MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
A

Yüzbaşı
28 Ekim 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
18 üye
Görüntülenme (?)
105 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
A
4 yıl
Çanakkale Ezineden arakdaş varsa bakabilir mi acaba ?
Merhaba Arkadaşlar Çanakkale Ezineli arkadaşlar var mı var isehttps://olabunnyshop.com/

şöyle bir siteden Mobilyua siparişi verdik adamlar telefon falan açmaz oldu. Salih yılmaz sahibinin adı yerini bilen gören varsa bi haber tsin ya battılar mı bunlar.
A
4 yıl
Hızlıal ps4 slim 500 gb 999 tl
A
4 yıl
Kaçranlar için Turkcell Kitsound Manhattan Bluetooth Kulaklık 59,25 tl
A
4 yıl
Duracell 6.8 w led ampül 7 tl ve Philips Led Globe 9.5w 3.70 tl TEKNOSA
A
4 yıl
Gold Bilgisayar Pişmanlıktır Ürün Almayın Aldırmayın.
Evet beyler normal şartlarda burdan nasıl ürün aldım anlamadım ama forumda tekrar reklamlarını falan görünce güven geri geldi demekki hiç bakmadım. 23.05.2017 de bir bilgisayar aldım aldıktan sonra farktettim teslimat 29 mayıs yazıyormuş neyse kendi hatam dedim beklerim cihazı. 29 mayısta arayan soran olmayınca bakayım dedim 1 hazirana çekmişler tabi o an 1 haziran mı yazıyordu acaba derken neyse bekleyelim dedim. Sonra denk geldi bi şikayetvar'a bakayım dedim meğer adamlar ortalığın anasını ağlatmış. Milletin parasını almış ürün gönderme falan yok ortalıkta. Müşteri hizmetlerini arıyorsun sıradaki 20 şanslı kişiden birisin vallahi sebat ettim bekledim 45 dk sürdü açtılar konuştuk Yasemin diye kız var ürün gelmiş kargoya verilecek dedi. Baktım takip no yok ertesi gün bidaha aradım ama kızlarda alışmış yazık rutin küfür yeyip sıradakine geçiyorlar çözüm yok çünkü. Para iadesi de yapmıyorlar. EE adamlar bildiğin dijital mafya.
Kayyum da ekmeği nereden çıkacağını şaşırmış heralde. İnstagram satfalarına baktım her gönderinin altında 57423** nolu siparişim nerde yorumları. Hatta bir arkadaş milleti örgütlemiş herkes onun siparişi soruyor. Bende bir tane bıraktım yorum. Bende forumdan bekliyorum beyler 57423805 nolu sipariş nerde diye bilgisayarı alırsam daha iyi benim için şimdi para iadesi yapsalar desek en az bir ay. Ayrıca konu yukarda kalsın millet alışveriş yapmasın.
A
4 yıl
Bandırmadan bir forumdaş yardım edebilir mi
Arkadaşlar bandırmada bir işim var yardım edebilecek arkadaş var mı
A
4 yıl
Arkadaşlar Isparta Yalvaçtan Forumdaş Aranıyor
Evet beyler varsa bir arakdaş pm atabilirmi bi işim var
A
4 yıl
Çorum Bim xbox 360 325 tl 11.03.2017
Beyler Bim Çoruma yeni mağaza açıyor xbox 360 500 gb forza horizon 2 yi 325 tlden verecek
A
4 yıl
YARDIM PHILIPS 49PUS7909 4K (HAKEM HEYETİ)
Arkadaşlar mehaba ben bu televizyonu 1.5 yıl önce teknısadan aldım alırkende madem alıyoz 4ksı da olsun ilerki senelerde teknolojiyi tabanındanda olsa yakalsın diye aldım fakat cihazı aldıktan sonra hemen net bağlatamadığım için 4k video falan indirmedim denemedim. hatta uydu bile sonradan bağlandı neyse deneyelim dedik usb den attım film çalışmıyor farklı format denedin çalışmıyor sonra youtubedan denedim 4k seçeneği bile çıkmıyor. Trt 4k denedim olmuyor burda ve yabancı forumlarda baktım ve bu cihazın android tabanlı işlemcisi 4k değilmiş hatta dahili uyduda değilmiş ve sadec panel 4k destekliyor tani hdmidan giriş yapan cihazlrı 4k kullanabiliyorsun. BU arada tabi alet devamlı donuyor falan birkez anakart değişti ikinciye yazılım güncellediler halbuki netten ben güncellemiştim servis diyorkı netten yapma arıza oluyor falan:D Hep sorun hep sorun ses açılıyor kısılmıyor kanal değişmiyor veya çok geç değişiyor. Ekranda menü açıyorsun kapanmıyor gibi arızalar oldu ve haem heyetine verdim ve lehime karar çıktı. Bu seferde teknosa bilmiş bilmiş cevaplarla karşı dava açmış bunda 4k vardır diye. Şimdi mahkemede ben nasıl kanıtlarım 4k olmadığını?
A
5 yıl
Samsung Teknik Servis 20 iş günü geçti Ne yapabilirim?
Merhaba arkadaşlar. Telefonu kargo ile teknik servise yolladım 25 Nisan'da. Tabi bunlar çok yoğunuz diye telefonu kargodan gelenler bölümünde beklettiler 3 Mayısta işleme soktular. Şu an itibari ile her türlü 20 iş günü doldu. Fakat Samsung'u arıyorum teknik doldu diye teknik servise yönlendiriyorlar. Teknik servisi arıyorum Samsung'a yönlendiriyorlar. En son Samsungla epey uğraştım bana hakem heyetine verin dedi. Ama onlar da3-4 ay sürer diyorlar.

Zamanında bir arkadaşıma Asus bilgisayarla aynı şey olmuştu Asus şirketi hakem heyetine gerek kalmadan kendileri ücret iadesi veya üst modelle değişim önerdiler. Samsungda böyle birşey yok mu acaba? Yani şirket politikası olarak kendileri işleme almaları lazım değil mi? Tüketici hakem heyeti bu politikayı uygulamak istemeyen ufak şirketlerle ilgilenmesi gerekmiyor mu?

Herneyse arkadaşlar hakem heyetini dahil etmeden daha hızlı çözebilir miyim? Yorumlarınız bekliyorum
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.