Şimdi Ara

Cosa Oda Termostatı Kombi ve Klima Kiti Hakkında Herşey (507. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.988
Cevap
211
Favori
476.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 505506507508509
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • takara34 kullanıcısına yanıt
    Rezil bir firma, tez zamanda batmasi dilegiyle.

    Netatmo aldim ben, cihaz da ne kopma var ne baska sorun. Kurulumu da kendi kendine yapiyor neredeyse. Gercekten cok guzel cihaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zerathull kullanıcısına yanıt
    Evet rezil bir firma da netatmo da 899 lira 3 ay doğalgaz fatura tutarım kadar.Sökerim atarım cosayı hiçbişe takmam daha iyi
  • Eyyy Cosa Firması,
    2-3 sene iyiydik. Bu yıl ne olduysa sisteminiz göçtü. Tüm yollardan size ulaşmaya çalışıyoruz dönüş yok. Bir açıklama yapın artık. Bizde her dakika güncelleme gelirde düzelir umuduyla beklemeyelim. Cihazımda bozukluk varsa tamire göndereyim dedim ona bile cevap vermediniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ice_Sh@dow kullanıcısına yanıt
    Hocam 3 aylik faturaniz termostat kullanmadan 900 ise kullanmayin, benim bu ay Nest ile 540 gelmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tyeniiz T kullanıcısına yanıt
    Sizinde mi cihazlar arasi iletisim problemi hocam? Toplu dava mi acsak napsak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zerathull kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle. Garantisi bitti sorun başladı ve artarak devam etti. Haftalık program hiç çalışmıyor. Anlık komutlarda çevrimdışı olmadığı zamanlarda ki ender olarak ya algılamıyor yada dakikalar sonra uyguluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tyeniiz T kullanıcısına yanıt
    Hocam garantisi olsa da bir sey degismiyor merak etmeyin. Benim cihazim 2 aylik, 3 haftadir calismiyor. Adamlara garantiye gondereyim diyorum almiyorlar, sorun yazilimsal cozecegiz diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam buradan bas bas bağırıyorsunuz da. Benim cosada hiç bir sorun yok aylardır. Ufak tefek kopmalar oldu gerçi. Birde şöyle bişeey var arkadaşlar. Kombi ünitesinin çevresinde buz dolabı ve benzeri sinyallerin geçişini engelleyen birşey varsa o zamanda kopma yapabilir. benim dolap vardı kaldırdım. birde kombinizin tam manasıyla topraklaması var mı bir kontrol edin. Kombi ve ünitenin elektrik aldığı yerde topraklamayı nötüre bağlamışlar. Neden çünkü prizde topraklama yok. Bende ayrıca prize topraklama çektim nispeden oluşan kopma be bağlantı sıkıntıları çözüldü. Birazda kombinizde sıkıntı var mı kontrol edin derim. bu tür durumlarda cihazlar bazen saçmalayabiliyor.
    Ayrıca termostat için kullanılan adaptör önemli 5V. 1A lik adaptör kullanılmalı. termostat üzerinde max. 380mA yazıyordu. Doğru gerilim verilmediğinde de sıkıntı oluşturabiliyor.
    Benim düşüncelerim böyle. Düzgün bir şekilde tekrar kontrol etmenizi tavsiye ederim.
    Cosa Oda Termostatı Kombi ve Klima Kiti Hakkında Herşey




  • ealabas E kullanıcısına yanıt
    Bende de çok şükür hiç sıkıntı yok.ustelik kendi adaptörü ile kullanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ealabas

    Hocam buradan bas bas bağırıyorsunuz da. Benim cosada hiç bir sorun yok aylardır. Ufak tefek kopmalar oldu gerçi. Birde şöyle bişeey var arkadaşlar. Kombi ünitesinin çevresinde buz dolabı ve benzeri sinyallerin geçişini engelleyen birşey varsa o zamanda kopma yapabilir. benim dolap vardı kaldırdım. birde kombinizin tam manasıyla topraklaması var mı bir kontrol edin. Kombi ve ünitenin elektrik aldığı yerde topraklamayı nötüre bağlamışlar. Neden çünkü prizde topraklama yok. Bende ayrıca prize topraklama çektim nispeden oluşan kopma be bağlantı sıkıntıları çözüldü. Birazda kombinizde sıkıntı var mı kontrol edin derim. bu tür durumlarda cihazlar bazen saçmalayabiliyor.
    Ayrıca termostat için kullanılan adaptör önemli 5V. 1A lik adaptör kullanılmalı. termostat üzerinde max. 380mA yazıyordu. Doğru gerilim verilmediğinde de sıkıntı oluşturabiliyor.
    Benim düşüncelerim böyle. Düzgün bir şekilde tekrar kontrol etmenizi tavsiye ederim.
    Bende ilk seneler sizin gibiydim. Firmayı savunurdum. Ürünün reklamını dahi yapardım çevreme. Aynı kombi aynı konum topraklama aynı adaptör değişsemde fark yok. İstasyonları yan yana koydum banamısın demedi. Evden uzaktayım çocuklar donuyor. Sökemiyorlarda. Allah rızası için manüel düğmesi koymuşlar ama alıcıda sapıtıyor. Umarım siz yaşamazsınız bunları, ama başınıza gelirse de muhatap bulamadığınızda cevap ve sonuç alamadığınızda forum açık olacak, sizide seve seve okuruz. Amacımız üzüm yemek, belki dedik burayıda takip ederler ki öyle olduğunu da biliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de ürünü yerli üretim olduğu için tercih ettim ve kendi sitelerinden sipariş ettim ancak kış ortasında ellerinde stok yok. 20 ocakta gönderelim dediler tamam dedik ama ne dün ne bugün ses seda yok. Ulaşabilirsem siparişi iptal edeceğim. Ulaşamazsam da gelince iade ederim. Hiç bulaşmamak lazım. Benzer özelliklerde bir tavsiyeniz olursa çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • befo B kullanıcısına yanıt
    Befo bey,
    Açıkçası ben 2014 yılından beri ilk versiyonunu 3 sene kullandım. daha sonra geçtiğimiz senenin başında V4 versiyonunu aldım. İlk başlarda biraz kurulumda sıkıntı yaşadım. Deneme yanılma ile en doğru şekilde kullanmayı başardım. Ve burada olumsuzluk yaşayan arkadaşları anlıyorum. Cosa benim babamın malı değil sonuçta. Ama ilk yapılan bir ar-ge çalışmasında bir çok aksilik olacaktır elbet hoş görülü olmak gerek. Hatta ben ilk versiyonunu kullanırken kışın yurt dışına çıktım. ve evde eşim çağrı merkezini arayarak halletmeyi başarmıştı. uzun sürede kullandım. V4 versiyonunda da bazı aralar aksaklıklar yaşadım. Ama güncellemeler gelince bir çok hata ve aksilik giderildi.
    Birde tabi yukarıda yazdığım gibi kendim deneme yanılmayla biraz üstüne düşünce tüm sorunlar çözüldü. Gecen aksilik olduğu yazılmış Duyduğum kadarıyla Türktelekomun alt yapısına yurt dışından saldırı olmuş ister istemez Cosa alt yapısı da bundan etkilendi. Farkkettim onu ama çok sorun olmadı. Her zaman olur böyle şeyler.
    Şu konuda Arkadaşlar haklı. Müşteri ilişkileri gerçekten yetersiz. Bunu geliştirmeleri gerekiyor. Ürünü yapıp satmakla bitmiyor iş. Diğer firmalara asıl farkı müşteri ilişkilerinde ve sağlam servis ağıyla atarsınız.Bu konuda yetersiz kaldıklarında hem fikirim. Personel sayılarını mutlaka bu doğrultuda arttırmaları ve işin ciddiyetine uygun şekilde geliştirmeleri gerekiyor ki Daha önce dönüşler yapıyorlardı sanırım firma personeli daha sonra ayrılmış olabilir.
    Ben sorun yaşamadım diye başkasının sorunu yokmuş gibi göz ardı edemeyiz. Aynı şekilde Sorun yaşıyorum diye de firmayı ve ürünü yerin dibine sokmak ta yersizdir. Sonuçta alet elektroniktir. Hata vermesi olasıdır. Sorunsuz ve sıkıntısız hiç bir ürün ve alet görmedim. Kul yapısıdır. Önemli olan bu konuda onlara destek olmak lazım olumlu olumsuz fikirlerimizde onlara destek ve moral vermeliyiz ki sorunlara eğilsinler. Yerli olması ayrıca benim önceliğim oldu. Daha iyisi var mı var tabiki. Valla taştan olsa da gene alırım. Onlarda bu yazılanları mutlaka görüp okuyorlar. Ama olumsuz yazarak sorunu çözemeyiz. Binlece bizim gibi kullanan var.Tecrübelerimizi ve çözüm önerilerimizi paylaşarak diğer insanlara katkıda bulunmak çok daha güzel bir hareket olur.




  • İyi niyetinizi taktir ediyorum. İnanın ben de çok pozitif bakıyordum ve iyi niyet besliyordum ancak bakın vaat ettikleri kargolama süresi geçtiği halde dönüp bilgi vermiyorlar. Şimdi bu alet bana kış mevsiminde lazım. Stok yönetimlerinde buna dikkat etmeliydiler. Yerli olması benim için de ilk tercih sebebiydi ancak madem yerli firma oraya 2-3 sandalye koyup bir kaç insana iş veremezler mi? Telefona bakıp not alsın gecikmelerle ilgili bilgi versin yani mühendis ihdas etmelerini beklemiyorum. Şimdi bariz bir ihtiyaç olduğu halde benim memleketimin iki genci burada ekmek yemeyecekse ne anladım yerli firmadan? Aslında sanayii ve ticaret bakanlığının da bu şekilde bir girişime müsaade etmesini çok doğru bulmuyorum. Üreticisin ve üstelik doğrudan perakende satış yapıyorsun ama bir müşterin de telefonla sana ulaşamıyor. Bana ürünü göndermediler. Ürün nerede? Ne zaman gelecek? Aksama sebebi nedir? Bu soruları bakkala bile sorsanız size cevap verir. Ben ne yapacağım hiç bilemiyorum. Cihaz gelecek mi o da belli değil. Sizi gerçekten anlıyorum ve benzer şekilde düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • befo B kullanıcısına yanıt
    Gmail adresini verir misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç kusura bakmasınlar şuan tam bir dolandırıcılık örneği sergiyorlar 14 ocakta sipariş verdim sitelerinden ama hiç bir ses seda yok.Adamlara ulaşamıyorum hiç bir şekilde,bildirim bırakıyorum aramıyorlar eee müşteri hizmetleride yok ne yapacam ben. Direk iptal etcem siparişi bu ne rezilliktir.
    -Tabi ulaşabilirsem-
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DiyagnostikMan

    Gmail adresini verir misin?
    İlgili firmanın mail adresi mi anlamadım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba... Cosa V4 siparişleri stokların tamamen bittiğinden dolayı 30 ocakta gönderimi başlayacak, Müşteri hizmetlerinde şöyle bir değişiklik yapıldı, Cosa sitesinde destek kısmında forum bırakma seçeneği altında doldurulan bilgilere istinaden dönüş sağlanıyor


    Cosa Oda Termostatı Kombi ve Klima Kiti Hakkında Herşey

    Cosa Oda Termostatı Kombi ve Klima Kiti Hakkında Herşey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DiyagnostikMan -- 22 Ocak 2020; 19:2:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar n11 üzerinden Almayı düşünüyorum ama baya bi sitem eden olmuş internet kopması olunca noluyor çalışmıyor mu? Bi arkadaş yardımcı olabilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DiyagnostikMan

    Arkadaşlar merhaba... Cosa V4 siparişleri stokların tamamen bittiğinden dolayı 30 ocakta gönderimi başlayacak, Müşteri hizmetlerinde şöyle bir değişiklik yapıldı, Cosa sitesinde destek kısmında forum bırakma seçeneği altında doldurulan bilgilere istinaden dönüş sağlanıyor




    Bana bugün fatura kesmişler. Maile istinaden dönüş yaptım ürününüz kahrolandı gecikme için özür dileriz akşam19:30’dan sonra takip numarası paylaşacağız demişler. Tabi ne arayan ne soran oldu sonrasında. Ben şu ana kadar yaşadıklarım ışığında olumlu bir düşünceye sahip değilim. Sipariş iptali için mail attım ama muhtemelen oyalamaya çalışacaklar. iTÜ diyorlar yerli diyorlar bişeyler diyorlar ama ortada ürün yok. 20 Ocak 30 Ocak derken kış bitiyor. Ben elime geçmeden(ki geçmeyecek de artık) üründen soğudum. Tek cazip yanı yerli olmasıydı o da olmayıversin ne yapalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustaka89

    Arkadaşlar n11 üzerinden Almayı düşünüyorum ama baya bi sitem eden olmuş internet kopması olunca noluyor çalışmıyor mu? Bi arkadaş yardımcı olabilir mi
    Hocam ortada ürün bile yok. Neredeyse 10 gün olmuş ödeme yapalı. 20 ocakta kargolayacaklardı sözüm ona. Ne arayan var ne soran. Siz zaten ulaşamazsınız çünkü müşteri hizmetleri self servis gibi birşey. Üzülerek de olsa ben olumlu referans olamayacağım. Fatura var ürün yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 505506507508509
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.