Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
960
Cevap
44
Favori
76.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • konsol için:
    önce bilgisayardan live hesabınızdan oturum açarak cihazınızı burdan cihazı kaydet seçeneği ile cihazınızın seri numarasını cihazınızı kayıt altın alın.cihazınız avrupa ise 2 sene garantisi olduğunu göreceksiniz.ingiltere ve diğer ülkeler 1 sene garantilidir.yurtiçi resmi garantili olanlarda bazen yanlış yazabiliyor.fatura ile beraber müsteri hizmetleri ile görüşürseniz 2 sene olarak güncellerler.tabi geç kaydederseniz ona göre süre azalmış olur.

    gamepad için(elite ve özel seri içinde geçerli):
    yine bilgisayardan live hesabınızdan oturum açarak cihazınızı burdan seri numarası ile kontrol edip garanti süresini görebilirsiniz.yurtdışı ve ithalatçı gamepadler 1 sene garantilidr.

    -konsol veya aksesuarlarınızı yollarken size yollana servis numarasını yazınız.

    -kargoyu ups ile size gelen kod ile karşı ödemeli şekilde yollayın

    -stok varsa genelde aynı gün değişim ürününü yolluyorlar.

    MİCROSOFT XBOX MÜŞTERİ HİZMETLERİ NUMARASI: 0212 375 52 32



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 21y -- 10 Kasım 2021; 17:51:53 >







  • Kolaylık olsun diye yazıyorum, garanti için 0850 390 2777 numarayı aradıktan sonra sırayla 1-1-3-1-1-2 tuşlayınca müşteri temsilcisine bağlanıyorsunuz.


    10.11.2020 de kayıt açtırdım, siyah kontrolcümü garanti için gönderdim, özellikle içine not yazdım, değişim cihazını beyaz göndermeyin diye, yaklaşık 10 gün sonra elbette tahmin edebileceğiniz gibi beyaz gönderdiler.


    Aradım, dedim ne ayaksınız, ben beyaz istemem (belli bir süre sonra leş gibi sararıyor ısıdan ve kirden dolayı), dediler ki; covid-19 sebebiyle siyah kontrolcüde stok sıkıntısı var, biz bu durumdan dolayı çoğu kullanıcımıza (biliyorum aranızda var böyle kullanıcılar sesinizi çıkarmıyorsunuz!) beyaz kontrolcüyü hediye ettik daha sonra siyah gönderdik, sizin durumunuzda yüksek ihtimal öyledir, size kesinlikle siyah cihaz gönderilecek siz beyazı kullanmaya başlayabilirsiniz.


    Oha dedim lan böyle bir garanti olamaz, inanamadım. Başka kontrolcüm olduğu için kutuyu açmadım (kesin bir nane var diye) bekliyorum siyah gelecek diye, ama gelen giden yok. 1 ay geçti üzerinden aradım tekrar; dedim böyle böyle, temsilci ben mail attım gelen cevabı size göndereceğim dedi. Tamam biraz daha bekledik, çat bir mail, beyaz kontrolcüyü kullanabilirsiniz, siyah isterseniz beyazı geri göndermeniz gerekmekte, hay dedim sizin yapacağınız işin.


    Tekrar kayıt açtır, kutuya 72 punto yaz beyaz göndermeyin diye, kargoya ver, bekle gelsin. Geldi. Gene beyaz geldi. BEYAZ.


    Yıldım artık, uğraşmak istemiyorum, aradım son kez, gene biz mail attık bla bla.


    Bilmiyorum siyah gönderirler mi, hediye ederler mi ama, inat ediyorlar, bu son beyazı geri göndereni öpsünler.


    Ama haklarını vermek lazım Türkiye standartları üzerinde garanti anlayışları var.

    Arkadaşlar kumandaları garantiye göndermeye çalışırken hiç müşteri hizmetleriyle şunla bunla telefonla ulaşma çabasıyla uğraşmayın..https://support.xbox.com/tr-TR/help/hardware-network/controller/controller-warranty link.ine tıklayın. Sayfayı biraz aşağı kaydırıp Garanti sorgulama bölümünden "Oturum Aç" a tıklayın.. Hotmail ya da outlook mail hesabınızda kullandığınız mail&şifreyle giriş sağlayın.. Ardından açılan sayfada kumandanın seri numarasıyla garanti durumunu denetleyin.. Garanti dahilinde çıkarsa alt kısımdan değişim başvurusu için link.e tıklayın.. Açılan sayfadaki bilgileri doldurun, onaylayın, aşamaları takip edin.. Başvurunuz alındıktan sonra başta giriş yaptığınız mail adresinin gelen kutusunu açın.. Kısa bir süre sonra bir otomatik mail gelecek.. Başvurunuzu yaptınız, tebrikler.. Bir sonraki gün mesai saatlerinde ise yine Microsoft tan bir mail daha gelecek.. O mailde yazan Servis numarasını, kumandayı kutuladığınız paketin üzerine irice yazarak kargoyu UPS e X0438X koduyla (bu kod Microsoft Türkiye alıcısının şirket bilgi ve adres bilgilerini içerir koddur) teslim edin.. Muhtemelen ertesi gün teslim edilir ve size mail.ler gelmeye başlar.. Bir iki gün içerisinde ise cihaz gerçekten garanti kapsamındaysa yeni kumandanız size kargolanır, size de oyunları sağlam bir kolla oynama şansı kalıırr..
    Kimseyle muhttap olmadan mis gibi garanti başvurusu.. Daha ne.. ☺️👍✌️
    3 aylık kullanım sonrası kolun sol analog tuşu bozuldu.

    Microsoft hesabım üzerinden servis başlattım, birkaç dk sonra mail geldi, mailde sipariş(servis) numarası yer alıyor. Kolu korunaklı bir şekilde bi kutu içerisine koydum, ve bir not kağıdına iletişim bilgilerim ile birlikte bu sipariş numarasını yazarak kutunun içine bıraktım. Sipariş ve iletişim bilgilerimi ayrıca kutunun dışına da okunaklı şekilde yazdım. Ups kargoya (Yenimahalle/Ankara) bana yakın olduğum için gidip kendim teslim ettim. Teslim ederken alıcının X0438X kodu olduğunu belirtmeniz gerekiyor (Microsoft Türkiye nin müşteri kodu), başka da bir bilgi istemiyorlar zaten, takip numarası yazan bir kağıt veriyorlar kargo sürecini websiteleri üzerinden bu numara ile takip edebiliyorsunuz. Ertesi gün (yani dün) sabah Microsoft dan ürünün ellerine ulaştığına dair mail geldi, 2-3 saat sonrada yeni ürünün kargoya verildiğine dair bir mail daha geldi. Bugün öğlen yeni kol sıfır kapalı kutu olarak elime ulaşmış oldu. Yani özetle 22 martta (öğlen) kolu kargoya verdim, 24 martta (öğlen) yenisi elime ulaştı. 48 saatte ürün değişim imkanı sağladığı için Microsoft Türkiye servis ekibine teşekkür ederim.

    Garantiye ürün gönderecek arkadaşlar var ise süreç hakkında yazdıklarım bilgi sağlamıştır umarım.
  • Yararlı konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paylaşım için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazı kayıt altına alırken mailin kayıtlı adresini yani United States vs. mi yoksa türkiyede oturdumuz şehri mi yazacağız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: profxxx

    Cihazı kayıt altına alırken mailin kayıtlı adresini yani United States vs. mi yoksa türkiyede oturdumuz şehri mi yazacağız?

    Amerika adresine gerek yok yaşadığın yerin adresini girmen yeterli çünkü sana tekrar ürünü yollarken yazdığın adrese gönderiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamanında böyle bir konu aramıştım bulamamıştım hatta başlık açmıştım

    o zaman jabil elektronik istanbul şubesi yoktu ankaraya göndermiştim sorunsuz değişim yaptılar ne mutlu olmuştum gold uğraştırmıştı çünkü beni

    güzel konu olmuş eline sağlık
  • ......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VictorMature -- 31 Ocak 2015; 22:39:11 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu durumda; Amerikadan alınan Xbox one ın garantisi Türkiyede de geçerli oluyor değil mi?
  • ilk mesaja ekleyelim lütfen, herkes bilgilensin. Türkiye'den bir yerden faturası olan her ürün 2 yıl standart garantiye sahip:

    info: Please wait for an agent to respond.
    The current average wait time is 4minutes.
    Thank you for your patience.
    info: All agents are currently assisting others. The current average wait time is 1 minutes. Thank you for your patience.
    info: Privacy Statement
    You are now chatting with 'Merriam'
    Merriam: Hi, Yigit! Thank you for contacting Xbox Customer Support. My name is Merriam. How are you doing today?
    Yigit: thanks
    Merriam: You are welcome.
    Yigit: I have a question about warranty in Turkey, if you read my intro
    Yigit: Do I have to buy an Xbox one from a predetermined store? to have the official 2 year warranty?
    Yigit: there are many retailers who provide a valid bill of sale. Is this valid for you?
    Merriam: Yes, you are correct. You just have to purchased an Xbox One console from an authorized dealer in Turkey to avail the warranty.
    Yigit: Where can I find those stores list?
    Merriam: No worries, just as long as you purchase the console from any store within Turkey then you're good to go.
    Yigit: So you say that "Having bought an XBOX one in Turkey, from any firm, with a valid bill of sale, it will have a 2 year warranty"
    Merriam: Yes, you are correct.
    Yigit: last one
    Yigit: will it be important the console is NTSC or PAL
    Yigit: if any
    Merriam: Yes, it is important since your access to content will be based on the region of your account.
    Yigit: no I mean is it important for the warranty
    Merriam: Nope, it is not.
    Yigit: I can manage the content
    Yigit: thank you for your patience
    Merriam: Alright!
    Yigit: have a nice day
    Merriam: You are welcome.
    Merriam: Glad to be of help.
    Merriam: You too have a nice day!
    Yigit: you have just brought a customer from ps4 :)
    Yigit: bye

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Amerikadan alınan ürünün garantisi Türkiye de var mı diye sordum.
    Aldığım yanıt aşağıdaki gibi oldu .
    Stephanie P: at 17:15:36
    You may run into some region issues because the console would be purchased in the USA. The warranty is good for a year when registering the console you will want to use the Turkey address.
    Stephanie P: at 17:17:28
    We usually do not suggest you buy a console out of the country you live in.
    ikd: at 17:18:10
    Thank you for your advice



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ikd03 -- 12 Şubat 2015; 17:45:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    ilk mesaja ekleyelim lütfen, herkes bilgilensin. Türkiye'den bir yerden faturası olan her ürün 2 yıl standart garantiye sahip:

    info: Please wait for an agent to respond.
    The current average wait time is 4minutes.
    Thank you for your patience.
    info: All agents are currently assisting others. The current average wait time is 1 minutes. Thank you for your patience.
    info: Privacy Statement
    You are now chatting with 'Merriam'
    Merriam: Hi, Yigit! Thank you for contacting Xbox Customer Support. My name is Merriam. How are you doing today?
    Yigit: thanks
    Merriam: You are welcome.
    Yigit: I have a question about warranty in Turkey, if you read my intro
    Yigit: Do I have to buy an Xbox one from a predetermined store? to have the official 2 year warranty?
    Yigit: there are many retailers who provide a valid bill of sale. Is this valid for you?
    Merriam: Yes, you are correct. You just have to purchased an Xbox One console from an authorized dealer in Turkey to avail the warranty.
    Yigit: Where can I find those stores list?
    Merriam: No worries, just as long as you purchase the console from any store within Turkey then you're good to go.
    Yigit: So you say that "Having bought an XBOX one in Turkey, from any firm, with a valid bill of sale, it will have a 2 year warranty"
    Merriam: Yes, you are correct.
    Yigit: last one
    Yigit: will it be important the console is NTSC or PAL
    Yigit: if any
    Merriam: Yes, it is important since your access to content will be based on the region of your account.
    Yigit: no I mean is it important for the warranty
    Merriam: Nope, it is not.
    Yigit: I can manage the content
    Yigit: thank you for your patience
    Merriam: Alright!
    Yigit: have a nice day
    Merriam: You are welcome.
    Merriam: Glad to be of help.
    Merriam: You too have a nice day!
    Yigit: you have just brought a customer from ps4 :)
    Yigit: bye

    Nası yani türkiyede herhangibi mağazaya götürsek geçiyomu garantisi yanlış anlamadıysam öyle demişdemiş.braz saçma geldi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hayır herhangi bir mağazadan satın alınca geçiyor. ps4'teki gibi eurasia-paralel ithalat garantisi sorunu yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, Türkiye garantili Xbox One'daki bir ses çıkarma sorunu için aldığım mağazaya mı başvurmalıyım, direkt Xbox Türkiye'ye mi? Konsolu satacağım ve satmadan önce ses sorununu gidermek istiyorum. Servis deneyimi olanlar yazarsa çok memnun olurum. Teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • salvo kullanıcısına yanıt
    Geçen hafta xbox.com üzeriden gerekli adımlarla servis isteği açtım akabinde müşteri hizmetlerini aradım. Maile bir adres yolluyorlar ürünü paketleyip yollayın dediler. Kaç güne geri gelir bilemiyorum.

    İsterseniz servis kaydını telefondada açtırabiliyorsunuz. Xbox.com üzerinden destek kısmına girip telefon ile görüşme talebi yaparsanız size geri dönüş sağlarlar.

    İyi günler dilerim.
  • Gönderdikleri adres ne olursa olsun yukarda verdiğim İstanbul adresine yollayın yoksa baya bi beklersiniz haberiniz olsun.support'la görüşülüp yazılmış bilgidir.
    @salvo
    @S.M.M.M,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 21y -- 30 Mart 2015; 10:29:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malesef temsilci bana bir adres yönlendirmesi yapmadı şuna yollayın diye. Sistemin yönlendirdiği adres İstanbul IQOR Elektrik yasal olarak bir ay süreleri var aşmazlar galiba daha diğer kolu yollayacağım Mayıs 4 te garantisi bitiyor konsolun, bitmeden komple kontrol için yollayım diyorum.
  • Teşekkür ederim ikinize de yanıtlar için. Şu an telefonda bekliyorum, bağlanırsa bahsedilen adresi de soracağım mutlaka.
  • Arkadaşlar Xbox Destek için alternatif/direkt bir numara var mı? 2 seferdir 15 dakika bekledim, açmaya tenezzül etmediler. Elimdeki numara şu: 0212 375 52 32

    @ S.M.M.M Verdiğiniz bilgiler doğrultusunda ben de İnternet üzerinde garanti kaydı açtım, ancak yukarıdaki numara yanıt vermiyor. Farklı bir numarayı aradıysanız paylaşmanız mümkün mü? Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salvo -- 30 Mart 2015; 11:53:33 >
  • salvo kullanıcısına yanıt
    Hocam xbox.com destek kısmında garanti başlığı altında telefon ile görüşme talebi bırakırsanız 1 dk içinde dönüyorlar. Bir süre telefonda bekledikten sonra yardımcı olacak birilerine bağlıyorsunuz.

    Harici 0212 numaralı bir telefonu biz aramıyoruz destek kısmında onlar geri dönüyorum. Geçen çarşamba talep bıraktıktan sonra beni +1 425 704 48 40 telefon numarasından aradılar gerekli bilgiyi bu şekilde almıştım.

    Genelde bu şekilde müşteri hizmetleriyle görüşüyorum.
  • Yanıtınız için teşekkür ederim, geri aranma talebi de bıraktım sabaha ancak arayan soran yok. En azından İnternet üzerinden garanti siparişi oluşturmada sorun yaşamadım, sanıyorum 2 gün içinde arayacaklarmış, bakalım. Aksi takdirde bahsettiğiniz numarayı da denerim mutlaka.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.