Şimdi Ara

LG G3 ÇATLAMA SORUNU VE MEDCELL GARANTİ ( PARA GERİ ALINDI ) .

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
3.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir çok kullanıcının yaşadığı gibi benim lg g3 32 gb beyaz telefonumun üst ve alt mikrofon kısmında çatlama oldu tabi soluğu serviste aldım 02.02.15 aradan 4 gün geçti ve bugün arayıp ekran ve panelin değişmesi gerektiğini 500 tl + kdv olduğunu söylediler tekrar firmaya gittim ve bunu kabul etmediğimi tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim servis kayıt formunda '' cihazda baskı kaynaklı çatlak tespit edildi '' yazıyor bu sefer kendilerine çıkış yolu olarak bunu seçmişler telefonumu deri kılıfında gözüm gibi koruyorum ama yazdıkları komedi .

    en kısa zaman da tüketici hakem heyetine başvuracağım sonuçları olumlu olursa emsal olması için buradan paylaşacağım bir daha medcell mi allah kapısından geçirmesin almayın aldırtmayın .



    TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ LEHİME KARAR VERDİ ÖDEMİŞ OLDUĞUM 1435 TL Mİ GERİ ALDIM EMSAL KARAR İSTEYEN KÜÇÜKÇEKCEME T.H.H NE BAŞVURABİLİR .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VETTEL99 -- 7 Haziran 2015; 11:47:50 >



  • selamlar geçmiş olsun öncelikle, aynı çatlak sorunu benim cihazda da oluştuk(410...serisi) ve teknik servisim medcell, telefonu yarin goturecegim, sizin süreç ne durumdadır, birbirimize destek olabilecegimiz bir konu varsa haberlesmek isterim...
  • Medcell garantili aldık çatlak yok ama takipteyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • garantili alır da esas sorunlar bundan sonra basliyor;

    -garantili aldıgi urune yuksek tamir fiyatı cikarmasi
    -bahsedilen catlak sorunu dünyada LG tarafından kabul edilmiş bir durum ve bunu medcell in kabul etmemesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    Bir çok kullanıcının yaşadığı gibi benim lg g3 32 gb beyaz telefonumun üst ve alt mikrofon kısmında çatlama oldu tabi soluğu serviste aldım 02.02.15 aradan 4 gün geçti ve bugün arayıp ekran ve panelin değişmesi gerektiğini 500 tl + kdv olduğunu söylediler tekrar firmaya gittim ve bunu kabul etmediğimi tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim servis kayıt formunda '' cihazda baskı kaynaklı çatlak tespit edildi '' yazıyor bu sefer kendilerine çıkış yolu olarak bunu seçmişler telefonumu deri kılıfında gözüm gibi koruyorum ama yazdıkları komedi .

    en kısa zaman da tüketici hakem heyetine başvuracağım sonuçları olumlu olursa emsal olması için buradan paylaşacağım bir daha medcell mi allah kapısından geçirmesin almayın aldırtmayın .

    emsal için daha önce değişim yapabilmiş kişiler bana servis kayıt formu ve değişim yapıldığına dair formun resimlerini gönderebilir mi ? veya bakırköy ilçesine yakın ikametgah eden varsa gelip fotokopisini alabilirim .


    Selam,
    Telefonumu alalı 2.5 ay oldu ve çatlak sorununu yeni farkettim. Bende göndereceğim boşta bir telefon bulur bulmaz. Umarım sonuç olumlu olur. Sizin durumunuz nedir. Birçok şikayet fiyat çıkardığı yönünde fakat böyle bir saçmalık olmamalı ! Garantide olmasının anlamı nedir o zaman ?
  • arkadaşlar bugün teknik servise gittim, orada çalışan teknisyen kişilerle görüştüm.

    öncelikle söylemeliyim ki teknisyen arkadaş daha cihazı görmeden "kullanıcı hatasıdır, cepte sıkışmıştır, kullandığınız kap kasmıştır" gibi yorumlar yapmaya başladı.

    telefonu görünce de yorum değişmedi. kaldı ki telefonum cok temiz bakılmış bir cihazdır ve hiç çarpma-bükülme yaşanmamıştır.

    tüm dünyada LG bu cihazları değiştiriyor diyip internetten kaynak gösterince de "bu durum bizi ilgilendirmiyor biz ithalatçı firmayız" diyip saçmalıyorlar.

    daha da ısrar edince de "isterseniz tüketici mahkemesine başvurun bizim için değişen birşey olmaz, sadece servis veriyoruz" diyorlar.

    yani adamların genel tavrı işi kullanıcı hatası olarak yorumlamak üzerine.

    "siz bunu aldığğınız yere verseniz onlar da değiştirmek zorunda, sizle ilgili degil fabrikayla ilgili" dediğimde, "o süreçler çok uzar" diyip geçiştiriyorlar.

    kesinlikle bu firmadan bu konuda olumlu bir sonuç alınabilecegine inanmıyorum.

    tecrübelerimizi paylaşıp bir çözüm bulabilirsek hepimiz o şekilde işlem yapalım.
  • teşekkürler fromdeep666 . Şimdi tereddütte kaldım gönderip göndermemek arasında. 20, 25gün telefonsuz yaşamak işkence olacak :( Yok mu bu güvencesiz Medcell ile sürecini olumlu biteren arkadaş ? Olmadı sosyal medyadan Medcell hakkında şikayetlerimizi bildirelim sikayetvar.com a yazalım. Ses getirir. Adamlar düzgün yapsınlar işini !
  • Arkadaşlar öncelikle geçmiş olsun bu sorunda yetkili servis direk doa değişim veriyor ama iş paralel ithalat olunca işler değişiyor.Biraz ucuza aldık diye sevinirken sıkıntılar oluştugunda aslında o kadar da sevinmememiz gerektiğini anlıyoruz.Arkadaşlar bence de boşuna uğraşmaya gerek yok servis büyük ihtimal nereye giderseniz gidin kullanıcı htası deyip gececektir ki G2lerde oluşan ekran saramasını bile kullanıcı hatası diyen pararlel ithalatın G3 için değişim yapması biraz hayal gibi.Ama İnşAllah sorununuz çözülür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mydonose_2 -- 27 Şubat 2015; 19:09:44 >
  • Arkadaşlar ben açıkçası medcell den umudu kestim, bir kaç kere daha görüştüm ama tavırda değişim yok. ciddi miktarda para isteyeceklerini düşündüğümden telefonu vermedim

    bunun yerine LG nin resmi servisine gidip, paralı da olsa onlara yaptırmayı düşünüyorum. en azından parayı dürüst insanlar kazanır ve de yetkili servis taktığı parça için garanti veriyor .bu sorun için tüm ön panel komple değiştiriliyor, ekran ve çerçeve tümleşik bu yüzden aynı çatlama tekrar olursa yetkili servis garantisi altında olacaktır. üstelik yetkili servis 1 saat içinde değişimi hızlıca yapıp telefonu teslim ediyor (g2 kullanırken ekran sorunumu bu şekilde çözmüşlerdi)

    cebimden para çıkacağını artık kabullendim sayılır, böyle bir yol izleyeceğim kendi adıma
  • UP.
  • tebrik ederim. delta serviste benim g2 nin ekranını bir türlü yapamadı. sarı leke vardı ekranı değiştiridiler dokununca ekranda dalgalanma oluyor. bir daha telefon alırsam kesinlikle lg türkiye garantili olacak.
  • Yani paralel alıp mutlu olanlar da var fakat servise işi pek düşmemiş ya da geçmişte düşmüş insanlar. Devlet paralel ithalat telefonun yolunu açınca firmalar güzel gözükmek uğruna telefon değiştirdi iyi garanti hizmeti sunuyoruz gibi şeyler yaptılar ama hepsi aynı şeyin laciverti. Paralel paraleldir, aslında çok iyi oldu resmi servis bunları gördükçe kalitesini daha da arttırıyor. Ne kadar tassaruf ediyorsunuz paralelde çek kupon falan olmadıkça 500 600 lira tasarruf edersiniz. Alın işte bir tassaruf parasını sizden böyle çıkartıyorlar. Sizden parayla değişim yapıp Allah bilir garanti kapsamında yedek parça alıyorlardır ücretsiz olarak firmalardan.
    Ben bir delta servisinin adını duydum diğerlerine nazaran iyi ilgileniyor diye. Başka da yok, paralellerden mümkün olduğunca uzak durmaya çalışın.
  • Iste bu yuzden 300 400 lira daha fazla verip lg turkiye garantili almak sart.
    Kamera camim cizildi. Onu bile degistirttim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese selam

    Medcell garantili lg g2'min ekranı sarardı.

    Haliyle beş para etmez bir firma olan dubai bilişim yani medcell kullanıcı hatası diyerek 500 tl fatura çıkardı.Herkes bilir bu kronik sorundur ve lg resmi garanti ve delta garanti ücretsiz ekran değişimi yapar.

    ben de hakem heyetine başvurdum.Tam 7 ayın sonunda bilirkişi incelemeden aleyhime karar verdi.Yani telefon bilirkişiye gitmeden olumsuz karar çıktı.Gerçekten şaka gibi.

    Ben de inat ettim.Bugün mahkemeye başvurdum itiraz için.Bilmeyenler için söyleyeyim 250 tl başvuru ücreti ödedim.

    Forumda eminim benim gibi hakem heyetine başvurup hakkını arayanlar vardır.

    Elinizde olumlu sonuçlanmış bilirkişi raporu olan var mı?Eğer varsa bunu mahkemede göstermek istiyorum.

    Yardımlarınızı bekliyorum...
  • deltadan baska paralel yalan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.