Şimdi Ara

N11 WİFİ BAĞLANTISI YAPILAN CİHAZLARI NE DEĞİŞİM NEDE İADE ALIYOR

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
3.305
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen gün n11 sitesinden Aldımseni mağazasındanhttp://www.n11.com/hisense-sero-e2281tk-8-tablet-bilgisayar-P39078449 linkteki ürünü satın aldım ve başlıktaki traji komik olayların içinde buldum kendimi.Olay kısaca ben ürünün ekranında leke var diye değişime gönderdim.Firmadaki Alp beyle telefonla iletişim kurduğumda tüm tabletlerde bu sorunun olacağını söylemesi üzerine değişim niye istiyim iade ediyim o vakit diyerek başlayan beni burada konu açmaya sürükleyen N11.com belki binlerce kişiyi bu şekilde mağdur ettiği olayın içinde buldum kendimi.

    N11.com sitesinde yazan maddeden biri ;

    Elektronik Ürünlerde Cayma Hakkı ve İade Süreci Nasıl Kullanılır?

    Elektronik ürünlerin "Cayma Hakkı"dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün,orjinal kutusuna zarar verilmemiş olması,faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.

    Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması veya kurulumunun servis haricinde yapılması durumunda iade alınmayacaktır.
    Satın alınan cep telefonuna sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır.İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir.Bu nedenle de sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.Ayıplı vs. ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir.Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir.

    Cayma Hakkı dışında kalan 14 ila 6 ay arası iade talepleri için, ürünün teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.

    Diğer kanunları için ;http://www.n11.com/genel/cayma-hakki-65205

    Ürün linkinde soru cevap kısmında görebilirsiniz firmanın savunmasını ürün wifiye bağlanmış siber suç işleyebilirmişim veya işleyebilirlermiş, bu durumda başkasına satması ne kadar doğruymuş. Ama en akıl tutulması yaşadığım wifiye bağlanmamıştır diye teknik servisten rapor aldığımda iade işlemi yapılabilirmiş.
    Burası Türkiye Cumhuriyeti yasalar belli bu bahsedilen saçmalıkların hiçbirisi yok.Cep telefonu alan arkadaşlar mutlaka böyle sorunlarla çok defa karşılaşıcaktır. Yaa bende wifiye bağlanmam canım demeyin sakın Teknik servise verip, kanıtlamanız gerekicek.

    N11.com'un cayma hakkı diye dayattığı şeyleri kaldırmak için fikirlerinizi, çözümlerinizi yazarsanız sevinirim.Gerekli mercilere durumu yazdım ama biliyorsunuz ki süreç yavaş işliyor,bazen hiç işlemiyor.







  • hocam çok uğraştırırlar en kestirme yolu mağa ile iletişe geç kabul etmiyorlarsa servise gönder orda takipet. iade edilebilir raporu iste raporda iade alınması uygundur diye bir ibare özellikle eklettir sonra mağaza ile geç onlara gönder paşa kabul edip paranı yollayacaklar. klasik n11 hareketleri herzaman mağazaların yanında yer alır.benim pc 2 ay kargolarda süründü bu yüzden
  • ysfmar kullanıcısına yanıt
    Mesele bu değil hocam, bu yasal olmayan maddeyi kaldırtmamız gerekiyor. Bugün bu arkadaş mağdur olmuş, yarın biz olabiliriz. Neden firmaların kendi sitelerinden almak yerine daha fazla para ödeyip N11'den alıyoruz? Herhangi bir mağduriyet durumu olmasın diye. Müşterinin hakkını korumayacaksa neden bir daha oradan alışveriş yapalım?
  • Ben de N11 üzerinde modabilgisayar satıcısından Artes D816 tablet almıştım. Sonra hemen aynı gün Hisense Sero 8 konusunu gördüm ve satıcı ile görüşüp iade etmek istedim.
    14 gün cayma hakkım olmasına rağmen kargo onlara 1 gün geç geldiği için satıcı iade almak istemiyor. Hem param satıcıya aktarıldı hem de ürünü teslim almadım düşünün.
    Ayın 19'unda N11'e kayıt açtırmıştım, hala ne bir cevap ne bir çözüm.
    N11 ne yazıkki sadece olumlu işleyen alışverişlerde güzel bir sistem kurmuş. Olumsuz giden bir durum olduğunda ne yazıkki küçük çirkef esnafla karşı karşıya kalıyoruz.

    Benim satıcı Antalya dan Moda Bilgisayar. Merak ettim kısa bir araştırma yaptım adamların dükkanı buymuş :) Telefonda bir uçup kaçıyor görmelisiniz sanki Index'e bile bunlar ürün veriyor

    Bakalım N11 sonunda ne karar verecek.
     N11 WİFİ BAĞLANTISI YAPILAN CİHAZLARI NE DEĞİŞİM NEDE İADE ALIYOR




  • sim kart takınca 2. el sayıldığını biliyordum ama wifi bağlantısını yeni öğrendim. Fabrika ayarlarına döndürülse belli oluyor mudur?
  • İşte bende bunu diyorum neden yasalar varken dev gibi firma bu kurallara uymak yerine kendine has kurallar koyuyor.Bir şekilde buradaki gücü kullanıp, bu kara düzeni artık değiştirsek.Kamuoyu oluştursak fazla bir şey istemiyoruz yasayı uygulasınlar bu.Telefon aldınız sim kart ve wifi bağlantısı yapıyorsunuz pat artık telefon bozuk çıksada elinizde kaldı.Vereceksiniz sıfır telefonu tamire oradaki sonuç veya sonuçlar ne olacak orası apayrı muamma.Ben sim kartı takmadan nasıl anlayacağım seste problem olmadığını,çekimde sıkıntı yaşanmadığını.Ben wifiye bağlanmadan nasıl anlayacağım wifi de problem olmadığını.Wifiye bağlanan tüm cihazlardan bahsediliyor birde Yasa var ötesi yok şu yukarıda yazdığım olası sebeplere olmasa da iade,değişim almak zorundalar.Bu kurallarını değiştirmek için yardımlarınızı bekliyorum.Benim aldığım cihaz 155 liralık cihaz.Bir telefon aldınız ortalama 600- 1500 arası düşünebiliyor musunuz ölü piksel farkettiniz değişim- iade isteyeceksiniz ama wifiye bağlanmışsın.Bağlanmadım desende değişen birşey olmayacak.Karşı tarafın bile kanıtlayamadığı aptalca bir sebepten telefon elinizde patlayacak.




  • burrock B kullanıcısına yanıt
    Bu kadar saçma bir sistem.Ürünü 14 gün içinde iade etme özgürlüğün var.3 gün süresine bende takıldım.Ürünü cumartesi değişim talebi yapıyorum sanki kargo çalışıyormuş gibi o günü de 3 gün içerisinden sayıyor.Pazartesi 3.gün o gün göndermişim.Bitmedi 3 günlük sürem dolmuş.Saçma sapan bir sistem.En çok alışveriş yapılan bir sistem daha önce de bu ve benzeri problemler yazılıp, resimler paylaşıldı.Belki bu sefer bu kuralsızlığı değiştirecek bir fikir gelir, içimizden biri çözüm bulmamıza yardımcı olur. Yoksa bu kara düzene bugün olmasa da yarın mutlaka denk gelmememiz mucize.
  • iade işlemini başlatmalarını aksi taktirde 6502 Nolu Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun dan doğan haklarınızı kullanmak için her türlü yasal işlemi başlatacağınızı arkadaşlara bildirin.http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm şu linkide gönderin kanunu okusunlar , baktınız hala bi ilerleme yok ürün faturası kredi kartı ekstresi olayı anlatır dilekçe ekran görüntüleri vs ile bulunduğunuz yerdeki Tüketici hakem heyetine başvurun,1 ay sonra karar çıkar paranızı alırsınız. Tecrübeyle sabittir




  • chatlaxs kullanıcısına yanıt
    Muhakkak bunu aldımseni denen satıcıda biliyordur.Burada asıl problem n11.com böyle saçma bir kural koyması.Benim parayı almama odaklanılmasından ziyade asıl probleme yönelik fikirlerinizi almak isterim.Verdiğiniz fikirler için de ayrıca teşekkür ederim.
  • klasik merdiven altı konu komşu kazıklama zihniyetinde firma işte. korsan windowsu kurmak için 50 tl para alır bunlar. daha da abartanları var, bıraktığın kasanın içindeki parçaları değiştiriyolar :)

    hadi ürünü wifi bağlantısı vs yapıldı diye alma, bunu kabul ettik diyelim. sorunlu tableti hepsinde var bu sorun diye geçiştirmek nedir ?
  • http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm

    En son çıkan MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ
    Hep karıştırılan nokta genelde mağazadan alınan ürünle internette alınan ürünlerin yasal olarak yaptırımları aynı.Misal mağazadan aldığınız ürünü koşulsuz iade etme şansınız yoktur ama internetten aldığınız üründe bu hakkınız vardır. Ben ayıplı ürünü değiştiremedim daha ama.
  • N11'i hiç tüketiciden taraf olduğunu görmedim. Bu yüzden mümkün olduğu sürece n11'den alışveriş yapmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FaTeeH

    N11'i hiç tüketiciden taraf olduğunu görmedim. Bu yüzden mümkün olduğu sürece n11'den alışveriş yapmıyorum.

    kesinlikle arkadaşa katılıyorum.

    bundan sonra elektronik bir şey almam çok zor.
  • brkçlk kullanıcısına yanıt
    Bu çözüm değil.Elektronik değilde bir başka şeyde de iade veya değişimi kabul etmeyecekler. Bu N11.com ve benzeri uygulamaları yapan siteleri yola getirmenin bi yolunu bulmalıyız.Ama nasıl?
    Bu arada N11.com genel merkezinin telefon numarası.Müşteri hizmetleri gibi kopyala yapıştır cevaplar vermiyorlar. 212 999 67 22 Hiç bunlara muhattap olmadan çözüme kavuşacağımız günlere
  • wifi bağlantısı yaptığınızı nasıl anlıyorlar?
    fabrika ayarlarına dönünce tüm bilgiler siliniyor diye biliyorum.
    Açıklayan olursa sevinirim.
    Bu ve buna benzer bazı sorunlar nedeniyle zaten bir süredir n11 sitesine girmiyorum bile.
    Genel olarak boykot yapılabilse akılları başlarına gelir ama bu ülkede böyle bir eylem yapmak maalesef çok zor.
    Umarım sorununuzu çözümlersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heroesx

    Bu çözüm değil.Elektronik değilde bir başka şeyde de iade veya değişimi kabul etmeyecekler. Bu N11.com ve benzeri uygulamaları yapan siteleri yola getirmenin bi yolunu bulmalıyız.Ama nasıl?
    Bu arada N11.com genel merkezinin telefon numarası.Müşteri hizmetleri gibi kopyala yapıştır cevaplar vermiyorlar. 212 999 67 22 Hiç bunlara muhattap olmadan çözüme kavuşacağımız günlere

    doğru diyorsun.
    fakat elektronik olmayan bir şey aldığımız zaman,bozulma olasılığı az diye böyle söyledim.
  • quote:

    Bunun yanı sıra bildirimin satıcı veya sağlayıcıya varması veya onun tarafından öğrenilmiş olması aranmaz. İşyeri dışından yapılan satışlar, muayene ve tecrübe koşullu yapılan satış olarak değerlendirilmektedir. Bu nedenle de tüketici malın mutat/olağan bir şekilde kullanmasından kaynaklanan (fotoğraf makinesi ile fotoğraf çekilmesi, tencere seti ile yemek pişirilmesi, tansiyon aletinin kullanılması gibi) değişiklik ve bozulmalardan sorumlu olmayacaktır. Altıncı fıkrada cayma hakkına ilişkin ondört günlük sürenin hangi hallerde bir yıla uzayacağına ilişkin düzenleme yapılmıştır. Satıcı veya sağlayıcı tüketiciyi cayma hakkı konusunda gereğince bilgilendirmemişse veya Kanunda ve ilgili yönetmelikteki yükümlülüklerini yerine getirmez ise cayma hakkına ilişkin süre işlemeye başlamaz ve tüketici bir yıl içerisinde cayma hakkını kullanabilir.


    http://www.google.com.tr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=0CCkQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.bursabarosu.org.tr%2Fpaylasim%2FFile%2Fdosyalar%2F2014%2Fpdf%2Ftuketici.pdf&ei=crHwVMSsOYHpaKr2gqgN&usg=AFQjCNEHN5mfoVQZBNW8ZD9n4tlN-P5uUA&bvm=bv.87269000,d.d2s&cad=rja




  • Bu tarz firmalara en güzel cevap bankaya harcama itirazında bulunmaktır. Gerisini onlar düşünsün.
  • bireysel.emeklilik B kullanıcısına yanıt
    Bankaya harcama itirazinda bulundum. N11 ve firma ismini bildirdim. Ama hocam bunu cozduk diger olaylari cozsek ne iyi olur. Herkes hak aramayi beceremeyebilir. Devletin vatandasin bu durumda kalmasin diyr yasalari var. Gastelere mail mi atsam sole guzel bir yazi.icinde boyle komedi ilgi ceker,metni hazirlayip gondersem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bundan 1 ay önce dayıma ucuza teknoloji dukkanından n11 uzerınden zenfone 4 aldım...telefon sorunsuz elıme ulaştı ılk işim açıp şarja takmak oldu ve telefonun sarj almadığını gördüm.kablo takılıyken tel çalışıyor sarj kablosu cıkınca kapanıyordu.direk satıcıya mesaj attım arızalı ürün bunu göndereyım yenısını verın.iade edıcem dedım.adam iade almadıklarını servise götürüp arızalı diye degışım için rapor almam gerektiğini söyledi.ısrar ettim.sitenin kuralları dedı.bir dolu şey söyledi.n11deki bayanlar zaten papağan gibi.aynı şeyı söylüyorlar.sonra wifi ve sim kartlı maddeyı okudum.ben ne wifi ne de sim kart mevzsununda 2. ele düşmesini gerektircek bir sey yapmamıştım zaten.aradım kendı sıtenızde yazan madde boyle.iade neden almıyorsunuz.yok efendım satıcıyla iletişim kurun.o kabul ederse tarzı cevap verdiler.kaldı ki son 1 yılda abartısız 5 bın tllik alışverişim olmuştu.ben her türlü hakkımı alırım fakat bir daha bu siteden iğne almam ve aldırtmam elımden geldiğince diye bağırıp çağırdım.teli kapadım...10 dakıka sonra yetkili bir bey aradı anlayış rica etti.ürünü iade edersem satıcı bu urunden zarar edıcekmış.urun adıma faturalandırılmış.o yuzden lutfen servise götürüp rapor alın ıkı tarafta zarar görmesin tarzı saçma sapan şeyler söyledi.bu durumda karşı taraf yanı satıcı degıl sadece ben magdur oluyorum .dayıma karşı da mahçup oluyorum.o kadar vakıt kvk servisleriyle uğraşmak zorunda bırakılıcam.siz ise sadece satıcıyı düşünüyorsunuz.kesınlıkle yaptığınız terbiyesizlik dedim ve bir nevi zorla bu ürün için kvk servisleriyle ugrasmak zorunda bırakıldım...

    siz siz olun bonuslarına çeklerine kanmayın bu tüketici düşmanı sitenin.kesınlıkle sizin yanınızda yer almıcaklar ilk sıkıntıda anlayacaksınız bunu...ben mahkeme heyet vesaire uğraşacak durumda değildim ve paşa paşa servise yolladım sıfır teli...




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.