Şimdi Ara

Üzerime kayıtlı hat haberim olmadan Turkcell e taşındı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
2.214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yasal olarak üzerime kayıtlı avea hattım turkcell e taşındı. kesinlikle ne başvuru yaptım ne imza attım ne başka bir şey..

    turkcell canlı yardımdan yazışıyorum. Numan diye bir müşteri temsilcisi çıktı durumu anlatıyorum bana diyor ki böyle bir şey imkansız :=) hattın yasal sahibi olmadan kimse taşıyamaz.. hee hee heee dedim tabi ben yalan konuşuyorum.
    zaten bunun için şikayet ediyorum ya dedim. yasal sahibi benim imzam bilgim olmadan hattım taşındı diyorum. sivri zekalı gibi cevaplar veriyor bana.. böyle .alakları kim oturtuyor oraya anlamıyorum..

    neyse yetkili biriyle görüşmeye çalışacağım ama sinirlerim tepeme çıktı yemin ederim.

    ben ne yapabilirim bu durumda.. suç duyurusunda mı bulunayım.. izlemem gereken yol nedir.. çok sinirlendim akşam akşam..



  • Btk üzerinden şikayette bulunun ayrıca işlem yapan bayi hakkında suç duyurusunda bulunun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşlem yapan bayinin suçu o nasil bir saçmalıktır öyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shamshiel -- 16 Aralık 2014; 22:36:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Subat

    Arkadaşlar yasal olarak üzerime kayıtlı avea hattım turkcell e taşındı. kesinlikle ne başvuru yaptım ne imza attım ne başka bir şey..

    turkcell canlı yardımdan yazışıyorum. Numan diye bir müşteri temsilcisi çıktı durumu anlatıyorum bana diyor ki böyle bir şey imkansız :=) hattın yasal sahibi olmadan kimse taşıyamaz.. hee hee heee dedim tabi ben yalan konuşuyorum.
    zaten bunun için şikayet ediyorum ya dedim. yasal sahibi benim imzam bilgim olmadan hattım taşındı diyorum. sivri zekalı gibi cevaplar veriyor bana.. böyle .alakları kim oturtuyor oraya anlamıyorum..

    neyse yetkili biriyle görüşmeye çalışacağım ama sinirlerim tepeme çıktı yemin ederim.

    ben ne yapabilirim bu durumda.. suç duyurusunda mı bulunayım.. izlemem gereken yol nedir.. çok sinirlendim akşam akşam..

    Aynı şekilde aynı oparötörden aynı şekilde iznim ve imzam olmadan numaram Turkcell e taşındı!

    Sonuç nemi oldu? Koca bir hiç!! İnadıma hattımı kapatırdım.

    Size tavsiyem ben yapamadım siz yapın, şikayet edin, dava açın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mylove kullanıcısına yanıt
    Turkcell olayı inceliyor verecekleri cevaba göre hareket edeceğim.. savcılığa da gitmeyi düşünüyorum.. bir sonuç alınır mı alınmaz mı bilmiyorum ama böyle saçmalık olamaz.. taşınan hatta taahhüdüm yok cihaz falan da almadım. ama bu işlemleri de yapmış olabilirdim. kol gibi fatura girerdi. o zaman zaten kesin olarak dava açardım orası ayrı.
  • bu telefoncular kimlikleri biriktirip sonra kullanıyor herhalde
  • Vodafone bu konuda çok iyi. Online işlemler üstünden numara taşıma yaparken veya taahhüt yaparken imzaladığınız belgenin taratılmış halini görebiliyorsunuz. Üstünde ıslak imzanız bile oluyor.
  • Bu uygulumayı btk bütün operatörlere zorunlu yaptı ama diğerleri ağırdan alıyor anlaşılan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 17 Aralık 2014; 20:13:12 >
  • Arkadaşın hattına da yapmışlar aynısınız, üstelik İstanbul'daki bir eskort bayan kullanıyormuş hattı. :D

    Yalnız benim arkadaşın durumunda hattın aktif 180 + 90 gün süresi dolduğu halde TL yüklenmemiş. Muhtemelen hat kapandı ve Turkcell aynı numarayı tekrar sattı gibi bir şey de olabilir.
  • Hocam senin mesajı okuyunca benim de yedek hatlardan birinin taşınmış oluğunu gördüm btk sorgulamada, arama ve aramalara kapattırdım. TİM'e gidip iptal edicem. Savcılığa verin diyor da; savcılıktan ne çıkacak ki sanki. Bilgi de vermiyorlar taşıyan bayinin kim olduğunu; en azından gider bayiyi basar olay çıkarırdım...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sis651 kullanıcısına yanıt
    Hat iptal olsa btk sorgusunda arkadasinizin üzerine çıkmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Hat kimin üzerinde bilmiyoruz ki. Avea hat bizde değil diyor. Turkcell bakmak için en son ne kadar bakiye yüklediğini soruyor, bizimkinin haberi yok tabi.
    Sorguda yaptığımız telefon numarasını girip hangi operatörde olduğuna bakmak.
  • sis651 kullanıcısına yanıt
    Tamam işte eğer o sayfada tanımadığınız bir numara yoksa veya iptal ettirdiğiniz hatlar gözükmüyorsa sorun yok demektir.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Arkadaşın e-devlet şifresi yok, dolayısıyla üzerinde olan hatları göremiyor. Sayfada istediğiniz hattın operatör sorgusunu yapabiliyorsunuz. Hat iptal olmuş olsa aktif değil vs. yazardı. Ancak Turkcell üzerinde olduğu görülüyor. Ve aradığımızda da eskort ile konuşabiliyoruz tam anlaşamasak da. :) Bayiler ya yükleme yapılmayan hatları görebiliyor ve hileyle başkasının üzerine alıyor ya da taşıyor bir işlem yapıyor; ya da hat iptal oldu ve başkasına satıldı. Hattın arkadaşın üzerinde olduğunu sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Arkadaşın e-devlet şifresi yok, dolayısıyla üzerinde olan hatları göremiyor. Sayfada istediğiniz hattın operatör sorgusunu yapabiliyorsunuz. Hat iptal olmuş olsa aktif değil vs. yazardı. Ancak Turkcell üzerinde olduğu görülüyor. Ve aradığımızda da eskort ile konuşabiliyoruz tam anlaşamasak da. :) Bayiler ya yükleme yapılmayan hatları görebiliyor ve hileyle başkasının üzerine alıyor ya da taşıyor bir işlem yapıyor; ya da hat iptal oldu ve başkasına satıldı. Hattın arkadaşın üzerinde olduğunu sanmıyorum.

    Yapmanız gerekenler:

    1.https://www.turkiye.gov.tr/btk-numara-tasima adresinden numaranın hangi operatörde olduğunu öğrenin
    2. O operatörü arayıp, numaranızı söyleyerek numaranı size ait olduğunu bildirin. Kimlik bilgilerini sorarak hattın sizin olduğunu teyit edeceklerdir. Teyitten sonra, durumu anlatın ve hattı tamamen kısıtlatın. arama yapamasın, çağrı alamasın
    3. Numarayı kullanmak istediğiniz operatöre gidip numaranızı taşıyın. Size yeni SIMKART verecekler, 4-5 gün için hattınız kullanılabilir hale gelecektir.
    4.https://tuketici.btk.gov.tr/ adresinden, numaranızın sizin haberiniz olmadan gittiği operatörü şikayet edin

    Hattı kısıtlamanız çok önemli, hat şu anda sizin adınıza ve başkası kullanıyor. Hat üzerinden yapılacak illegal bir işlemde başınız ağrıyabilir. Hattı tamamen kapatırsanız, numarayı geri almanız daha uzun zaman alır, masraflı olur, ya da hiç alamayabilirsiniz.
  • selocan5 S kullanıcısına yanıt
    İşte müşteri hizmetleri kimlik bilgisi değil, son ne kadar TL yüklendiğini soruyor. Hat Turkcell üzerinde. Bir ara hattı taşıyacak ama burada yapabilecek yer yok işte.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Subat

    Arkadaşlar yasal olarak üzerime kayıtlı avea hattım turkcell e taşındı. kesinlikle ne başvuru yaptım ne imza attım ne başka bir şey..

    turkcell canlı yardımdan yazışıyorum. Numan diye bir müşteri temsilcisi çıktı durumu anlatıyorum bana diyor ki böyle bir şey imkansız :=) hattın yasal sahibi olmadan kimse taşıyamaz.. hee hee heee dedim tabi ben yalan konuşuyorum.
    zaten bunun için şikayet ediyorum ya dedim. yasal sahibi benim imzam bilgim olmadan hattım taşındı diyorum. sivri zekalı gibi cevaplar veriyor bana.. böyle .alakları kim oturtuyor oraya anlamıyorum..

    neyse yetkili biriyle görüşmeye çalışacağım ama sinirlerim tepeme çıktı yemin ederim.

    ben ne yapabilirim bu durumda.. suç duyurusunda mı bulunayım.. izlemem gereken yol nedir.. çok sinirlendim akşam akşam..

    Eylül / 2013'te aynı olay benim başıma geldi. Kendi kendine kapanması için Vodafone'da kontürlü olarak bıraktığım hat benim haberim olmaksızın Turkcell'e taşınmış. O numarayı birileri alıp etrafa reklam sms'leri göndermiş. Turkcell toplu sms gönderimi olduğu için hattı sms gönderimi kapatmış.

    Ekim / 2013'te taahhütlü cihaz almak için turkcell bayiine gittiğimde eleman söyledi de olayı farkettim.

    Durumu farkedince ben önce yedek sim kart çıkartıp numarayı aldım sonra o numarayı kapattırdım.

    Aslında Yapılacak iş savcılığa gitmek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarski -- 18 Aralık 2014; 16:59:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    İşte müşteri hizmetleri kimlik bilgisi değil, son ne kadar TL yüklendiğini soruyor. Hat Turkcell üzerinde. Bir ara hattı taşıyacak ama burada yapabilecek yer yok işte.

    bilmiyorum bilmek zorunda da değilim deseydiniz. kimlik bilgilerinden teyit isteyin. durumu sinirli bir şekilde anlatırsanız işe yarayacaktır.
  • Yapacağınız şey,hat en son hangi operatördeyse işi onunla halletmek
    Çünkü bulunduğunuz operatör izin vermezse,diğer operatöre taşınmaz/taşınamaz
    Benim hattım da aynı şekilde taşındı,
    Avea'yı aradım
    "bu nasıl olur arkadaş,neden benim hattımı bilgim olmadan taşınmasına izin verirsiniz,bunu tekrar Avea'dan açıcansınız yoksa internetteki bütün şikayet adreslerine bunu anlatacam" dedim
    Buna gerek yok dediler,ilgileniriz dediler,
    Haftada 1 kez beni kendileri aradı
    "şikayetiniz işlem sürecinde,en kısa sürede sonuçlanacak" diye de bilgilendşrdiler
    Tam 2 ay sonra,hattınız tekrar Avea'ya geldi,sizi meşgul ettiğimiz için de 20 tl hediyemizi güle güle kullanın ve kartınızı şu bayiden gidip alabilirsiniz" dediler
    Bayiye gidip aldım hattımı.Şuan kullanıyorum
    Siz de benim yöntemi kullanabilirsiniz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caferhan

    Yapacağınız şey,hat en son hangi operatördeyse işi onunla halletmek
    Çünkü bulunduğunuz operatör izin vermezse,diğer operatöre taşınmaz/taşınamaz
    Benim hattım da aynı şekilde taşındı,
    Avea'yı aradım
    "bu nasıl olur arkadaş,neden benim hattımı bilgim olmadan taşınmasına izin verirsiniz,bunu tekrar Avea'dan açıcansınız yoksa internetteki bütün şikayet adreslerine bunu anlatacam" dedim
    Buna gerek yok dediler,ilgileniriz dediler,
    Haftada 1 kez beni kendileri aradı
    "şikayetiniz işlem sürecinde,en kısa sürede sonuçlanacak" diye de bilgilendşrdiler
    Tam 2 ay sonra,hattınız tekrar Avea'ya geldi,sizi meşgul ettiğimiz için de 20 tl hediyemizi güle güle kullanın ve kartınızı şu bayiden gidip alabilirsiniz" dediler
    Bayiye gidip aldım hattımı.Şuan kullanıyorum
    Siz de benim yöntemi kullanabilirsiniz

    Bunun telafisi 20 tl'den daha fazla olmalıydı ufak bir meblağa hemen aldanmışsınız yerinizde olsam operatörü mahkemeye verirdim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.