Şimdi Ara

2.0 atmosferik vs 1.0-1.2 turbo (Autozeitung testi)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
2
Favori
3.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Görüleceği üzere 2.0 atmosferik 120 hp skyactive, ford'un 125 hp'lik 1.0 ecoboost ve peugeot'unun 1.2 130 hp'lik turbosundan az yakmış-çok kaçmış. (son satır fabrika verileri, onun dışındakiler anlaşılır olduğu için açıklama gereği görmedim)

     2.0 atmosferik vs 1.0-1.2 turbo (Autozeitung testi)



    http://www.autozeitung.de/sites/default/files/pdf/2014/07/AZ-15-2014-VT-Peugeot308-FordFocus-Mazda3-Daten-Tabelle.pdf







  • anlamazlar uğraşma
  • Hacmi yarı yarıya olmasına rağmen bence gayet başarılı sonuçlar elde etmişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca 2 litrelik motor rahat 300-400 bin yol yapar
  • Özellikle uzun yolda büyük motorların az yakması zaten su götürmez bir gerçek. İster düşük ister yüksek süratte. Diğer konu da bizim millet turboyu sevdi. O yüzden varsa yoksa turbolu uçar mantığı. Güzel degerlendirme olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normal atmosferik motor ile sky-activ motoru karıştırmamak lazım ama. Bu durumda mazda iyi iş çıkardığı zaten biliniyor. Bütün 2.0 litre atmosferik iyi anlamına gelmiyor.
  • Güzel değerler de bizim ülkede vergiden kaybediyor
  • Adamlar 250k mil yapıyorlar

    Manyak bunlar
  • Şaşırmadım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgur_gs_91 O kullanıcısına yanıt
    http://forum.donanimhaber.com/m_83937192/f_//tm.htm

    şu konuya da bir göz atmanızı tavsiye ederim.

    elbette skyactive çok başarılı ama başka üreticilerin de gayet başarılı atmosferik motorları mevcut.

    benim esas dikkat çekmeye çalıştığım nokta küçük hacim turbolar teknolojik, atmosferikler çağ dışı algısının yanlışlığı.
  • atmosferik candır
  • Mazda 3teki motor 1.5 120 hp değil mi :S 2.0 nerden çıktı ben mi yanlış biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 19can84 1 kullanıcısına yanıt
    Çağ dışı değiller aksine müthiş iş gören motorlar.

    Sıcakta, soğukta, şehiriçinde...vs her yerde sorunsuzluk.

    Daha ne olsun??
  • 19can84 1 kullanıcısına yanıt
    bmw 116 d

    ile otopark ekibi pistte

    17 LİTRE gördü dizelde
  • Performans konusunda 2.0 hacminde ki motorla 1.0 ve 1.2 hacimli turbo motorlara kafa tutması büyük başarı, Tebrikler :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakıt konusunda başarılı olmuş, drag olayındada iyi, ama ara hızlanma olayına bakarsak akıcı trafikte 60-70 km hızlı giderken yarışmaya başlasalar 2.0 atmosferik diğerlerinin tozunu yutar.
  • 2.0 motor ve 120 hp?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun ömür için de-tune oluyor.

    Böylece yıllarca sıkıntısız gidiyor ve blok yorulmuyor.

    300k mil gidiyor
  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    Yukarıdaki tabloya göre 60-140 sürelerinde de Mazda önde;

    Ford : 15,7 s (20,8 - 5,1)
    Mazda : 13,5 s (17,8 - 4,3)
    Peugeot : 15,4 s (19,6 - 4,2)

    Benzer şekilde 80-120, 60-100, vs hepsinde Mazda daha iyi görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Uzun ömür için de-tune oluyor.

    Böylece yıllarca sıkıntısız gidiyor ve blok yorulmuyor.

    300k mil gidiyor

    Ne bileyim. Eski 2.0 arabalarida goruyoruz. 120Den fazla. Canavar gibide calisiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.