Şimdi Ara

Hat hızı düşürme hakkında.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, saçmasapan bir sorunla karşı karşıyayım. Şubat ayı başından beri internetimde gün içinde kopmalar oluyor, bazen 5 saatte bir bazen aynı saat içinde 3 kere sürekli düşüyor netim. Ttneti defalarca aradım arıza kaydı bıraktık diyip kapıyorlar, çözüm yok. Sonuç yok.

    Evime arıza ekibi geldi, ev içinde her hangi bir sıkıntı olmadığını, 16 Mbit lik tarifeyi hattımın kaldırmadığını, beykozun bu bölgesinde böyle bir altyapı olmadığını söylediler, dönebiliyorsan eski tarifene dön yada hat hızını düşüttür dediler.

     Hat hızı düşürme hakkında.

    Şimdi sorum şu, ttneti defalarca arayıp hat hızımı 10- 11Mbit e düşürmelerini istedim, kampanyalı tarife girdiğim için değiştiremiyorlarmış tarifemi. Hızımıda düşüremiyorlar tivibu kullandığınız için santralin düşürmesi lazım arıza kaydı bıraktık diyorlar. Santral bakmıyor mu ya da bu arıza kayıtları santral e gitmiyor mu.

    Gerçekten sıkıldım. Hemen 100 metre aşşağıda türktelekom binası var, gitsem yardımcı olurlar mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dehr. -- 16 Şubat 2015; 9:28:37 >



  • Hat değerleriniz iyi sayılır snr düşük kalmış kabloları kontrol edin olmadı ttnete değil türk telekoma arıza kaydı bırak data-fax olarak değerlerim çok güzel türk telekom kaynaklı problem var de.
  • Dehr. kullanıcısına yanıt
    Selamlar..

    Türk telekom müdürlüğünüze başvuru yapıp, hızın desteklemediğini belirtirseniz tivibu paketleriniz iptal edilecektir, kampanyayı bozma hakkınız var yani bu durumda. Kolaylıklar dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Selamlar..

    Türk telekom müdürlüğünüze başvuru yapıp, hızın desteklemediğini belirtirseniz tivibu paketleriniz iptal edilecektir, kampanyayı bozma hakkınız var yani bu durumda. Kolaylıklar dilerim.



    tivibu paketimin iptal edilmesini istemiyorum, kullanıyoruz. Sadece kampanya bahanesi ile başka tarifeye geçiremeyiz dediler, öyleyse aynı fiyatı vereceğim yeter ki hızımı düşürün dedim.1 hafta oldu çıt yok.Pazartesi günü Beykoz santraline gittim, görevli biriyle konuştum. Tamam ben arızanı halledip sizi arayacağım dedi. Cuma oldu çıt yok.
    Parasını takır takır almasını biliyorlar, hizmet verirken sıfırlar afedersiniz.. Daha çabuk ve kesin çözüme ulaşabileceğim daha yetkili bir makam varsa, önerinizi bekliyoruö.
  • Dehr. kullanıcısına yanıt
    Modemin hat modu adsl+ felan ise sadece D.GMT yapıp denermisin ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-41A94D448 -- 20 Şubat 2015; 4:25:36 >
  • Dehr. kullanıcısına yanıt
    Bu hızda ve bu hatta tivibu verimli çalışmaz zaten. Eğer başvuru yapabiliyorsanız VDSL başvurusu yapın derim ben. Yoksa ne verim alabilirsiniz ne düzgün internet.
  • TTNET müşteri hizmetleri düşürmüyor zaten.Türktelekoma gidiceksin Hattım 16 Mbit İnterneti kaldırmıyor internetimi kullanamıyorum diceksin.Müşteri hizmetleri buraya yönlendirdi diceksin Onlar Ya 12'ye Yada 8'e sabitliyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Normandia_06

    Modemin hat modu adsl+ felan ise sadece D.GMT yapıp denermisin ?

    D.GMT de hiç bir şekilde bağlanmıyor hocam.
  • Ttnet'in beykoz santrali ile dün tekrar konuştum, kendilerini ziyaret ettim.

    Sağolsunlar dün öğle saatlerinden beri kopma yok. Lakin şu anda iptv bağlantı gelmiyor ve internetim nedense aşırı yavaş.

     Hat hızı düşürme hakkında.
  • sözde 16 mbit 8 gündür 2 kere arıza kaydı oluşturdum sorun hala giderilmedi

     Hat hızı düşürme hakkında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drift34 -- 21 Şubat 2015; 13:36:50 >
  • Dehr. kullanıcısına yanıt
    SÖylemiştim zaten size hocam. Tivibuyu iptal etme şansınız var halen.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.