Şimdi Ara

iPhone 5 'aranıyor' sorunu.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.826
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba

    garanti süresi dolmuş i5 telefonumun geçenlerde şarjı bitmişti. tekrar açtığımda sol üstte aranıyor yazısını gördüm. *#06# yaptığımda da ne yazik ki imei numaram gözükmüyordu.

    internette 5 maddeden oluşan her şeyi denedim. en sonunda saat ayarlarını otomatik yapınca düzelmişti. dün yeniden aranıyor(searching) yazmaya başladı sol üsttte ve her yolu denememe rağmen hala düzelmedi.

    Tek seçeneğim kaldı. ios 7 den ios 8'e yükseltmek. Ancak bu tarz imei kaybolması,aranıyor gibi sorunlarda telefonu restore eden bazı kişilerde hata oluştuğu ve telefonun artık açılamadığını okudum. telefoncu birine sordum o da aynısın söyledi. güncelleme çözüm olmayabilir. Bence tehlikeye atma ipod gibi kullan telefonu dedi.
    Bana çok saçma geldi. Durduk yere böyle bir sorunla karşılaşıp telefonunun çöp olması.

    Sizce ne yapayım. Tavsiyeniz nedir?



  • çoğunlukla sıvı temasta karşılaşılan bir arızadır evet restore ettiğinizde sıkıntı yaşama şansınız yüksek
  • .nevermind kullanıcısına yanıt
    Garanti ne zaman bitti hocam? Garanti bittikten sonra 45 güne kadar hala garanti var kabul ediliyor. Onun dışında belki cihazınız kilit tuşu değişim programına dahil mi diye ona da bakmanızı öneririm.

    Böyle bir şeyi önermemin sebebi cihazda donanımsal arıza var gibi gözüküyor. Cihazın baseband çipi veya cihazın antenlerinde bir sorun olmuş olabilir ama cihazın imei numarasını kontrol ettiğinizde gözükmüyor olması sebebiyle daha çok modem çiplerinden birisi arızalanmış gibi duruyor. Bende güncelleme yapmamınızı öneririm çünkü her güncellemede, Apple cihazın imei ve seri numaralarını kontrol etmektedir ve ona göre cihaza güncelleme onayı verir veya vermez. Eğer Apple imei numarasını göremezse güncelleme onayı vermez ve cihaz hiçbir şekilde güncellenmeden olduğu gibi kurulum ekranında kalır, kullanılamaz hale gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kenbu kullanıcısına yanıt
    Tam da size danışması için bir post daha yazacaktım kenbu hocam ama siz hemen arkadaşın imdadına yetişmişsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmudf2

    Garanti ne zaman bitti hocam? Garanti bittikten sonra 45 güne kadar hala garanti var kabul ediliyor. Onun dışında belki cihazınız kilit tuşu değişim programına dahil mi diye ona da bakmanızı öneririm.

    Böyle bir şeyi önermemin sebebi cihazda donanımsal arıza var gibi gözüküyor. Cihazın baseband çipi veya cihazın antenlerinde bir sorun olmuş olabilir ama cihazın imei numarasını kontrol ettiğinizde gözükmüyor olması sebebiyle daha çok modem çiplerinden birisi arızalanmış gibi duruyor. Bende güncelleme yapmamınızı öneririm çünkü her güncellemede, Apple cihazın imei ve seri numaralarını kontrol etmektedir ve ona göre cihaza güncelleme onayı verir veya vermez. Eğer Apple imei numarasını göremezse güncelleme onayı vermez ve cihaz hiçbir şekilde güncellenmeden olduğu gibi kurulum ekranında kalır, kullanılamaz hale gelir.

    tebrikler yazmadıklarımın hepsini yazmışsın güncellemede büyük ihtimal elma logosunda kalacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenbu

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmudf2

    Garanti ne zaman bitti hocam? Garanti bittikten sonra 45 güne kadar hala garanti var kabul ediliyor. Onun dışında belki cihazınız kilit tuşu değişim programına dahil mi diye ona da bakmanızı öneririm.

    Böyle bir şeyi önermemin sebebi cihazda donanımsal arıza var gibi gözüküyor. Cihazın baseband çipi veya cihazın antenlerinde bir sorun olmuş olabilir ama cihazın imei numarasını kontrol ettiğinizde gözükmüyor olması sebebiyle daha çok modem çiplerinden birisi arızalanmış gibi duruyor. Bende güncelleme yapmamınızı öneririm çünkü her güncellemede, Apple cihazın imei ve seri numaralarını kontrol etmektedir ve ona göre cihaza güncelleme onayı verir veya vermez. Eğer Apple imei numarasını göremezse güncelleme onayı vermez ve cihaz hiçbir şekilde güncellenmeden olduğu gibi kurulum ekranında kalır, kullanılamaz hale gelir.

    tebrikler yazmadıklarımın hepsini yazmışsın güncellemede büyük ihtimal elma logosunda kalacak

    Merhaba, garanti bitis tarihini bilmiyorum.urunde wifi bluetooth vs hepsi calissa da servis araniyor sorunu suruyor. Ayrica telefonum degisim programina giriyor, ama telefonun ust tusunda bir sorun yok acikcasi. Acaba arada bir ust tus basmami algilamiyor diyip apple store a mi basvursam dedim. Izmirde ki yetkili servislerinden birisine birakip onlarin kargoyla gondermesini mi beklesem? Birde araniyor sorununu gorup degistirmezler mi acaba?

    Son olarak. Telefonu ne dusuren ne siviya temas ettiren biriyim ve garanti bitme suresini nasil ogrenebilirim?

    Birde guncellememi tavsiye etmiyordunuz degil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • siz düşürüp herhangi bir sıkıntı yaratmadığınız sürece darbe ezik kırık vb şeyler yok ise üstelik değişim kapsamına giriyorsa hakkınızı kullanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenbu

    siz düşürüp herhangi bir sıkıntı yaratmadığınız sürece darbe ezik kırık vb şeyler yok ise üstelik değişim kapsamına giriyorsa hakkınızı kullanın

    Kusura bakmayin iki sorum olacak.

    Urundekk araniyor sorununu gorup degistirmemezlik yaparlar mi sizce?
    Ve izmirde yetkili servise teslim edip ust tus sorunu var desem elden teslim etmekle ayni mi olur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .nevermind kullanıcısına yanıt
    Yani öyle bir sorundan dolayı değişmemezlik yapmazlar fakat kullanıcı hatası diyebileceğimiz kırık ekran veya sıvı teması gibi durumlarda tabi ki değişimi kabul etmiyorlar. Sıradan cihaz arızalarında ise değişim işlemi yapılıyor hiç problem olmadan fakat benim bildiğim cihazın kilit tuşunun arızalı olması gerekiyor değişim için. Belki sizin cihazınız zaten arızalı ve kullanamıyorsunuz diye tuş değişimi kapsamında cihazı değiştirirler tuş bozuk olmasa bile. Siz yine de imkanınız var ise randevu alıp Apple Store'a gidin, Genius uygun görürse değiştirilir cihaz hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmudf2

    Yani öyle bir sorundan dolayı değişmemezlik yapmazlar fakat kullanıcı hatası diyebileceğimiz kırık ekran veya sıvı teması gibi durumlarda tabi ki değişimi kabul etmiyorlar. Sıradan cihaz arızalarında ise değişim işlemi yapılıyor hiç problem olmadan fakat benim bildiğim cihazın kilit tuşunun arızalı olması gerekiyor değişim için. Belki sizin cihazınız zaten arızalı ve kullanamıyorsunuz diye tuş değişimi kapsamında cihazı değiştirirler tuş bozuk olmasa bile. Siz yine de imkanınız var ise randevu alıp Apple Store'a gidin, Genius uygun görürse değiştirilir cihaz hocam.

    Apple store la telefonla gorustum ve garantimin 2 ay once doldugunu ve urunun degisim programina girmesine ragmen 2 ay gectigi icin degistirilemeyecegini soylediler. Yine de istanbula getirmemi ve kontrol ettirmemi soylediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .nevermind


    quote:

    Orijinalden alıntı: kenbu

    siz düşürüp herhangi bir sıkıntı yaratmadığınız sürece darbe ezik kırık vb şeyler yok ise üstelik değişim kapsamına giriyorsa hakkınızı kullanın

    Kusura bakmayin iki sorum olacak.

    Urundekk araniyor sorununu gorup degistirmemezlik yaparlar mi sizce?
    Ve izmirde yetkili servise teslim edip ust tus sorunu var desem elden teslim etmekle ayni mi olur?

    en güzel kararı yetkili servis verir biz nedesek boş elden teslim etmeniz ile yollamanız arasında biir fark olacağını zannetmiyorum kararı verecek olan arkada çalışan arkadaşlar olduğunu düşünüyorum forumdaki diğer arkadaşlarımda fikirlerini söyleyeceklerdir
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.