Şimdi Ara

Müşteri hizmetleri haftada 3 kere arıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Avea Müşteri hizmetleri abartısız haftada 3-4 kere arayıp beni e-fatura abonesi yapmak istiyor. Telefonu açtığımda sanki ben aramışım gibi bir müddet bekliyorum, arkadaş müsait olunca konuşmaya başlıyor. Fatura göndermeyelim, ağaçlar kesilmesin vs. muhabbeti. Açıkca posta parası, kağıt ve zarf masrafı olmasın bize demiyorlar. Her defasında hayır bana basılı olarak gönderin lütfen diyorum. Hiç bir işimede yaramıyor ama inat ettim, son basılı fatura isteyen kişi kalana kadar inat edeceğim. Sadece 1 ay boyunca 100 dakika Avea içi hediye edelim diyorlar, şaka gibi, zaten avea içi sınırsız mı ne benim paket. Ayrıca parada kağıttan yapılıyor, onun içinde ağaç kesiliyor olması lazım bunu napıcaz..



  • Niye mail yapmıyorsunki yıl 2014.
  • Onlar arayinca bekleme olayı şöyle oluyor. Sistem otomatik olarak arıyor telefon açılıp karşıdan ses gelirse otomatik olarak bir elemana bağlıyor hattı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okuzucu kullanıcısına yanıt
    Aynen. Psikopata bağladılar. Şikayet ettim. Hiçbir düzelme yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beni de veri işleme izni için arıyorlar, açınca ses vermiyorum müşteri temsilcisine bağlayamadan düşürüyor hattan. Neymiş efendim bana avantajlı teklifler sunabilmek için bu izne sahip olmaları lazımmış, bana ne zaman avantajlı bi tarife sundunuz ki bu saatten sonra sunacaksınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATEŞ -- 4 Aralık 2014; 1:42:29 >
  • Numaranı taşeron firmalara sarmamıza izin verli seni mesaj-çağrı manyağı yapalım demiş aslen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • beni de kac sefer aradilar en sonunda dayanamadim actim avea musteri hizmetleri ne dese tamam dedim 2 hafadir kimse aramiyor kustuler mi bana ne oldu anlamadim ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yandex

    Onlar arayinca bekleme olayı şöyle oluyor. Sistem otomatik olarak arıyor telefon açılıp karşıdan ses gelirse otomatik olarak bir elemana bağlıyor hattı.

    vaybe demek ondanmış
    bende neler düşünmüştüm oysa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ate$

    Beni de veri işleme izni için arıyorlar, açınca ses vermiyorum müşteri temsilcisine bağlayamadan düşürüyor hattan. Neymiş efendim bana avantajlı teklifler sunabilmek için bu izne sahip olmaları lazımmış, bana ne zaman avantajlı bi tarife sundunuz ki bu saatten sonra sunacaksınız.

    İsin tuhafi avea/ttkom/ttnet'ten sadece birine bu izni verdiginizde 3unede vermis oluyorsunuz.3'ude kisisel bilgileri isleyebilebiliyor.

    Benide haftada bir ariyorlar size ozel AVANTAJLİ kampanyalardan yararlanmak icin izin vermeniz gerekiyor.kisisel bilgilerinizi isleyecegiz,ona buna satacagiz demiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkattack T kullanıcısına yanıt
    Size vereceği bir günlük/haftalık avantaj bilgilerinizi satarak elde edeceği gelirin yanında hiçbir şey
  • Zaten faturayı SMS olarak göderiyorlar, göndermese dahi bankadan otomatik olarak ödeniyor. Bankadaki otomatik ödeme talimatımdan haberdar olduklarını düşünüyorum, aralarında mutlaka anlaşma vardır, bedavaya bişey yapmaz ikiside.

    Zoruma giden olay uyanık davranmaları, hep bana demeleri. Ağaçların kesilmesi falan umurlarında değil, tek amaç Posta Masrafından kaçmak. Ayrıca zarf ve kağıt parası, basım maaliyeti vs. Bide bana bu geçişi ücretsiz yapacaklarını defalarca kez vurguluyorlar, Allah razı olsun üstüne ücretde isteyebilirlerdi.
  • inat etme hocam geç e faturaya sen de, madem otomatik ödeniyor eline kağıt gelse ne olacak ki

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Basılı fatura kullanmayı mantıklı bulmuyorum. Hem e-fatura e-posta kutunuzda arşivlenecektir. İleride bir şeye itiraz edecek olduğunuzda anında ulaşabilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karelin en dandik santrallerinde bile girilen numarayı otomatik arama özelliği var.

    santral açılana kadar girilen numarayı çeviriyor ve santral karşı taraf telefonu açtığında numarayı giren kişinin telefonunu çaldırıyor. Telefonu açtığınızdaki sessizlik veya sanki sizin aradığınızı düşünmeniz bundan kaynaklanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarski -- 7 Aralık 2014; 14:52:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilen Biri

    Basılı fatura kullanmayı mantıklı bulmuyorum. Hem e-fatura e-posta kutunuzda arşivlenecektir. İleride bir şeye itiraz edecek olduğunuzda anında ulaşabilirsiniz.

    Kağıt fatura ortalıkta kalabalık yapar, dolayısıyla çöpe gider,

    dosyalamaya kalksanız yer kaplar, evde koyacak yer bulmazsınız bir süre sonra çöpe atarsınız.

    e-faturayı e-posta hesabınızda klasör açarak arşivleyebilirsiniz. ki ben öyle yapıyorum ve gerektiğinde yazıcıdan çıkartıyorum.

    muhasebecilikten gelen alışkanlıkla evdeki faturaları bir dönem bende dosyalayıp arşivliyordum, yer darLığı çekmeye başlayınca e-faturaya geçtim.
  • sen aramaları engelleyin demedikçe onlar sürekli ararlar. sistem otomatik olarak aramakta. aramaları engelleyin kardeşim dersen arama engelleme işlemini yaparlar. belli bir süre sonra aranmazsın
  • Benim kağıt fatura talebim olmadığı faturalarımı maille almak için kendim başvurup onayladığım halde beni de son 2 haftadır 2 3 günde bir arıyorlar. En son yine aradılar ben bunu her gün size beyan mı edeceğim dedim sistemde yanlışlık vardır iyi akşamlar dedi ve suratıma kapattı kadın mh görevlisi. Bu Avea nın adam gibi bir operatör olduğunu göremeyeceğim yönünde ki tezim günden güne kuvvetleniyor.
  • Avea haklı neden e-faturaya geçmiyorsunuz!Yıl 2015 olmak üzere milli servete zararsınız!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv

    Avea haklı neden e-faturaya geçmiyorsunuz!Yıl 2015 olmak üzere milli servete zararsınız!

    Birde şöyle düşünün; Belkide milli servete zararım değil ekonomiye faydam vardır. Sayemde zarf ve kağıt üretilip satılıyor, PTT ye iş çıkıyor, eleman istihtam ediliyor, tüm işlemlerin vergisi ödeniyor vs.

    Ayrıca bu adam 50-60 kez aranmasına rağmen ısrarla basılı fatura istiyor, bu faturayı şirket giderlerinden vs. düşüyor olabilir, aramayalım artık, 2-3 gün de olur olmadık zamanlarda arayıp ayıp ediyoruz demiyor. Mademki 3 kuruş daha menfaatimiz olacak sonuna kadar mücadele edelim mantığındalar ve ısrarla arıyorlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.