MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
04 Nisan 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
7 üye
Görüntülenme (?)
70 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
7 yıl
Ankara 365 avm Vodafone da kontratlı İphone 5S
Evet arkadaslar yanlıs duymadınız. Dün bi arkadasım 365 de gezerken afiş görmüs Vodafone magazasında ve girip sormus fiyat nedir diye, 3200 lia demişler. Ben kontratla almak istiyorum demiş ve onlarda kontrat yapabiliriz demişler; 70 liralik pakete geciririz ve cihaz icinde 100 lira toplamda 170 lira ödersiniz demişler.
Ben hala inanmıyorum resmi olarak çıkmamıs bir cihaza kontrat yapıldıgına, nasıl olur bu iş aklım almadı valla Vodafone genel merkeziyle görüssek o dükkan kapanır heralde
Bugunde ben gidip sorucam durum nedir.
8 yıl
Windows 8 ve Anakart Degisimi
Merhaba arkadaslar, 1ay once 29tl den lisansli w8 aldim ve suanda pc mi upgrade etmek istiyorum. Sorum sudur;

Pc de anakart,islemci ve ram degisecek, bunlar degistiginde suan kullandigim windows 8 i tekrar etkinlestirebilirmiyim? Yoksa tekrar windows mu satin almam gerekli?

Microsoftun sitesinde windowsun yukseltme surumlerinin etkinlestirilebilecegi yaziyor,29 liraya satilanlarda yukseltme surumu (ama sifirdanda kurulum yapilabiliyor)kafam karisti birde sizlere sorayim dedim
10 yıl
Iphone SUZ yasam
arkadaslar gecen hafta iphonumun hoparloru patladi genpaya verdim hala ses seda yok sizce ne zaman cikar bnm tel.bnm hatamdan dolayi bozuldu sprey fln sktm onceleri hafif cizirti vardi sonra ufliim belki duzelir die patlattik .Gerci babamda demisti olum oluyu fazla kurcalarsan oss...gan olur die bu sure zarfinda eski telim olan nokia 8600 kullaniyorum arkadas bu nasil telefondur yaa mesaj yazmak olum internete girmiyo kendimi eski cagda gibi hissediyorum suan.vlla ne yalan soliimm vodadan kontratli bide beyazmi alsam die dusunmuyo diilim ama yenisinin gelicek olmasi dusunduruyo
10 yıl
HALA KINECT ALMADIYSANIZ KACMAZ FIRSAT
10 yıl
VODAFONE DAN IPHONE 4 ICIN ARADILAR
arkadaslar bugun vodafondan aradilar beni bende kontratli olarak 3gs var suan ve kontratimin bitmesine 4 ay daha var arayan kisi bana once iphone ile ilgili bilgiler verdi daha sonrada eger simdi almak isterseniz cayma bedeli (kalan aylarin komple odenmesi) odemiceksiniz dedi bnde kabul ettim hesap kesim tarihinde bana bir sozlesme yollanacakmis ben onu doldurup geri yalladigimda iphone eve gonderilecekmis isteyen olursa arayan numarayi verebilirim burdan bilgi alabilrsiniz IPHONE 4 ude ciktigi gun almistim bu durumda saticam gibi ya yenisini yada eskisini


arkadaslar baska aranan birisi daha varmi acaba benim gibi
12 yıl
ilginc bir sorun
arkadaslar benim ps3 u ilk aldigimda dvd izliyeyim dedim metallica dvd si taktim denemek icin acildi daha sonra film fln koydum makineye simdi kesinlikle hicbir dvd acmiyor filmi acar gibi oluyo ama siyah ekranda makina kilitleniyo ustelik filmler orjinal ama metallicayi ne zaman taksam sorunsuz aciyor makina garantili garantiye versemmi ne zaman gelir lutfen yardimci olun
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.