MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Teğmen
20 Eylül 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
3 üye
Görüntülenme (?)
36 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
7 yıl
Bmw Rölanti Ayar Valfi Musluğu
8 yıl
Kuyruk sokumunda ağrı
Beyler 2 gündür ağrı var kuyruk sokumunun solunda , ufak bi şişlik var iç taraftan dış taraftan herhangi bi şey görünmüyor sizce kıl dönmesi midir ? Ağrıyı azaltacak krem v.s öneriniz var mı ?
8 yıl
Euro düşer mi ? Bu işte anlayan bakabilir mi.
Beyler yaklaşık bi 1650 euro ödeme yapmam gerekiyor , ulan ödeme yapacaz ya euro arttıkça artıyor sizce düşme ihtimali var mı eylül 10'una kadar yoksa direk yatırsam mı.
8 yıl
Troll Koç


http://www.youtube.com/watch?v=Dka0ZxNSVGg
8 yıl
EdeP nickli velet (SS geldi)
Eğer bu forumdaysa ailenin kulaklarını o kadar çınlattım ki Allah biliyor.

Adam ranked da pick sırasında afk kalıcam diyor ligten çıkamadım diyor 2 aydır, sonra afk kalıyor basede skill falan atıyor.Ya ben bu veledin anasına mı söveyim bacılarına mı söveyim.





Edit : Silver 1 im bu adam geldi dikkat etsin silverlar.
8 yıl
Darius Nasıl Oynanır (Video)




Mobil:http://www.youtube.com/watch?v=pAwVpc-fb1w
8 yıl
Bot almak için en hesaplı zaman ?
Kış bitimine doğru mu yoksa yazın mı almak daha ucuza getirir.Atıyorum timbarland bir bot hangi mevsimde daha ucuz olur ?
8 yıl
Ekran kartından görüntü alamıyorum.
Monitörü ekran kartına bağlayınca windows yazısı sırasında ekran gidiyor ve turuncu ışığa geçiyor kısa bi süre sonra da kasadan 2 kısa bip sesi geliyor.Onboard ile girdim şuan ancak ekran kartının fanı falan son derece hızlı çalışıyor.Sorun nerde anlayamadım bi türlü.3 saat önce falan normal çalışıyordu şimdi ekran kartıyla görüntü alamıyorum yardımcı olabilecek var mı ?
8 yıl
Acil yardım lütfen.Ekrana görüntü gelmiyor.
Ekran kartına bağlayınca monitörü windows yazısı gelıyor ve turuncu ışığa geçip kapanıyor daha sonra kasadan 2 kısa bip sesi geliyor.Şuan onbaorddan bağlandım ve ramin tekini çıkardım anca öyle açıldı pc.Ramlerin yerini değiştirip falan denedim bi türlü olmadı.Acaip kasıyor sayfalar şuan,onboardda mı bozuk acaba bi yardımcı olabilirseniz acil çok iyi olur.
8 yıl
Ts-1 ilk 10 bin
Bu alandan ilk on bine girmek çok zor mu beyler.Şuan bi üniversitede okuyorum ama 2011 de yerleştim geçen sene girmedim bu sene tekrar giricem.İlk 10 bine girmem lazım ts1 alanından önerileriniz varsa çok iyi olur gerçekten.
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.