Şimdi Ara

KVK-Ürün Değişimi İçin Hangi Yolu İzlemem Gerekiyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
715
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar telefon 3 ocak itibariyle kvk teknik serviste kayıt altında. Ekranında oluşan bir sorun yüznden vermiştim bugüne kadar hala parça bekliyordu. Bugün 20 iş günü doldu ve cihaz sorgu sayfasında yazan şey:

    quote:

    Sayın Müşterimiz ; Cihazının onarımı için üreticiden talep edilmiş olan parça servisimize ulaşmıştır. Cihazınızın işlemleri tamamlanıp teslim edilmeye hazır hale geldiğinde, tarafınıza SMS veya e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır. Cihazınızı, servisimize bayi aracılığıyla ilettiyseniz, bu bilgilendirme bayinize yapılacaktır.


    Ben de daha fazla beklemek istemediğim için cihaz değişim talebi için yarın servise gideceğim. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor? Bileniniz varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Teşekkürler, iyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.