MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Teğmen
20 Ağustos 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
60 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
3 yıl
Dizüstü bilgisayar açılmıyor
Merhaba arkadaşlar elimde eski bir dizüstü bilgisayarı var dün adaptör soketini tamir edip açtım ve sorunsuz açıldı ama şimdi açılmıyor. Anakart güç pinleriden adaptör voltajını ölçüyorum yani enerji var kartta. Kisa devre olsa voltaj koruması var adaptorde enerji olmaz.
Power butonu da çalışıyor diye düşünüyorum çünkü dün power butonla çalıştırdım.
Problem nerede olabilir herhangi bir yanık falan da görünmüyor kartta
5 yıl
13.3 veya 14 inch için tavsiye istiyorum
merhaba arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi küçük ekran notebook arıyorum max 2000 lira veririm diye düşünüyorum ama sınırı zorlamak zorunda değilim. ayrıca mario bile oynamam sadece nette takılmaca ve ofis programları ve film falan için. elimde asus eee pc var ama artık çok yavaş internette.



benim bulduğum bir kaç model var özellikle yoga500 mantıklı gibi.

1.http://urun.n11.com/dizustu-bilgisayar/lenovo-yoga500-core-i3-4030u-19ghz-4gb-500gbsshd-14-int-w81-P84462606

2.http://urun.n11.com/dizustu-bilgisayar/lenovo-m3070-59-438248-i5-4210u-4gb-500g-133-dos-P70122456

3.http://urun.n11.com/dizustu-bilgisayar/lenovo-e450-20dc0077tx-ci5-5200u-4g-500gb-14-dos-P81081188

4.http://www.hepsiburada.com/lenovo-flex-2-intel-core-i5-4210u-1-7ghz-2-7ghz-4gb-500gb-8gb-sshd-14-dokunmatik-tasinabilir-bilgisayar-59-433516-p-BD802444
6 yıl
Bedava 'Güvenli Yaşam Eğitimi'
7 yıl
indirim bitmeden bir göz atın ( tavsiye)
arkadaşlar ara sıra sadece film izlemek için karanlık ortamda kullancağım projeksiyon bakıyorum. gün boyu araştırdım ve şu modeller için sizden yorum istiyorum.

vatanda %30 indirimli EPSON EB-X02 1014 tl

http://www.vatanbilgisayar.com/Projeksiyon%20Cihazı/epson-eb-x02-eb-x02--2600-ansi-lumen,-1024x768,-3000:1-kontrast,-5000-saat-lamba-omru/productdetails.aspx?I_ID=59931

VIEWSONIC PJD5533W DLP WXGA 1280X800 3000 AL 15.000:1 HDMI 3D 1378 tl

http://www.bizdehesapli.com/viewsonic-pjd5533w-dlp-wxga-1280x800-3000-al-15-000-1-hdmi-3d-urun-PJD5533W#sthash.l4xgsyoR.dpuf

Epson EB-W02 1.480,16 TL

http://www.boyutdijital.com/Epson-EB-W02-Projeksiyon-Cihazi,PR-1265058.html

özellikle ilk ürün için nedir yorumunuz ve tavsiye edeceğiniz başka ürün var mı
9 yıl
Tp-link TL-WA5110G bu mesafeden işe yararmı
bağlanmak istediğim yer 50 m falan ya var ya yok ama arada çok fazla bina var sanırım aynı sokakta olsak işe yarardı ama burdan işe yararmı bu cihaz.

1 nolu yer bağlanmak istediğim yer komple bina da net var 1 tane kablosuz modem sanırım access point de var
2 nolu yerde oturuyorum binanın giriş katında

Tp-link ile bu mesafen bağlantı kurabilirmiyim yada başka bi cihazla üst modeli 5210 ile ?



10 yıl
pavillion pil sorunu
arkadaşlar pavillion model dizüstü bilgisayarımın pili artık sizlere ömür. %50 ye geldiğinde elektirik kesilmiş gibi kapanıyor.şimdi sormak istediğim şey batarya içindeki 6 pili(samsung marka 6 adet toplam 4200 mAh 10.8 V) normal şarjlı pille değiştirilir mi?değiştirilmiyorsa eğer neden olmaz hesaplamalı bi açıklama yapacak arkadaş var mı? mutlaka deneyen arkadaş vardır zahmet olacak beni aydınlatsın bu konuda
10 yıl
ABD'den alışveriş
arkadaşlar ABD de puritan's pride dan yada diğer üreticilerden multivitamin takviyesi siparişi versem net üzerinden. nasıl bi süreç izler bu sipariş sorunsuz elime ulaşır mı burda almaya kalksam 35 tl gibi fiyatlarda satılıyo benzerleri ise orda 8-10 dolar da satılıyo herhalde almayanı dövüyolardır yani 5 kutu alsam toplam 60 dolar falan ödeyeceğim kargo dahil daha önce yurtdışından sipariş veren arkadaşlar yada bu konuda bilgisi olanlar bilgi verirlerse sevinirim
12 yıl
windows başlıyor ama masaüstü karardı
arkadaşlar hp marka laptopumu önmceden oluşturduğum kurtarma noktasına getirdim şimdi bilgisayar aaçılıyor ama masaüstüne gelince hiç birşey görünmüyo ne yapmam lazım
12 yıl
windows başlıyor ama ekran karardı
arkadaşlar hp marka bi laptopum var kurtarma noktası oluşturmuştum bugün kurtarma noktasına döndüm şimdi windows açıldıktan sonra masaüstü görünmüyo başlarken ses falan da gelmiyo bu konuda yardımcı olursanız sevinirim
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.