MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Binbaşı
01 Ocak 2008
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
17 üye
Görüntülenme (?)
155 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
3 yıl
Suicide Squad Pro Club (Cdm ve Cm arıyoruz)
Selam arkadaşlar. FIFA 18 de yeni ismiyle kurduğumuz kulubumuze cdm ve cm mevkilerinde oynayan oyuncular arıyoruz. Daha önceki senelerde kulubumuz farklı isimlerle Pro Club sıralamasında top 100 de yer alıyordu.

Genellikle akşam 10'dan gece 3 veya 4'e kadar oynuyoruz.

Cdm mevki için aradığımız özellikler
-Top kapma ve pas arasını iyi yapabilmesi

Cm mevki için ise
- Hem top kapma hem de oyun kurma işini yapabilmesi

Bize katılmak isteyen arkadaşlar bana pm atabilir. İyi forumlar
6 yıl
PS4 Destiny Clan "The Walking Dead", 'Üye Alımı Kapalıdır'





Arkadaşlar merhaba
Bir çok arkadaşımın destiny i bırakması sonucu kalan arkadaşlarım ile clan kurduk .
Amacımız nightfall daily weekly ve en önemlisi Raid leri beraber yapmak..
benim 3 adet 32 level karakterim mevcut
levelim düşük diye düşünmeyin beraber yükseliriz.
tabi beraber oynayabilmek için bir kaç kuralımız mevcut.

1-Kesinlikle kulaklık zorunludur
2-18 yaş üzeri olması
3-Aktif olması çok önemlidir.Benide ekleyin deyip arada bir gelmek olmaz
4-Clan içerisindeki kişiler birbirlerine karşı saygılı olmak zorundadırlar

bunların yanı sıra whatsapp ve facebook gibi kanallarıda kullanacağız.
clan link=The Walking Dead

Başvuru yapmak isteyen arkadaşlar isterse pm isterse buraya mesaj yoluyla başvurusunu yapabilir.
Başvuru şekli
adınız yaşınız ve psn id şeklinde olmalıdır.


Üye Listemiz

İsim-Yaş-PSN ID

1-Sezgin-25-SezginnTR
2-Berkay-23-D1eg0Ribas
3-Kaan-21-ArmindoTue
4-Önder-23-Fonderk
5-Burak-35-hashiraman
6-Gün-39-alabalik
7-İlker-35-YalnizkurtAlkar
8-Ulaş-38-ozgurulas
9-Hakan-33-darkwonder23






imza vs gibi detaylar daha sonra eklenecek
9 yıl
Dişi Köpeğe İsim Önerisi
???
10 yıl
ll FİFA12 PROCLUB - NoWayOut* ll Kulube Alım Açıktır(PS3)


KURULUŞ

1 EYLUL 2010


HAKKIMIZDA

Fifa11 in çıkmasıyla başlayıp, bir anadolu kulübü edasında orta bir başarı elde ettiğimiz kulübümüz,Fifa12 için tekrar kapılarını açıyor..


Galbıyet: 59 Beraberlık: 17 Maglubıyet: 21 Puan: 2979

Kaptan:Akonay[Edip]





OYUNCULAR

Akonay(cpt)(Edip)
Sezo(Sezgin)
Cempnr (Cem)
Mertesma(Mert)



Katılım Şartları

Saat.:23.30-03.00 arası uygun olabilmek

Aranan Mevkiler




İMZA

10 yıl
Net Limitsizden 2Mbite Geçmek
Arkadaşlar öle direk konu açtım ,bunun için kusuruma bakmayın..

Net limitsiz paketi kullanıcısıyım(49tl)

2mbite geçmeyi düşünüyorum an itibariyle(63tl)

ayın ortasındayız,bu ttnet benden 2sininde parasını alabılırmı?

ay sonunda tam olarak ne kadar öderim?

hata yapmim fazla para çıkmasın cebimizden nolur nolmaz danışim dedim?
10 yıl
FiFa11 Pro Match: NoWayOut & MaxiPro
FiFa 11 in DonanimHaber Açılışı






İlk 11ler


----------------------


------------------------



[TR]NoWayOut
Kurulus : 1 EYLUL 2010
Uye Sayısı : 8
Kaptan:Waikato



DH MAXIPRO
Kurulus : 5 Kasım 2009
Uye Sayısı : Baya
Kaptan:van_hoijdonk - naturklich





STAT:Phillips Stadı ,Eindhoven
SAAT ve Tarih: 10-15 Ekim arası ,net tarih daha sonra açıklanacak(bence 15ekim cuma 00.00)
HAKEMLER: Cüney Çakır ,Bahattin Duran, Tarık Ongun, 4. hakem Halis Özkahya


..::Bilgiler::..

Ligin yeni ekibi [TR]NoWayOut cempnr'lı dream_child lı kadrosunu hinolma gibi üst düzey bir futbolcuyla güçlendirmişti.. NoWayOut kulübü arap milyoner el_edipabi tarafından yönetiliyor,avsar,semolick gibi yıldızlara ödenen miktarlarda dudak uçuklatan cinsten.. genç kaleci gorkster'e sırf artislik olsun diye 92.765M€ ödemeleri örnektir..
MaxiPro ise ligin köklü ekiplerinden kadrosundan alkar,freev gibi yıldızları bulunduran maxipro nun önemli silahları kaptanları,2 ayagınıda etkili kullanan naturklıch,bu macta takımı adına buyuk koz olacak gıbı..yımah ve cannavaro gıbı uzun ve teknık defans oyuncularına sahipler, maxipro kulubunu ise oyuncular kendi imkanlarıyla yönetiyorlar..



maça ilginin büyük olması bekleniyor 33.000 kişilik philips stadının çimleri düzeltildi ve maça hazır,biletlerin 1 ekimde çıkacağı kesinleşti , kart sahiplerine ise 16 eylülde demo gelicek...
11 yıl
..Sapphire ATI X1550 Driver Sorunu..
Dostlar 2-3 sayfa karıştırdım rastlamadım ,böle bi konu varsa özür dilerim açtığım için..
X1550 ekran kartımın driverini güncellemek istedim,display driverinin yukleme sonuna geldı ,uygun sürücü yok dedi,indirdiğim driverin x1550 e ait olduğuna eminim,yinede başka driverlarda indirdim ama yok,aynı hata hepsinde var..
anlayamadım hazır driverda gitti ,iz kalarak ilerleyen pencereler kaldı bana ..
karşılaşan ya da sorunun çözümünü bileniniz var mı acaba?


11 yıl
DDAQAEZ4.exe Virüs Sorunu
Arkadaşlar bilmem karşılaştınız mı ddaqaez4.exe diye bir virüs
bilgisayarımın çalışmasında bir sorun teşkil etmiyor ancak sürekli ekranda bir dos penceresi açıyor virüs programlarıyla tarattım yok,
combofix falan virüs gibi görmüyo siliyorum,tekrar yaratıyo kendini ayar oldum karşılaşıp çözeniniz varmı_?

DDAQAEZ4.EXE...
11 yıl
5:1 Hybird 83lw Bow [ROME] (500 Silk)
Adı: kalibreci

Üzerinde dress mevcut,silki bulunmamakta,char için 500 silk istiyorum
satma amacım para sıkışıklığı ile diğer charıma silk alamamam
bu charın kacıncı sahıbı olduğumu bilmiyorum,forumda bir arkadaştan problemsiz almıştım..

charın üstü npcdir

parasıda 1m kadardır..

iletişim: sezo_gfb@msn.com

resimler...







12 yıl
[Iris]98 Lw Xbow/Bard 200tl
Adı: BaretheA
LvL:98
Guild: Predators
Server: Iris
Fiyat: 200Lira
Takas: Kesinlikle Yoktur
İletişim: Sezo_gfb@msn.com
ciddi alıcılar eklesin...
para ele gecmeden en ufak sıfre verılmeyecektır...

Resimlere göre itemlar biraz daha düzenlenmiş örneğin chest 96+5 fb olmustr...
RESIMLERDE 97 GOZUKUYOR AMA 98 LW OLMUSTUR..











...
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.