MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
E

Onbaşı
03 Ocak 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
0 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
E
11 yıl
Bilgisayarı bırakıyorum.ELVEDA DH!!
Bu günden sonra teknolojiden olabildiğim kadar uzak kalacağım.Bu lanet olası alet yüzünden 2 kere sınıfta kaldım.Bir tanesi geçen yıldı ve zor paçayı yırttım.Ve bu yıl da sınıfta kaldım.Bu lanet olası alet üzerinden annem babamı aldatmaya çalıştı.Bu lanet olası alet yüzünden gözlerim bozuluyordu.Bu lanet olası alet yüzünden az kalsın eve tıkılmış,asosyal,tıfıl bir kişi oluyordum.Evet,işte ben bu bi tarafına kodumunun aletini bırakıyorum.Şu anda internet üzerindeki bütün hesaplarımı siliyorum.Sildikten sonra bilgisayarımı direk satacağım.Çok zor durumda kalmadıkça bu lanet olası aletin başına oturmayacağım.Size de tavsiye ederim
E
11 yıl
Arkadaşlar ACİL!!! Norton Ghost 8.3 hakkında
Bir akrabamızın pcsine ghostla yedekleme yapılmış bu yedeklemeyi yüklemek istiyorum restore yapmak istiyorum ve sanırım bu 8.3 ile yapılmış ve ben 12 ve 15 versiyonları indirdim çalıştırmadı.Nasıl çalıştırabilirim??
E
11 yıl
İçerken dinlenilecek şarkılar
evet arkadaşlar tavsiyelerinizi bekliyorum
E
11 yıl
Oha adam 1 yılda kaç km yapmış
E
11 yıl
Ayıplı mal...
Arkadaşlar Samsung c5510 markalı cep telefonumu aynı arızadan 2 kez garantiye gönderdim.Ve tekrar aynı arıza oluştu.Teknosadan almıştım ürünümü,teknosaya sorduğumda bana yeni ürün mü verilecek,Daha üst model mi verilecek,Yoksa parası mı iade edilecek bunu garanti veren şirket belirler dedi.Benim bildiğime göre bunu ben belirliyordum.Hiç başına gelen var mı forumda ?
E
11 yıl
Bildiğiniz slow şarkılar(güzel)
Evet arkadaşlar bence burda güzel bir paylaşım olur herkes yazarsa

Ben başlıyorum.

Zerrin Özer-Ah İstanbul
E
11 yıl
Lockerz davetiyesi itina ile atılır
Sadece e-mail adresinizi bana PMleyin yeter
E
12 yıl
Daha dünkü çocuk gelmiş bana hava taslıyor.
bizim binanın 5-10 metre yanında bulunan bir binada oturan bir çocuk.tanırım çocuğu.benden 2 yaş küçük.zamanında gezdik,dolaştık,eğlendik.hatta anneannemin iftarına bile götürmüştüm çocuğu o derece iyiydi aramız.daha demin kapının önünde gördüm.napıyon filan neyse geldi yeni aldığım beyaz ayakkabının üstüne bastı. kot pantolonuma ayakkabısını sürdü.buraya kadar içime çektim birşey demedim.gelip daha bugün aldığım ve sadece demin giydiğim t-shirt'üme geldi ayak izi yaptı.sen napıyon lan filan dedim akıllı dur dedim.durmazsam nolur lan dedi.görürsün o zaman dedim.geldi bu bana yumruk attı(TABİ BURDA OLAY KOPTU)sen ne diyon lan dedim bi geçirdim suratına yere yığıldı kaldı.tuttum elinden kaldırdım bişey oldu mu dedim çektim köşeye oturttum.baktık düzelmeye başladı ben gidiyorum dedim ve tam apartmanın kapısından girecekken! pat! bir yumruk geldi.döndüm arkama elimdeki poşeti içeri doğru attım.lan olum allahından bul gelmiş bana hala yumruk atıyorsun dedim.bi tekme attım,karnına geldi.birşey olmadı.bu seferkini sağlam atayım dedim boşa gitti.ben burda biraz afallayınca ensemden tutup beni apartmandan içeri soktu.ne olacaksa dışarıda olsun içeride olmasın sen zararlı çıkarsın dedim.apartmanın içinde nolcak lan diye bağırınca ben buna tekmeyi koyup merdivenlerden yuvarlamayı planladım.hissettirmeden geri açıldım ve tekme çocuğun malum yerine geldi.merdivenlerden aşağı yuvarlandı.ben sana dedim dimi dedim.ve BABAM! kapıya çıktı.emre ne oluyor burda dedi.hiç konuşuyorduk ayağı kaydı düştü dedim. çocuk hayır öyle değil deyince kendi açısından benim aleyhime konuşarak durumu anlattı.adam gibi anlat dedim ve biraz gözünü korkutunca adamakıllı olayı anlattı. babam çocuğun babasını tanıdığı için bizi barıştırmaya çalıştı ama öyle gönderdim çocuğuşerefsiz gelmiş bana hava yapıyor
E
12 yıl
YOUTUBE AÇILMIŞ!!!
şimdi fark ettim
E
12 yıl
DH konu dışı masaüstü savaşları
ilk ben koyuyorum bakalım hangimizinki daha güzel


not:altta objectdock un en başında media playerla firefox olan yer başlat görevi görüyor bunu çok sevdim amailk başta anlayamamıştım ne olduğunu
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.