekkür ederim.

    İzmir'deki anlaşmalı uygulama merkezinizde yaptırabiliyoruz sanırım.

    190 hp, bu motoru zorlayıcı bir güç müdür? Aracım henüz 20.000 km'de ve uzun yıllar ailede kalacak. Ben 2-3 sene sonra eşime devretmeyi planlıyorum.
    190 HP ileride aşırı aşınma vs. gibi sorunlar yaratabilecek bir güç müdür?

    Daha az güç artışı sağlayacak (170 hp gibi), daha az limitleri zorlayacak bir yazılım tavsiye eder misiniz?

    Selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Yanıt için teşekkür ederim.

    İzmir'deki anlaşmalı uygulama merkezinizde yaptırabiliyoruz sanırım.

    190 hp, bu motoru zorlayıcı bir güç müdür? Aracım henüz 20.000 km'de ve uzun yıllar ailede kalacak. Ben 2-3 sene sonra eşime devretmeyi planlıyorum.
    190 HP ileride aşırı aşınma vs. gibi sorunlar yaratabilecek bir güç müdür?

    Daha az güç artışı sağlayacak (170 hp gibi), daha az limitleri zorlayacak bir yazılım tavsiye eder misiniz?

    Selamlar

    Rica ederim.

    Evet Türkiye deki tüm yükleme merkezlerim randevu alınarak kullanılabilir.

    Hayır kesinlikle zorlayıcı bir güç değildir.

    Şöyle anlatayım;

    Sistemde onlarca ısı sensörü var. Motor da oluşabilecek olumsuzluklar önce çok ısınarak kendini belli eder, aynı hasta insanın ateşinin çıkması gibi ;)

    başlıca ısı kaynakları,

    Motor suyu ısısı (yükseldiğinde hararet yapar conta yakar v.s.)
    Motor yağı ısısı (yükseldiğinde yağ filmi yırtılır yatak sarar, klopaj yapar,v.s.)
    Yakıt ısısı (yükselmesi yakıt sistemi problemlerini haber eder)
    EGT - Exhaust Gas Temperature (yükselmesi motor içi yanma - hava yakıt karışım oranı sorunlarını aber verir )
    IAT - Intake Air Temperature (yükselmesi turbo intercooler sorunlarını haber verir..)


    tüm bu ısıları ölçen sensörler bilgileri motor kontrol ünitesine gönderir.. Evin sigortaları gibi bi sorun oluştuğunda yüksek ısı algılandığında sistem sigortaları atar ve motor güvenli moda geçer..

    Bu yüzden korkulacak bişey yoktur. Güvendesinizdir.

    Siz yağınızı suyunuzu eksik etmeyin zamanında değiştirin yeter.

    Daha düşük güçlerede setleyebiliriz, bu tamamen sizin tasarrufunuzdadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Yanıt için teşekkür ederim.

    İzmir'deki anlaşmalı uygulama merkezinizde yaptırabiliyoruz sanırım.

    190 hp, bu motoru zorlayıcı bir güç müdür? Aracım henüz 20.000 km'de ve uzun yıllar ailede kalacak. Ben 2-3 sene sonra eşime devretmeyi planlıyorum.
    190 HP ileride aşırı aşınma vs. gibi sorunlar yaratabilecek bir güç müdür?

    Daha az güç artışı sağlayacak (170 hp gibi), daha az limitleri zorlayacak bir yazılım tavsiye eder misiniz?

    Selamlar

    Rica ederim.

    Evet Türkiye deki tüm yükleme merkezlerim randevu alınarak kullanılabilir.

    Hayır kesinlikle zorlayıcı bir güç değildir.

    Şöyle anlatayım;

    Sistemde onlarca ısı sensörü var. Motor da oluşabilecek olumsuzluklar önce çok ısınarak kendini belli eder, aynı hasta insanın ateşinin çıkması gibi ;)

    başlıca ısı kaynakları,

    Motor suyu ısısı (yükseldiğinde hararet yapar conta yakar v.s.)
    Motor yağı ısısı (yükseldiğinde yağ filmi yırtılır yatak sarar, klopaj yapar,v.s.)
    Yakıt ısısı (yükselmesi yakıt sistemi problemlerini haber eder)
    EGT - Exhaust Gas Temperature (yükselmesi motor içi yanma - hava yakıt karışım oranı sorunlarını aber verir )
    IAT - Intake Air Temperature (yükselmesi turbo intercooler sorunlarını haber verir..)


    tüm bu ısıları ölçen sensörler bilgileri motor kontrol ünitesine gönderir.. Evin sigortaları gibi bi sorun oluştuğunda yüksek ısı algılandığında sistem sigortaları atar ve motor güvenli moda geçer..

    Bu yüzden korkulacak bişey yoktur. Güvendesinizdir.

    Siz yağınızı suyunuzu eksik etmeyin zamanında değiştirin yeter.

    Daha düşük güçlerede setleyebiliriz, bu tamamen sizin tasarrufunuzdadır.

    Alıntıları Göster
    Bugün ki bir uygulamadan bikaç kare,

    Müşterimiz gelir,

     F Serisi Chiptuning



    Ünite motordan ayrılırken,

     F Serisi Chiptuning


    Tekrar takıyoruz,

     F Serisi Chiptuning


    Ve Orjinal gücü ölçüyoruz,

     F Serisi Chiptuning


     F Serisi Chiptuning


    Dyno verisi,

     F Serisi Chiptuning


    Dyno videosu, burda aracın hız limitörünüde görebilirsiniz.


    https://www.youtube.com/watch?v=pwYoCT2YI8s

    OBD Üzerinden Orjinal Dosya Okunur, Modifiyeli dosya yazılır,

     F Serisi Chiptuning


    Hemen sonrasında tekrar dyno yapılır, Sport modda

     F Serisi Chiptuning


    Sonrasının Dyno Videosu, Hız limitörü kaldırılmıştır..


    https://www.youtube.com/watch?v=8uZGsFbpfHg

    buda sonrasında bi 0-100 videosu


    https://www.youtube.com/watch?v=tSplAdnxnSc
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    Bugün ki bir uygulamadan bikaç kare,

    Müşterimiz gelir,

     F Serisi Chiptuning



    Ünite motordan ayrılırken,

     F Serisi Chiptuning


    Tekrar takıyoruz,

     F Serisi Chiptuning


    Ve Orjinal gücü ölçüyoruz,

     F Serisi Chiptuning


     F Serisi Chiptuning


    Dyno verisi,

     F Serisi Chiptuning


    Dyno videosu, burda aracın hız limitörünüde görebilirsiniz.


    https://www.youtube.com/watch?v=pwYoCT2YI8s

    OBD Üzerinden Orjinal Dosya Okunur, Modifiyeli dosya yazılır,

     F Serisi Chiptuning


    Hemen sonrasında tekrar dyno yapılır, Sport modda

     F Serisi Chiptuning


    Sonrasının Dyno Videosu, Hız limitörü kaldırılmıştır..


    https://www.youtube.com/watch?v=8uZGsFbpfHg

    buda sonrasında bi 0-100 videosu


    https://www.youtube.com/watch?v=tSplAdnxnSc

    Alıntıları Göster
    Takip ediniz.....
  • F20 116d araclar icin hız limit iptali ve yalniz spor mod icin yazılım yapabiliyor musunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uc36

    F20 116d araclar icin hız limit iptali ve yalniz spor mod icin yazılım yapabiliyor musunuz?

    Evet sadece spor mod güçlendirebiliriz. Hız limiti iptalide mümküdür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzmete

    merhaba hocam f10 520i 2014 model 170 bg olan araç kaç bg ve tork değerine ulasıyor acaba

    Merhaba

    220hp 320nm civarı uygulanabilir.

    Mehmet Bey;

    Güvenli garantili limitlerde 240-250 hp lere çekebiliyor musunuz bu motorun gücünü? (F10 520i)

    Selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automaniac82

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzmete

    merhaba hocam f10 520i 2014 model 170 bg olan araç kaç bg ve tork değerine ulasıyor acaba

    Merhaba

    220hp 320nm civarı uygulanabilir.

    Mehmet Bey;

    Güvenli garantili limitlerde 240-250 hp lere çekebiliyor musunuz bu motorun gücünü? (F10 520i)

    Selamlar

    240-250 hafif riskli.

    şunu 230-235 yapalım

    inanın aradaki 5-10 hp lik farkı hissedemezsiniz. 5-10 hp için küçükte olsa riske gerek yok.

    O kaybı torkdan kazanırız ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: Automaniac82

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzmete

    merhaba hocam f10 520i 2014 model 170 bg olan araç kaç bg ve tork değerine ulasıyor acaba

    Merhaba

    220hp 320nm civarı uygulanabilir.

    Mehmet Bey;

    Güvenli garantili limitlerde 240-250 hp lere çekebiliyor musunuz bu motorun gücünü? (F10 520i)

    Selamlar

    240-250 hafif riskli.

    şunu 230-235 yapalım

    inanın aradaki 5-10 hp lik farkı hissedemezsiniz. 5-10 hp için küçükte olsa riske gerek yok.

    O kaybı torkdan kazanırız ;)

    Mehmet Bey;

    Aracımda Racechip kullanıyorum birkaç aydan beri. Chip tuning uygulamasından memnun kalmadığım takdirde sistemi ücretsiz eski haline çeviriyor musunuz? Eco-Pro modunu da güçlendirme imkanı var mıdır, çünkü aracımda boşa atma (süzülme) fonksiyonu olduğundan şehir içinde sık sık kullanıyorum. Son olarak yakın gelecekte bu işlemi beyni sökmeden yapma imkanı olabilir mi?

    Teşekkürler
  • Mehmet bey,

    Bir soru da benden gelsin; yazılım sonrası aracın serviste güncelleme görmemesi lazım doğrumudur? Eğer doğru ise bu araca zaman içinde illaki bir güncelleme gelebilir ozaman nasıl olacak?

    2. Sorumda güncelleme olur ve araç std verilerine şayet geri dönerse tekrar yazılım yaparak önceki artmış gücü elde edebilirmiyiz?

    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automaniac82

    Mehmet Bey;

    Aracımda Racechip kullanıyorum birkaç aydan beri. Chip tuning uygulamasından memnun kalmadığım takdirde sistemi ücretsiz eski haline çeviriyor musunuz? Eco-Pro modunu da güçlendirme imkanı var mıdır, çünkü aracımda boşa atma (süzülme) fonksiyonu olduğundan şehir içinde sık sık kullanıyorum. Son olarak yakın gelecekte bu işlemi beyni sökmeden yapma imkanı olabilir mi?

    Teşekkürler

    Merhabalar

    Memnuniyetsizlik durumunda bir hafta içinde iade edebilirsiniz..

    Eco Pro modu güçlendirmek anlamsız .. O mod ekonomi için.. Ama istenirse o moduda güçlendirebiliriz.

    Beyni sökmeden yapmak mümkün olmayacak malesef..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: designo

    Mehmet bey,

    Bir soru da benden gelsin; yazılım sonrası aracın serviste güncelleme görmemesi lazım doğrumudur? Eğer doğru ise bu araca zaman içinde illaki bir güncelleme gelebilir ozaman nasıl olacak?

    2. Sorumda güncelleme olur ve araç std verilerine şayet geri dönerse tekrar yazılım yaparak önceki artmış gücü elde edebilirmiyiz?

    Teşekkürler

    Güncellemeleri mutlaka alınız..

    Eğer bizim programımız silinirse tekrar ücretsiz yükleriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: designo

    Mehmet bey,

    Bir soru da benden gelsin; yazılım sonrası aracın serviste güncelleme görmemesi lazım doğrumudur? Eğer doğru ise bu araca zaman içinde illaki bir güncelleme gelebilir ozaman nasıl olacak?

    2. Sorumda güncelleme olur ve araç std verilerine şayet geri dönerse tekrar yazılım yaparak önceki artmış gücü elde edebilirmiyiz?

    Teşekkürler

    Güncellemeleri mutlaka alınız..

    Eğer bizim programımız silinirse tekrar ücretsiz yükleriz.

    Ben de bununla ilgili bir şey sormak istiyorum .normalde bu araçlara yazılım atılması için beynin sökülmesi gerekiyor peki borusanın yazılım güncellemesi nasıl bu yazılımın üstüne yazabiliyor onlar sonuçta beyni sökmüyorlar.
    Bir de başka bir konu hakkında size danışmak istiyorum. Turbo valfi ne işe yarar tam olarak ve recechip gibi ürünlerin bu turbo valfi bozma olasılığı var mıdır? Aynı şekilde chip tunning de de böyle bir risk var mıdır .sonuçta turbo daha yüklü çalışacak ve turbo valfi mekanik bir parça .
    Son sorum chipli bir araba ile de uzun yolda stock hali ile sürdüğümüz gibi yol boyunca tam gaz gitmek bir risk teşkil eder mi yoksa chipli olduğunu göz önünde bulundurarak saatlerce tam gaz gidilmesini çnermez misiniz
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.