MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
C

Yüzbaşı
04 Ekim 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
24 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
C
7 yıl
Güvenlik kamerası için markalı hazır sistem
ofiste kullanılacak masaüstü pc arıyorum

güvenlik kameralarını takip edecek

büyük led tv ye bağlanacak

lenovo i7 asus i7 baktık

lenovo nun 4790 olan makinası güzel

ekran kartları lenovo da gt720 asus da gt740

asus 400 lira pahalı

markalı olmak zorunda led e çok iyi görüntü aktarmak zorunda. hızlı olmak zorunda


ne diyorsunuz? 2500 e kadar başka öneri var mıdır?
C
13 yıl
2. El için fiyat yardımı
2005 OPEL CORSA 1.2 Easytronic Essentia

59500 KM

motor sağlam. malum istanbul trafiği ufak tefek kazalar oldu :)

ön arka tamponlar değişti sağ yan kısım + kapı değişti vs vs. opel servisleri değişimleri yapmıştır. kayıtları var yani :)

önden kaza almamıştır.

yerine yeni kasa corsa alınacaktır.

enjoy donanım ve easytronik olacak.


ŞİMDİ 2 SORU VAR :)

1. SORU : BU ARABANIN PİYASASI NEDİR KAÇA SATILIR?

2. SORU : ALMAK İSTEDİĞİM YENİ KASA CORSA NIN FİYATI NEDİR?

DÜŞÜNCE : SIFIR CORSA ALIP ARABAMI OPEL E VERMEK EN MANTIKLISI MIDIR?

mart sonuna kadar araba alınacak..

bi el atarsanız sevinirim
C
13 yıl
dukkan için pc -acil alınacak istanbul
şimdi pc den istediklerimiz
office explorer winamp messenger (multi) ayrıca 1-2 siparis muhasebe programı açık olacak

hepsi aynı anda açık olmayabilir ama açık olduğunu varsayarak hiç bir şekilde kasma yapmayacak pc özellikleri istiyorum

17" lcd monitör olucak

oyun oynanmayacak ancak ekran kartı on board olmasın

dukkanın müzik sistemine bağlanacağı için iyi bir ses kartı olmalı

BÜTÇE MAKSİMUM 1200 YTL. 12 TAKSİTLİ ..

LÜTFEN 1400-1500 YTL LİK sistem yazmayın

bir de diğer işlemler için 2. pc gerekiyor.
MAX 800 YTL 17" monitörlü yine biraz daha uygun olsun.

istanbul dan alıcam 12 taksit finanscard olucak.

acele yardım.

kar dolayısıyla yarın alamam ama pazartesi alırım heralde.
C
13 yıl
NEXTWAVE 10000XCI PROBLEM !!!
anten seçtim

#1 turksat1c yazıyo

#2 hotbird yazıyo



hotbird de butun kanallar çıkıyo

turksatta sinyal yok





kuramadım



sıfır makina beceremedim lutfen yardım edin



fabrika ayarlarına dondum bişey olmadı



turksat ın sinyalini almıyo..
C
13 yıl
ofis+muzik+net sistemi
sadece kasa toplayacağım.
monitör dahil olmayacak. 300-400 ytl bütçe ayırdım.

öncelikle ; kesinlikle cd dvd takılıp oyun oynanacak bi bilgisayar değil.
17" sony monitöre bağlanacak eski tüplü :) ama görüntü kaliteli..gs520 miydi neydi serisi :)

bilgisayarda yapılacak işlemler;
Müzik dinleme
Internet Uygulamaları
Office Uygulamaları - word de yazı excel de tablo
video vs oynatımı.

istanbuldan hafta içinde alacağız bi gun.

uygun sistem ve yer önerileirnizi bekliyorum.

tahminimce 160gb harddisk yeter bu maximum yani :)
ayrıca 1 gb ram yeterli olucaktır. hani 2 ollması için bi neden varsa söyleyin tabi :)
windows xp kurulacak asla VISTA degil.

sizden özellikle öncelikle beklediklerim:

işlemci ve anakart
bi de ramların kaç mhz de çalıştıkları falan..

2-3 gun vakit var, önerilerinizi bekliyorum.
C
15 yıl
yetmeyen hafızaya cozum 4gb SONY memory ilk defa
bende 4gb memory var

sony duo speed


tum oyunları rahatlıkla açıyor

bilgi aktarımı suoer hızlı

boyle bi urun ariyorsaniz ve bulamıyosanız bana mesaj atın.

fiyatı 220 YTL.. urunun turkiyede olmadıgını duydum... hicbiyerde de goremedim..

isteyen mesaj atsın yardımcı olurum..
C
15 yıl
Yeni IETT otobüsleri Mercedes CITARO
yere yakın basamak yok

gayet sessiz

telefon kullanmayın işareti yok

kar yağdı,, denedim ben otobüsü gayet hoş.


bu mercedesler hepsinden güzel..

havalandırma mükemmeldi.

şiddetli tipi yüzünden havalandırma deliklerinden içeriye kar giriyordu. bu kadarı kadı kızında da olur.

VAR MI PAYLAŞMAK İSTEYEN RESİMİ OLAN YORUMU OLAN :)
C
15 yıl
bugün corsa-c 2005 sis farı aldım
evet maslak sanayiden baya bi zamandır planladığım sis farımı aldım

orjinal GM.


yarın taktıracam akşam vakit kalmadı

sanırım arka sis ile aynı yerden çalışacak..

tavsiyesi olan varsa yazsın ona göre bağlatacam..

yarın sabah 10 a kadar tüm fikirler beni yönlendirecek..

böyle sonradan taktıran varsa fikirleriniz benimm için çok önemli..

niye aldın çok kötü yazmayın içime oturur
C
15 yıl
yeni MERCEDES S KLASSE göçüşü
yaw arkadaşlar

linke tıklayın
http://stern.de/tv/sterntv/549835.html?nv=cp_L2_


buradan dsl seçip tıklayın yavaş bağlantılarda baya bi uzun sürebilir

orda adam test yapıyor normalde bu merso nun böyle öndeki kazayı algılayıp durması gerekiyo
sonradan gösteriyolar mevzuyu falan animassayonlu bi şekilde

almanca olduğu için biraz açıkladım.

rezillik ötesi araba duramıyor. duvarlardan kaynaklandığını söyleyerek saçmalıyorlar..
neticede merso ES KILASSE öndekine geçiriyor
yani tünelde tıkansa ön taraf güüüüüüm :)

Almanya fiyatı 70bin bilmem kaç OYRO oy oy oy
C
15 yıl
corsa sıcaklık göstergesi 1.5 kar işareti var
yaw hava 1.5 dereceydi göstergede kar işareti çıktı

araba müneccim mi ne ? :

şaka bi yana araba biraz hırıltılı çalıştı soğuktan

ses hoşuma gitmedi yaw normal midir bu? 21bin500 deyiz daha

bu sesler pek hoş değil henüz erken

erken mi yıprattık arabayı yaw

kafam karıştı

teknik üstadlar yardım etsin ...
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.