MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yarbay
14 Ocak 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
7 üye
Görüntülenme (?)
30 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
6 yıl
Genius Bar Randevu
Selam arkadaşlar
Uzun uğraşlar sonucu apple randevumu aldım, paylaşmak istedim.

teknik:
23:55 siteye login oldun
23:59 refresh
23:59:40 mağaza seçim ekranı
23:59:55 iphone seçimi (zaten bu saat diliminde site ölü olduğundan 5 sn de cevap veriyor)

00:01 ikinci denemede site yanlışlıkla doğru çalışırsa randevu cepte.

deneyecek arkadaşlara başarılar.
7 yıl
msi ın sitesi çöktü!!mü?
8 yıl
Pil şarj etmeye çalışıyorum ve yardıma ihtiyacım var.. [çözülMEDI]
Merhabalar
Arkadaşlar geçen günlerde 5v portable usb şartj cihazı yapayım dedim ve bir laptop pilini söktüm,
6 hücre 4v pil çıktı içinden
pilin kutusunda 10v 44Wh yazıyor açıkçası elimdeki hücreler kaç amper yada watt anlamış değilim bu birinci sorum..

ben bunları seri paralel bağlayarak 8v elde ettim ve LM7805 ile 5v haline getirdim. ve usb ile cihazımı şarj ettim ama 6cell aküm bitmiş oldu :>
şimdi ben bu pilleri kaç v kaç Amh ile nekadar süre şarj edeceğim??

elimde şarj işi için 5wr1j ve 5wr47j taş direnç de var ama işimize yararmı bilemem

son olarak elimde 250w bir pc power supply ı var bu işe kurban vaziyetde bunu bu şarj işi için kullanmam mümkün olacakmı??
psu: 3.3v 15A - 5v 25A - 12v 10A değerlerini verebiliyor..
8 yıl
Mz almalımıyım
Merhabalar ehliyetim ilk baharda geliyor.
bir motor alıp yakın ve 100 km yi geçmeyecek mesafeler için kullanmayı düşünüyorum.
ama sıkıntım tamamen duygusal.
yani imkanım olsa 250cc hyosung yada cbf tipi bi motor almak isterim, lakin ayırabileceğim bütçe 1000tl lnin altında
çin motorlarınada sıcak bakmıyorum haliyle mz bi motorsiklet alayım hem kullanayım hem boş vakitlerimi onarım iyileştirme işleriyle geçireyim düşüncesindeyim.

acaba doğrumu düşünüyorum ve mz doğru bir tercihmidir gerek yedek parça gerekse yukarıda basettiğim nedenlerden ötürü merak ediyorum.

cvplarsanız sevinirim iyi forumlar.
8 yıl
Donanım haber 2001 yılındaki ilk konularından birini görmek istermisiniz???

donanım haber yeni yeni gelişirken kullandığı ara yüze bir göz atın
BURDAN
8 yıl
w7 x64 24gb ram problemi
Beyler merhabalar ilgilenmek için fazla vaktim olmadığımdan sormak istedim.
makinemde 24gb ram bulunmasına karşın w7 x64 bunun 16sını kullanıyor (kullanılabilir ram miktarı) bu arada onboard ekran kartıda kullanmıyorum.
varmıdır bir fikri olan, yada tecrübe eden geçmişte.
9 yıl
DS2432 çip de yazılım okuma ve yazma
Arkadaşlar merhabalar.
bu bir lazer kesim cihazı ve (sayıyı çok net bilmeme karşın) örn:10000 iş sonunda çip makineyi kilitliyor.
bu çipdeki veriyi okuyarak yada alternatif bir yöntemle makinenin çalışması sağlanabilirmi??
Çipimizde aşağıdaki linkden ulaşabilirsiniz.
http://www.digchip.com/datasheets/parts/datasheet/280/DS2432.php
9 yıl
Pc nin bi çipi yandı yardım gerekli [Çözüldü @untayk'a Teşekkürler]
Arkadaşlar merhabalar.
elime bir mini pc geçti ve bende onu enerjiye bağlamaya çalışırken - + kutuplarda bi hata yaptım ve aşağıdaki resimde göreceğiniz "fb23ak fdsXXX(okunmuyor) 435A" kodlu çipi dumanlar içinde kavurdum.
şimdi ben bu cihazı projelerimde kullanmak istiyorum fakat elektronik konusunda çok da iyi sayılmam.
acaba bu çipi bulup değiştirmemiz mümkün olabilirmi??
9 yıl
Dominos pizza hediye etti
Dominosun yeni kampanyası gereği pizza sosunu beğenmediğime dair şikayetde bulundum ve ikinci pizzam şimdi yola çıktı eğer siparişiniz sizi doyurmaya yetmediyse deneyebileceğiniz bir yöntem..
10 yıl
Kaldırabilirmisin??
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.