Şimdi Ara

YAZIKLAR OLSUN SONY EURASİA TÜRKİYE GARANTİSİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.588
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar...
    Arkadaşlar durum şu
    TARİHE DİKKAT
    28.10.2014 Tarihinde Beşiktaş Sony Mekel Elektroniğe dualshock4 cihazımın dokunmatiği arızalı olduğu için bu dediğim servise verdim
    ve servisden bana dedikleri 1 hafta içinde tamiri olur
    neyse 10 gün geçti ve değişim olacağını söylediler ve konuyla sony nin merkez biriminin ilgilendiğini söylediler buraya kadar herşey normal
    ve kısaca o gün bu gündür sony merkezi 4447669 numaralı telefonu arıyorum bana dedikleri tek şey şu anda tedarik edilemediği depodan çıkış yapılamadığı vs vs oyalayıp durmaları beni artık bezdirdi
    sırf garantisi olsun diye TR den al bir okadarda fazladan para ver yaşadığım rezillik
    kısacası paramızla rezil olduk
    yazıklar olsun bu kadarda olmaz ve hala utanmadan arayıp kusura kalmayın biraz daha bekletecez sizleri demeleri dalga geçer gibi
    tam 83 gün oldu arkadaşlar
    yorumu sizlere bırakıyorum
    Hayırlı akşamlar...



  • adoreco kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla tüketici mahkemesine giderseniz 30 iş gününü geçtiği için ya fatura bedelini geri öderler yada size birebir sıfır vermeliler. Ds kutu içeriği olduğu için sanırım ps4 arızalı gibi işlem yapılır. Bence bi deneyin derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1905batu

    Bildiğim kadarıyla tüketici mahkemesine giderseniz 30 iş gününü geçtiği için ya fatura bedelini geri öderler yada size birebir sıfır vermeliler. Ds kutu içeriği olduğu için sanırım ps4 arızalı gibi işlem yapılır. Bence bi deneyin derim.
    sony tr yani doğal birşey boşuna spotçulardan alışveriş yapmıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ufkrkmz

    sony tr yani doğal birşey boşuna spotçulardan alışveriş yapmıyoruz.

    Alıntıları Göster
    nedense bazı büyük firmaların garantisinde hep böyle sorunlar çıkıyor sadece sony için demiyorum. Sanırım büyük olduklarından dolayı kendilerini vazgeçilmez sanıyorlar.
  • Call centerı tekrardan arayıp, telefona yetkili birini isteyip eğer gün içersinde yenisini vermezlerse tüketici mahkemesine vereceğinizi söyleyin. Eğer ürünü vermezlerse de mahkemeye verin. Yaptıkları çok ayıp birşey.
  • Sony'ye yakıştıramadım, geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BrazzerstakiKelAdam

    Sony'ye yakıştıramadım, geçmiş olsun.
    83 gün tek bir DS4 değişimi öyle mi . vay ki ne vay.

    İnsanlar Sony garantili olsun diye 300 400 lira fazladan veriyorlar.

    Anlaşılan o ki boşa verilen paraymış. Çok yazık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LithuaN

    83 gün tek bir DS4 değişimi öyle mi . vay ki ne vay.

    İnsanlar Sony garantili olsun diye 300 400 lira fazladan veriyorlar.

    Anlaşılan o ki boşa verilen paraymış. Çok yazık.

    Alıntıları Göster
    Tüketici hakları Kanununa göre servis süresi 30 gündür diye biliyorum(sonradan hatta 21 güne düşmüştü ama tam emin değilim) yani 30 gün içerisinde servis ürünü tamir edermez ise sıfırı ile değiştirir yada parasını öder.

    Sizin durumunuzda sıfırı ile değiştirilemediğine göre bedelinin size ödenmesini talep etme hakkınız var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilcenk

    Tüketici hakları Kanununa göre servis süresi 30 gündür diye biliyorum(sonradan hatta 21 güne düşmüştü ama tam emin değilim) yani 30 gün içerisinde servis ürünü tamir edermez ise sıfırı ile değiştirir yada parasını öder.

    Sizin durumunuzda sıfırı ile değiştirilemediğine göre bedelinin size ödenmesini talep etme hakkınız var.

    Alıntıları Göster
    Sosyal medyadaki hesapları üzerinden ( Twitter, Facebook veya bulabildiğiniz diğer sosyal ağlar ) yazın bence durumu. O zaman daha etkili olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre00

    Sosyal medyadaki hesapları üzerinden ( Twitter, Facebook veya bulabildiğiniz diğer sosyal ağlar ) yazın bence durumu. O zaman daha etkili olabilir.

    Alıntıları Göster
    ona küfürler edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvadankpakal

    ona küfürler edin.

    Alıntıları Göster
    Hiç uğraşma ve git tüketici mahkemesine başvur.

    Değişim yada para iadesi yapmadılar mı haciz hakkı sonucu çıkar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_Rahip

    Hiç uğraşma ve git tüketici mahkemesine başvur.

    Değişim yada para iadesi yapmadılar mı haciz hakkı sonucu çıkar.

    Alıntıları Göster
    20 işgününden itibaren ya ürünü ya parasını vermek zorundalar. Düşük tutarlı ürünler için mahkeme değil, tüketici hakem heyeti var. İlk önce ara bugün bu iş çözülmezse hakem heyetine gideceğim de. Çözülmezse ertesi gün ya belediyede ya ticaret odasında veyahut kaymakamlıkta, neredeyse artık, hakem heyetine durumu kısaca anlatan bir dilekçe ver, olsun bitsin. Boşuna beklemişsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Buyukbaba -- 20 Ocak 2015; 10:21:27 >
  • 83 gün bekletmek nedir. Benimde ps4 bozuldu (ses var ama görüntü yok) geçen hafta garantiye verdim 8.gün aradılar ya yenisini vereceklermiş yada para iadesi yapacaklarmış, bu hafta içi tekrar arayacağız dediler. Umarım bu kadar sürmez :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanerq -- 20 Ocak 2015; 11:19:42 >
  • 3 ay da tüketici mahkemesi sürer. geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: draw1907

    nedense bazı büyük firmaların garantisinde hep böyle sorunlar çıkıyor sadece sony için demiyorum. Sanırım büyük olduklarından dolayı kendilerini vazgeçilmez sanıyorlar.

    Dünya genelinde Sony global garanti geçerli, TR sınırları içerisinde Sony Eurasia diye ayrı bir limited şirket yürütüyor işlemi, o yüzden hem dışarıdan alınan ürünler garanti kapsamı dışında, hemde bu tip uyduruk teknik ekiplerin insafına kalıyoruz.
  • acaba ne zamana kadar 3. dünya ülkesi olarak kalacaz.
  • adoreco kullanıcısına yanıt
    Verdıgınız servıs tamamen hatalı ıyı guzel hosta sız ne dıye 83 gun beklıyorsunuz bellı baslı haklarınız var savunsanıza bıraz kendı haklarınızı sız kendı haklarınızı onemsemıyorsunuz mıllet onemsemedı dıye laf edıyorsunuz sızdede hata var kesınlıkle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dennis Jr

    Verdıgınız servıs tamamen hatalı ıyı guzel hosta sız ne dıye 83 gun beklıyorsunuz bellı baslı haklarınız var savunsanıza bıraz kendı haklarınızı sız kendı haklarınızı onemsemıyorsunuz mıllet onemsemedı dıye laf edıyorsunuz sızdede hata var kesınlıkle
    ben konsolumu spot garantili almıştım kahraman konsoldan 3 gün sonra mavi ışık aldım götürdüm saniyesinde yenisini aldım. Spot kötü bişey değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: draw1907

    acaba ne zamana kadar 3. dünya ülkesi olarak kalacaz.

    böyle gelmiş nöyle gidicektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dennis Jr

    Verdıgınız servıs tamamen hatalı ıyı guzel hosta sız ne dıye 83 gun beklıyorsunuz bellı baslı haklarınız var savunsanıza bıraz kendı haklarınızı sız kendı haklarınızı onemsemıyorsunuz mıllet onemsemedı dıye laf edıyorsunuz sızdede hata var kesınlıkle

    Cok haklisin hocam bendede hata var pek onemsemedim basta sonradan tasti bardak
    Onemsememe sebebim is yogunlugu ama bahane degil
    Lakin hakkimi arama yoluna girmedimde degil servise verdikten bir ay sonra
    sikayetvar a yazdim hemen akabinde hazir cevap bir mail geldi sonrasinda aradilar
    En kisa surede konu ile ilgilenicez diye
    Oncesinde ve Sonrasinda ben defalarca aradim demedigimi birakmadim ama nafile
    Son olarak tuketici sikayeti yaptim e.devletten bunu 50. Gunde felan yaptim
    ondanda bir cevap cikmadi yapmam gereken son seyde tuketici hakem heyetine gitmek bir bu kaldi onuda en kisa zamanda yapacagim belkide ilk yapmam gereken buydu ama en sona biraktim samimiyetimle soyluyorum cok haklisin kendi derdime duyarsiz kaldim
    Sadece sony nin bana yasattigi bu maduriyet bilinsin istedim
    Tesekkurler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adoreco -- 20 Ocak 2015; 20:19:18 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.