MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Binbaşı
04 Ocak 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
4 üye
Görüntülenme (?)
44 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
2 yıl
İki modemi kablo ile bağlama
Merhaba arkadaşlar,

Alt kattaki internet üst katta çekmediği için elimdeki eski modemi (Airties 5650v2) yeni modemime (ZyXEL VMG3312-B10B) kablo ile bağlayıp ustkatta kullanmayı düşünüyorum.

Alttaki iki videodaki gibi yaptım lakin olmuyor.
https://www.youtube.com/watch?v=cyO1ed5Sbvg
https://www.youtube.com/watch?v=NEax2o0KvEc


Ana modeme(ZyXEL) LAN girişine, eski AP olarak kullanacağım modemin(Airties) WAN girişine bağladım. Olmuyor olmuyor olmuyor. Üstteki iki videodaki gibi veya netteki birçok anlatımı yaptım olmadı

En son yeter artık diyerek (ve birazda saydırarak) Airties modemin LAN portuna taktım, ne olacak diye. Çalıştı

İki modemi de birbirine LAN portlarından bağlayarak nasıl çalıştı anlamadım (Recep Baltaş'ın anlatığını denemiştim en son, o da WAN girişine bağlayın yazmış).
Anlatımlarda hep ikinci modemin WAN girişine takın deniyor.
Şuan Airties modemin arayüzüne ulaşamıyorum ama kablosuz olarak internet alabiliyorum.

Nasıl çalıştı acaba arkadaşlar, neyi yanlış yaptım, fikri olan var mı
3 yıl
Burger king ayran saçmalığı
Çok gittiğim bir yer değildir kendileri ama geçen gün gittiğimde bir rahatsızlığımdan dolayı kola değil ayran istedim. Zaten menüler el kadar, orta boy patates ve içecek olan menüye (birde sorduruyorlar bir boy büyük ister misiniz diye) bildiğiniz küçük boy ayran koydular.

Sonra kasadaki arkadaş ile geçen diyalog;

Ben: Bu ayranın bir boy küçüğü var mı?
Kasiyer: Yok.
B: O zaman bu küçük boy değil mi ?
K: ??
B: Menüde orta boy yazmışsınız ona göre ücret almıyor musunuz, bunun büyük boyu yok mu?
K: Var tabiki (hemen girder ve arkadan bir boy ayran getirir).
B: Onu alabilir miyim menüye ?
K: Bu boy king Boy'dur beyefendi, size verdiğimiz küçük,orta ve büyük boy olarak geçiyor.
B: 3 boy bir yerde diyorsunuz yani, çok saçma değil mi?
K: Tüm burger king'lerde bu böyledir.
B: Peki. (Derdim, menü aldım ve bir daha gelmemeyi düşünerek yoluma devam ettim )


Not: Bu böyle bir anımdır, paylaşmak istedim. Daha fazla para kazanmak için yaptıkları saçma bir yol bence. Menülerini hazırlıyorsan ayranları da ona göre ayarlarsın. Ben mi yanlış düşünüyorum bilmiyorum.
5 yıl
9v Pillerin hızlı bitmesi
Merhaba arkadaşlar, bir konuda düşüncelerinizi almak istiyorum.

4 adet 9V pilden oluşan devremde 4 pil de farklı devreye enerji veriyor ama toprak uçları ortak.

Toprakları tek bir noktada toplayıp jumper ile bağlayıp tek noktadan tekrar dağıtıyorum sisteme.(jumper kabloyu sistemi kapatmak için kullanıyorum)

Kullanım ömrü uzun olsun diye 4 tane 9V seçtim fakat 10dk kadar kullanıp jumper kablosunu çıkartarak sistemi kapattım, 2-3 saat sonra tekrar açtığımda piller zayıflamıştı ve yüke bindiğinde bazı devreler işlemiyordu.


Sorum ise; sadece toprak bağlantılarını kesmek sistemin (veya pillerin) ömrünü uzatmaya yetmez, bu kadar kısa süremesi normal mi ?




Not: Kaliteli pil kullandım ve devreler küçük DC motor çalıştırıyor.
(Elektronikte yeni sayılırım sorum basit olsa bile cevaplarınız benim için önemli)
5 yıl
TTNET Tahattüt bitti net kapatma !!
Merhabalar,
12 aylık Tahattüt bitti ve 4 aydır 100 tl kitliyorlar.
Dün gidip iptal ettirdik (Biz öyle sanıyoruz) Turknete başvuru yaptım.
Bugün arıyorlar ve bize "3 ay ücretsiz 55 tl ye 16 Mbps net bağlayalım gitmeyin" dedi.
Keriz yerine koyup 4 ay 100 tl yuklediniz, kabul etmiyorum deyince.
"Hattınızı donduruyorum 3 ay sonra tekrar iptal başvurusu yapmanız lazım aksi taktirde eski ücretten ücretlendirilmeye başyacaksınız" dedi.
Kapatın dediğimde ise şuan sadece sondurduğunu söyleyip duruyor ve sadece dondurdu sonrada telefonu kapattı.

Böyle bir dünya var mı ? Kapatmak istiyorum kapatmıyorlar. Sinirlerini bozuyorlar insanın.

Böyle bir durum yaşayan var mı arkadaşlar ve nasıl çözdünüz, elim ayağım titriyor işte olmasam gidicem bayiilerine.
6 yıl
Filtre için sünger tavsiyesi
Merhaba arkadaşlar,
Küçük bir akvaryumum var ve bolojik filtre yapmak istiyorum basitinden. Seramik ve elyaf aldım. Sormak istediğim sünger olarak normal sünger(poşet, temizlik ürünleri gibi satış yapan dükkandan ) aldım.
Normal sünger kullansam balıklara bir zararı olur mu acaba kararsız kaldım.
7 yıl
protein7 kampanyası hakkında
Arkadaşlar herkese merhaba protein7 sitesinde '' kampanyalı ultimate paket '' adında bir kampanya yapılmış ve
Ultimate nutrition Prostar Whey Protein 2.3 kg , Ultimate kreatin 300 gr ,BSN N.O.-Xplode 2.0 - 645 gr ve satılıyor fiytı 265 tl ne dersiniz almaya değer mi?
( Bir başka sitede ultimate ile kreatin 200 liraya satılıyor yalnız shaker fiyata dahil değil )
Bide ultimate prostar kullanan varsa deneyimlerini yazabilir mi?
7 yıl
Ultimate Nutrition hakkında
Arkadaşlar herkese merhaba başlıkta belirttiğim gibi bu markanın prostar %100 ürününü almayı düşünüyorum
Araştırdığım kadarıyla tat ve karışması biraz sıkıntılıymış deneyimleyen kişiler varsa düşüncülerini yazabilir mi ? bide bu ürünü ve diğer markaları kullanmış kişiler ,ürün karşılaştırması yapabilir mi?

7 yıl
Çin menşeili markalar hakkında
Arkadaşlar ülkemizde telefon fiyatları malum vergi distribütör ıvır zıvır derken çok kaliteli telefonları 1000 lira üstü fiyatlardan almak zorunda kalıyoruz Özellikle General mobile firmasının piyasada atak yapması üzerine ülkemiz azda olsa değişik markalarla tanışmaya başladı ve bu firmanında satış rakamları ortada

Soruma gelirsek ülkemizdeki açığı keşfeden gm firması gibi yerli ithalatçılarımız çinli markaları ülkemize getirir mi ? Merdiven altı üretim yapmayan zte , xiaomi , meizu gibi çok kaliteli markalar ülkemize distribütörler aracılığıyla ya da ofis mağaza açarak gelir mi ?

Sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz ?
7 yıl
laptop ekranına 502 damlattım !!!
Merhaba arkadaşlar,
Ekranın ortasına kocaman bir damla 502 yapistırıcı damlatmayı becerdim, ekranın tam ortasında ekran görunmuyor neredeyse.
Aseton, kolanya falan denedım ama bir turlu cıkmıyor.
Bir onerısı olan var mı nasıl kurtulucam bundan
8 yıl
Şerit led hakkında yardım
Merhaba arkadaşlar,

Şu internette satılan kumanda ile renk değiştiren ledlerden alıp evimin balkon tavanın üç kenarına döşemek istiyorum.
Fakat yanında adaptörle birlikte satılmıyorlar, şuan elimde eskiden kalma 2-12V arası ayarlanabılen 200mA adaptorum var.
Elektroniğe merağım var ama pek bir bilgim yok o nedenle sorum saçma olabilir.

Elimdeki adaptör ile 5m lik ledi çalıştırabilir miyim? (amperinin düşük veya yüksek olmasının ne gibi etkisi olur)
Çalıştıramazsam adaptör almak dışında yapabileceğim herhangi bir yöntem var mı?


Son olarakta balkonum 2x6m uzunluğunda (5m lik şeritlerden 2 tane alacağım), ledleri birleştirmek gibi bir işlem yapalir miyim veya sizin bir öneriniz yapabilirim.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.