Şimdi Ara

SAMSUNG'dan dilim yandı uzak duruyorum durmanızı tavsiye ediyorum en azından samsung türkiyeden!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 01.03.2015 Tarihinde kendime Sıfır bir Note4 Telefon aldım ürün kamerasında leke olduğunu yaklaşık 20 saat sonra fark ettim vatan Bilgisayarda servisteki arkadaşlar Samsung dan ilgili ayıplı yazısını aldığımda ürünün mağaza stoklarından değişiminin yapılabileceğini söylediler aynı gün Gebze servisteki arkadaşlar ürünün ayıplı olduğunu kabul ettiler fakat Samsung servisten onay almarı gerektiği ve 20 gün kadar sürebileceğini söylediler. Samsung müşteri hizmetleri ise 2300 TL nakit verip aldığım ürünü ne zaman değiştirileceğinin ya da para iadesi yapılacağının yasal bir sınırı olmadığını belirtti yani bu hesapla bugün 2300 TL vererek aldığım cihazı 6 ay sonra bile iade ya da değişim kararı çıkmaz

    2300 TL vererek aldığım cihazı Değil aynı gün aynı hafta aynı yıl içinde bile değişim ya da iade yapabileceğim meçhul kurumsallıkla alakası olmayan benim gibi 5-6 ayrı modelini en iyi paraları vererek satın alan forumlarda deli gibi samsungu savunan biri olarak aman bu firmaya aman uzak durun diyorum. SAMSUNG türkiyedn uzakdurun.







  • ayhan_aslan kullanıcısına yanıt
    Buda başka bir mağdur

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3023803/samsung-ucret-iadesi-yapilmiyor
  • Hocam geçmiş olsun diyelim. Samsunguna hiç bulamadım bulaşmamda. Kuzenimde note4 aldı 2300'tl'ye aldığından beri sorun sürekli şebeke gidiyo. Servise para iadesi talebiyle gönderdi. O kadar söyledik z3 al dıye dinletemedik. Şimdi bin pişman...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende çok pişmanım salak gibi zamanında note 1 Note 3 galaxy S4 e para verip bu firmaları geçindiren bu forumlarda yazışıp para kazanmalarına sebep olanlar bizleriz yazıklar olsun böyle işe
  • ayhan_aslan kullanıcısına yanıt
    Umarım artık anlamışındır neyin ne olduğunu .Bizde uyarız o kadar yazıyoruz ama dinleyen kim.Neyse geçmiş olsun kardeşim artık böyle bir hataya düşmessin sanırım.
  • Kötü oldugunu soleyinvede baska markanin fanisin diye yapistiriyolar hemen tamam olay sadece samsungda degil bicok marka boyle ama samsung Turkiye'de bulundugu konumu kesinlikle haketmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuna kadar katılıyorum söylemlerinize servisle yaptığım telefon konuşmasınıda kaydını alıp düzenleyip paylaşacağım millet daha iyi tanısın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayhan_aslan -- 5 Şubat 2015; 16:43:09 >
  • Her markada yaşanabilecek aksilikler malesef bu firmanın Türkiye servis işleyişinde daha sorunlu hale geliyor..Aynı ürün kategorisi değil belki ama aşağıdaki konuda samsung un bu servis anlayışının birçok kategoride yaşanıyor olmasına bir örnek var..

    http://forum.donanimhaber.com/m_73891773/tm.htm

    2.el iPhone 5 almıştım..Aldığımda 8 aylık bir telefondu..Garantisi devam ediyordu..Garantisinin bitimine 1 ay kala telefonda erken kapanmalar başladı ben de servise gönderdim..17.gününde sıfır iphone 5 im elimdeydi..Aynı şeyi samsungta yaşadığımı düşünüyorum da ..




  • Her markada yasanan sorunlar bunlar apple disi. Ozellikle son dort gunde dort fake uyelikten ban yiyip ustune birde esas hesabi kapanan fake uyelik almayi aliskanlik haline getiren birinide goruyorum konuda. Birazdan yan hesaplarla gelir bir yorum yetmiyor cunku ona. Tamam her servis sorunlu ama kendi fanligini yaptigi sony sanki musteri memnuniyetinde zirveye oynuyor gibi yazmis.
    Not: konu sahibi arkadas sana degil yazdigim, o fake uye kime gittigini anladi bu cumlelerin coktan birazdan -2 gelir o yuzden!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diyorum Samsung almayın diye ben önermiyorum. LG çok iyi.
  • Note2 kullanıyorum. Cihazda sorun vardı. Değişim kararı verildi ve 1 ay içinde yenisi ile değiştirilmişti. Garantinin bitmesine 2 hafta kala, ekranda bir sorun oluştu. Garanti kapsamında ekranda 1 gün gibi bir sürede değiştirildi.
  • Dostum Ben 1 Günlük telefondan bahsediyorum, henüz kullanmadım bile ne verdiğim parayı alabiliyorum nede değişim yapabiliyorum ayıplı olduğunu kvk servis onaylamasına rağmen 1 günlük telefon 3 gündür gebze serviste bekliyor, Samsung ürünü gönderin bakalım demeden samsunga ürün gitmiyormuş bile hiç umurlarında değil az öce bir telefon konuşması yaptım günü kurtaran yuvarlak cevaplardan ileriye gitmedi ama bende ses kaydı aldım bu akşam aksilik olmazsa youtube da yayınlayıp linkini paylaşacağım o zaman daha iyi anlarsınız Selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayhan_aslan -- 6 Şubat 2015; 14:10:59 >
  • Malesef ülkede her marka (apple hariç) dolandırıcılık peşinde bu yüzden tek markaya değil de genel olarak bu olan olaylara ayaklanmak lazım . Su altında çekim diye reklam yapan sony su ile temasta garanti dışı bırakıyor ... Yalnız vatanın müşteri hizmetlerinde bile yazar üründe bir sorun çıkarsa 14 gün içerisinde koşulsuz iade etmek zorundalar sorununu samsungta değil ( dava süreci çok uğraştırır ) 14 gün geçmeden git vatana benim 14 günüm geçmedi iademi istiyorum de . Adamlar muhtemelen 14 günün geçmesi için seni oyalıyor
  • s1 - s2 - s5 kullanan biri olarak söyleyebilirim ben hiç bir sıkıntı yaşamadım samsungdan s5 i daha yeni aldı 3-4 ay oldu hiç bir sorun yaşamadım.
    etrafımda htc lg ve sony kullnanlarda var ve memnun değiller tellerinden.
  • -zed- kullanıcısına yanıt
    Dostum 14 gün iade konusu cep telefonları için geçerli değilmiş malesef
  • emrsln E kullanıcısına yanıt
    Sorunda bu zaten dostum marka olarak samsung'u bende tek geçerim Galaxy s ilk çıktığında 1300 TL verdim Note 1 2.el aldım Peşinden Sıfır S4 2000 TL verdim Note 3 2200 TL verdim sorun samsung türkiyede ben bu kadar ürünle sorun yaşamadım ama aldığım gün arızalı çıkan bir telefon için oyalıyorlar beni bu güne kadar kaba hesapla 7-8bin TL telefona para verdim 3-4 yıl içide samsung türkiye bu parayı haketmiyor sende arıza yapasıya kadar sorun yaşamazsın yada yıplı ürün satın alasıya kadar ki umarım böyle şeyler gelmez başına
  • ayhan_aslan kullanıcısına yanıt
    inşallah sorununu çözerler de güle güle kullanırsın. ben spigen neo hybrt kılıf aldım kalınlaştırdı ama taş gibi oldu.note 4 de tavsiye ederim.
  • hocam bilgilendirdiğiniz için teşekkürler daha temkinli yaklaşıyorum artık.
  • adnan.03 kullanıcısına yanıt
    Hocam ürünü alır almaz mağazadan ayrılmadan test edin ama işyerinde bir arkadaşında 1 hafta sonra konuşma kesilmesi gibi sorunları olmuş note4
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.