Şimdi Ara

Tek istediğim 8 Mbps

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Bundan 1 hafta önce internetimin hızı çok düşük olduğu için arıza kaydı oluşturdum.Destek ekibi geldiğinde hattımın çok kötü olduğunu ve bu haliyle imkansız olduğunu belirttiler.Bende cat6 kablo ile değiştirdim bina içi kablolamayı ancak değiştirdikten sonra bile 8 mbps'e geçiş yapamayacağımı söylediler.İnternetten baktığımda binanın 10 mbps desteklediği gözüküyor.Ne yapabilirim ? Şu anki paketim 1 Mbps Sınırsız. [simage]
    [/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PathWizard -- 26 Ocak 2015; 21:04:51 >







  • Resim görünmüyor baktığın yerin önemi yok önemli olan binaya gelen hattın durumu.
  • Shamshiel kullanıcısına yanıt
    Hocam mobilden yapamadım resim olayını ama link çıkmış herhalde bir bakar mısın ?
  • Bilader max 7 mbit tesisatı kontol et ek filan varmı evde snr değeri iyi gibi zayıflama uçmuş gitmiş türk telekoma arıza kaydı bırak hattı bir kontrol etsinler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PathWizard

    Hocam mobilden yapamadım resim olayını ama link çıkmış herhalde bir bakar mısın ?
    Şuan 7 mbps destekler.
  • Shamshiel kullanıcısına yanıt
    Sanırım o olay,interneti bağlamaya geldiklerinde yer yok diye hattı başka bir yere bağlamışlardı ordan kaynaklanıyor.7 mbps'e yükseltin dediğimde ona da hayır olmaz dediler.
  • Srcn81 kullanıcısına yanıt
    Maalesef onu da yapmıyorlar hocam.
  • Kötü devreye takmışlardır bu konularda bilgili olmanızı tavsiye ederim yoksa yaptıramazsın onlara bir iş hattın 7 mbiti alıyor daha fazlasını alamaz dediğim gibi arıza kaydı bırak zaten ucretsiz deneyin şansınızı.
  • Shamshiel kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam.Bir keresinde port değişikliği için dilekçe vermiştim ama yine aynı gerekçe ile (Yer yok diye) geri çevirdiler.Yardımlarınız için teşekkür ederim.
  • btk'ya şikayet edin. yer yoksa yeni dslam koymak zorundalar
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Yarın bir deneyeyim şansımı hocam inşallah bir sonuç alırım.Bilmediğim için soruyorum telefonla mı yoksa dilekçe usulü mü şikayet edeceğim ?
  • https://tuketici.btk.gov.tr hat sahibinin kimlik bilgileriyle kayıt olup şikayet oluşturacaksınız. şikayetiniz ttnet'e iletilecek, ama bu yoldan edilen şikayetlerle korkudan daha iyi ilgileniyorlar
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    İnşallah olur hocam.Teşekkür ederim yardımlarınız için valla yıldım bu konudan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PathWizard -- 26 Ocak 2015; 21:35:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PathWizard

    İnşallah olur hocam.Teşekkür ederim yardımlarınız için valla yıldım bu konudan
    Hat zayıflaması değeriniz çok yüksek bina içi altyapınızı kontrol ettirmenizi öneririm gerekirse iç kablolamayı yenileyin.
  • Değiştirdim hocam.Olay Türk Telekom'da bitiyor.Santral uzaklığı fazla çünkü SNR değerim çok yükseldi değiştirdikten sonra.
  • Snr iyide hat zayıflaması almış başını gitmiş arıza kaydı bırak kontrol etsin türk telekom illakı biri çözer.
  • Bugün bırakacağım bakalım neler olacak.Olmadı her yere şikayet edeceğim.
  • 1 mbit mi ciddi misiniz?
  • Int32.Parse kullanıcısına yanıt
    Ciddi olmak istemezdim ama 2015 yılında 1 mbps hız.Daha ne diyeyim hocam ? Bu arada arkadaşlar bugün şikayetvar'a yazdım konuyu incelemeye almışlar,gelecek cevaba göre önce arıza kaydı bırakacağım yine olmazsa btk'ya şikayet edicem.Alt yapıyı düzelttikten sonra da büyük ihtimalle superonline'a geçiş yapacağım.Bunlara az bile.
  • Hat modunu sadece adsl2+ yapın, eğer ki buluşursa 8 mbps görebilir. Duruma göre yeniden değerlendiririz. Şu haliyle 6 mbps alır.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.