Şimdi Ara

TTNET rezaleti vol564654

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş taahhütüm 18 Kasımda bitiyordu. 5 Kasımda yeni kampanyaya geçiş yapıp yapamayacağımı öğrenmek için müşteri hizmetlerini aradım geçiş yapabileceğim söylendi ve çiftetelli kampanyası hipernet 35 mbit paketine geçişim yapıldı. Altyapımla ilgili bir sorun olmadığı vdsl sinyali alabileceğim söylendi. 2-14 iş günü geçiş süresi olur dendi. 10 Kasım da işlemin iptal edildiğini online işlemlerden gördüm. 1 Gün bekledim dönüş yapılacak mı diye ancak kimse dönüş yapmadı ve ben aradım neden böyle diye sordum, "bilmiyorum, taahhütünüz 18 kasımda bitiyor ondan olabilir" dendi bana ve şikayet kaydı oluşturdum. O gün tekrar aradım ve tekrar aynı pakete geçiş işlemi yaptım. 5 gün sonra (Kasım 16) tekrar işlemim iptal edildi tekrar aradım yine aynı muhabbeti yine nedeni bilinmiyor falan, yine şikayet kaydı oluşturdum. Sonraki gün şikayet kaydım ile ilgili geri dönüş yapıldı ancak yine yarım yamalak bilgi verildi. Türk Telekoma dilekçe yazmam gerektiği falan söylendi. Ayın 18 inde artık taahhütüm dolduğu için çiftetelli kampanyası 16 mbit pakete geçişimi yaptım, ve sordum: aynı kampanya içinde hipernet pakete geçiş yapabiliyor muyum, yapabiliyorsam yeni kampanyanın taahhütü bozuluyor mu? geçiş yapabileceğim ve taahhütümün bozulmayacağı söylendi, tekrar 35 mbit hipernet paketine geçiş yaptım ve bu sefer kesin olarak geçebiliyor muyum bir sorun yaşar mıyım, geçişteki son kararı veren siz misiniz, daha sonra işlemim iptal edilebilir mi gibi soruların hepsine bir sorun olmadığı geçişimin kesin olarak yapılabileceği ve son yetkinin kendisinde olduğu söylendi. Paket geçişi yapıldı ve ayın 25 inde tekrar iptal edildi. Bunun üzerine aradım ve tekrar aynı şekilde paket geçişi yaptım şu an beklemedeyim yine olmazsa tüketici hakları mahkemesine başvuracağım. Ayrıcı dün bizim sokaktaki ankastre üzerinde çalışan saha elamanlarından aldığım bilgiye göre vdsl portları doluymuş (zaten böyle bir durum olduğunu tahmin ediyordum). Ancak ttnet müşteri hizmetleri bana kesin geçiş yapacağımı söylüyor, bunun üzerine herhangi bir dava durumuna kazanan ben olurum diye düşünüyorum.

    Ayrıca 17 kasımda yaptığım yazılı şikayeti de paylaşayım:

    05 Kasım 2014 tarihinde 444 0 375 i aradım. Arama sebebim, 18 Kasım 2014 de bitecek olan kampanyamın 05 Kasım 2014 tarihi itibari ile değiştirilip değiştirilemeyeceği idi. Bununla ilgili "değiştirilebileceği" bilgisini aldıktan sonra, Çiftetelli Kampanyası 35 Mbit Hipernet paketine geçmek istedim, ve geçişim yapıldı. VDSL sinyali almamın zamanının 2-14 gün arası olduğu söylendi. Bu süreyi beklerken TTnet online işlemlerden işlem geçmişimden işlemin durumu "açık" olarak gözüküyordu. 4 veya 5 gün sonra kontrol ettiğimde aynı yeri, durumun "iptal" olarak değiştirildiğini gördüm. Haber verilecek mi bana diye 1 iş günü bekledim ve sonrasında ben 444 0 375 i aradım. Durumla ilgili bilgi istedim. Görüştüğüm elemanınız kampanya taahhütümün 18 Kasım 2014 de bittiğini ve bu yüzden kampanya değişikliğini bu tarihten önce yapamayacağını söyledi. Halbuki 05 Kasım 2014 de aradığımda bunun sorun olmayacağı söylenmişti ve bunu elemanınıza ilettim ve şikayet kaydı oluşturuldu. Görüşme sabah saatlerinde yapıldı ve o gün bana dönüş yapılmasını istediğimde yapılacağı söylendi. Sonraki gün tabii ki bir dönüş yapılmadı ve tekrar 444 0 375 i aradım ve tekrar kampanya değişikliği yapıp yapamayacağımı sordum. Elemanınız yapabileceğimi, bununla ilgili bir engel olmadığını tekrar iletti. Bende durumu anlattım tekrar, bir şikayet kaydı daha oluşturuldu ve yine o gün dönüş yapılacağı söylendi. Ancak tekrar dönüş yapılmadı. Bu işlemler ile ilgili şikayetlerim bunlar: 1) Elemanlarınız birbirinden habersiz, iki tanesi taahhütüm bitmeden 1 ay öncesinden kampanya değişikliği yapabileceğimi söylerken diğeri bir tanesi böyle bir işlemin imkansız olduğunu söylüyor. 2) Kampanya değişiklik işlemim iptal edilmesine karşın bana kimse bu durumu haber etmiyor, ben kendim öğreniyorum. 3) Kampanya değişiklik işlemimin neden iptal edildiği ile ilgili bana bir türlü bilgi verilmiyor. Bu işlemi iptal eden elemanınız neden iptal ettiğini bilmiyor mu ki bana nedeni söylenmiyor, neden bu kadar uzun sürüyor bu işlemler? Sonuçta bilinmeyen bir durum yok, iptal işleminin bir sebebi olmalı ki iptal edilmiş ve ben bu sebebi merak ediyorum sadece. 4) Şikayet kaydı oluştururken, şikayetimle ilgili gün içerisinde bana dönüş yapılıp yapılamayacağını sorduğumda evet yapılacak denmesine rağmen 2 kez, 2 seferde de bana dönüş yapılmadı. 05 Kasım 2014 deki ilk aramamda hattımın hipernet/vdsl sinyali almasında bir sıkıntısı olup olmadığını sorduğumda herhangi bir sıkıntı yok denmişti bende bu yüzden 250 TL ye bir modem satın almıştım ancak kampanyam iptal olduğunda bu parayı boşa vermiş oluyordum, gün içinde dönüş yapın dememin sebebi de o gün modemi iade etmem için son gün olmasıydı. 5) Bunların yanında 05 Kasım 2014 den 16 Kasım 2014 e kadar her aramamda TTnet Platin Müşteri Hizmetleri ile görüşmüşken bugün (17 Kasım 2014) nedense normal müşteri hizmetlerinizle muhatap kaldım. Bunun nedenini de anlamış değilim, TTnet Platin üyeliği için bütün şartları sağlıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GokberkTunc -- 30 Kasım 2014; 16:05:40 >



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.