MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
03 Aralık 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
31 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
3 ay
Modemde Sorun Var Mı? Nasıl Anlarım

Merhaba arkadaşlar Airties Air5650 modem kullanıcısıyım ve Milenicom internet müşterisiyim.


Bu aralar ara ara internete bağlanamama sorunu oluyor. Modem üzerindeki internet ışığı yanıyor ama internete bağlanamıyor. Modem arayüzüne girdiğimde İp almış ve internete bağlı gibi gözüküyor ama cihazlardan internete giriş yapmıyor. Modemi birkaç kez açıp kapatınca geliyor. Milenicom internetinizde herhangi bir sorun yok diyor. (İnternet hattının kablosu kutudan eve bina dışından pencereden direkt olarak giriyor. 5 metrelik falan kablo, kabloda sıkıntı yok.)


Modemin arızalı olup olmadığını anlamanın yolu var mıdır? Aşağıdaki ping değerlerini internette sorun olmadığı bir zamanda aldım. (Problem genelde çocukların canlı dersine dek geliyor, o sırada ben de evde olmayabiliyorum.)



https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/97/d9/40/97d940a75168ac18b78ca51c454f8965.png&t=0&width=480&text=1
https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/4f/2b/d3/4f2bd3c4a098006a5b4174653a4e5fc5.png&t=0&width=480&text=1



Hat değerleri de bu şekilde


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/41/e5/d3/41e5d3dca9766489de310c3d19ec1c5c.png&t=0&width=480&text=1


Yardımlarınız için teşekkürler.

4 ay
Windows'u SSD'den Boot Edememe Sorunu

Merhaba arkadaşlar Monster Abra A5 V5.1 dizüstü kullanıcısıyım. Bilgisayarımı hızlandırmayı düşünürek fazla araştırmadan n11 indiriminde Kingston A2000 PCIe NVMe SA2000M8/500G SSD model Ssd aldım. (Kupon kullandığımdan iade etmek de mantıklı değil. İade edersem 400 TL indirim boşa gidecek bir kaç ürün birlikte almıştım.)


Bilgisayarımda ilgili Ssd yi takmak için aşağıda resimde işaretlediğim yerde gerekli slot bulunuyor. İlgili slota Ssd'yi taktım. Ancak Bios menüsünde ilgili SSD hiçbir şekilde gözükmüyor. İlgili Ssd'ye windowsu klonlama yoluyla kurdum. Ancak sistemi hiçbir şekilde Ssd üzerinden boot edemedim. UEFİ seçeneklerini açınca sistem direkt hataya geçiyor. Windows açılıktan sonra SSD'i görünüyor ve dosya kaydedebiliyorum sıkıntı yok.


Konu hakkında Monster desteğe yazdığımda şu şekilde dönüş yaptılar : "Ürünün 2280 form faktör M.2 Sata desteği bulunmaktadır. Bahsi geçen PCIe NVMe M.2 SSD'ler anakart mimarisi gereği, ürünle uyumlu değildir. M.2 Sata SSD'ler tercih ediniz. "


Sorum; bu sorunun bir çözümü var mıdır? Nvme to sata dönüştürücüler satılıyor. Bu dönüştürücüler de aynı slota takılır mı? Mevcut hard diskimi sökmek istemiyorum. Bu aldığım Ssd'ye Windows kurmadan program ve oyunları SSD üzerine kurmamamın performans açısından bir faydası olur mu ?


Aldığım SSD'yi en verimli şekilde sizce nasıl kullanmalıyım. Yardımlarınız için teşekkürler.


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/b8/ec/fe/b8ecfec8612178ec7ca80c2b10804773.jpeg&t=0&width=480&text=1
https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/99/50/cd/9950cddc33a998e23a77d81a554b96f1.jpeg&t=0&width=480&text=1
9 ay
Öyle Bir Şey Oldu Ki...
Öyle bir şey oldu ki : Uzun süredir konu dışına başlık açmamıştım. Şimdi yazıyorum.

İyi geceler Dh sakini arkadaşlar. Çoğu haber sitesinde bu tarz başlıklara rastlarız. Haber içeriği ile başlık tamamen farklıdır. Bu konu altında bu tür başlık ve içerikler oluşturmaya ne dersiniz :)

Örnek:
Görenler Şaşkına Döndü : Ankarada öğlen saatlerinde yağan yağmur sonrası çıkan gökkuşağı güzel görüntüler oluşturdu.

Emeklilere müjde : Emekliler hafta sonu maaş kartları ile Atm'den para çekebilecek.
2 yıl
Gebze Terminalden Tren İstasyonuna Nasıl Gidilir
Cumartesi bir iş için İstanbula gideceğim. Sefaköy tarafına. Tvdeki Marmaray haberlerini görünce aklıma takıldı. Otobüsten Gebze Terminalde insem, Tren istasyonuna nasıl gidilir. Otobüsler karşıya 3.köprüden dolaşıyor. Bu da çok zaman alıyor. Trenle zaman kazanmış olurmuyum. Otobüsten Gebzede inmek İstanbul'a göre 5 TL daha ucuz. Maliyet olarak pek bişey değişmeyecek ama zaman olarak ne kadar farkeder acaba. Teşekkürler.
2 yıl
Gittigidiyor.com / Yorumsuz
gittigidiyor:

merhaba tek; "kargo bilgileri geçersiz" nedeniyle iade sürecini başlattınız. iade sürecini başlattığınızı satıcıya ilettik. satıcı, en kısa zamanda size ulaşıp yardımcı olacaktır. kendisine iletmek istediğiniz bir mesajınız varsa aşağıdaki kutucuğa yazıp gönderebilirsiniz.

tek:04-01-2019 14:46:48

kargo ulaşmadı, kargo şirketini aradığımda fatura iptal edildi olarak gözüküyor.

gittigidiyor:05-01-2019 23:48:59

tek; konuyla ilgili en kısa zamanda kaydınızı inceleyip, size geri dönüş yapacağız.

gittigidiyor:06-01-2019 08:55:07

sayın tek; sistemden kontrol ettiğimde ürünün teslimat şubesinde olduğunu görüyorum. ürünü teslim almak için kargo şirketi ile iletişime geçebilirsiniz. gittigidiyor müşteri hizmetleri - gaye

tek:06-01-2019 11:23:21

kargo gönderi kodu hatalı, kargo teslimat şubesine hiç ulaşmamış, kargo şirketi kargo gönderesinin verildiği gün iptal edildiğini belirtiyor. zaten site sorgusunda kargo hareketleri incelendiğinde hiç yola çıkmadığı gözüküyor. bu nedenle siparişin iptal edilerek, ücret iadesi yapılmasını talep ediyorum.

gittigidiyor:06-01-2019 11:23:27

tek; konuyla ilgili en kısa zamanda kaydınızı inceleyip, size geri dönüş yapacağız.

gittigidiyor:06-01-2019 11:28:46

kargo takibinde kargolanma yılı şuan 2019 seçili bu yüzden takip sağlayamamaktsınız. kargo takip sistesine girdikten sonra numaranızı yazdıktan sonra yanında bulunan kutucuktan yılı 20018 olarak seçmeniz halinde takibi sağlayabilirsiniz. gittigidiyor müşteri hizmetleri - gaye

tek:06-01-2019 11:41:49

zaten 2018 olarak seçiyorum. siz de kargo takip ekranında gönderi bilgileri ekranının yanındaki gönderi hareketlerini tıklarsanız, kargonun hiç yola çıkmadığını göreceksiniz. zaten yukarıda da belirtiğim gibi mng kargonun hem karabük şubesi ile hem de genel merkezi ile görüştüğümde kargonun önce verildiğini ve aynı gün içinde kargo yola çıkmadan iptal edildiğini söylediler.

gittigidiyor:06-01-2019 11:47:38

tek; konuyla ilgili en kısa zamanda kaydınızı inceleyip, size geri dönüş yapacağız.

gittigidiyor:07-01-2019 08:05:17

sayın tv-alisveris, konu hakkında bilgi veriniz. alıcı ürünün yola çıkmadığını ve kargo girişinin yapıldığı gün iptalinin gerçekleştirildiğini belirtmiştir.gittigidiyor müşteri hizmetleri -muhammet

tek:07-01-2019 12:46:02

para aktarım süresi doluyor. bir gelişme olmadı iptal işleminin gerçekleşmesini istiyorum

gittigidiyor:07-01-2019 12:46:11

tek; konuyla ilgili en kısa zamanda kaydınızı inceleyip, size geri dönüş yapacağız.

gittigidiyor:07-01-2019 12:51:08

sayın tv-alisveris, 48 saat içinde bilgi vermenizi rica ediyorum. aksi takdirde işleme müdahale edilecektir.gittigidiyor müşteri hizmetleri -muhammet

tek:09-01-2019 18:50:43

48 saat geçmesine rağmen bir gelişme olmadı.

gittigidiyor:09-01-2019 18:50:52

tek; konuyla ilgili en kısa zamanda kaydınızı inceleyip, size geri dönüş yapacağız.

gittigidiyor:09-01-2019 19:01:45

sayın tek; sistemden kontrol ettiğimde ürünün teslimat şubesinde olduğunu görüyorum. ürünü teslim almak için kargo şirketi ile iletişime geçebilirsiniz. kargo takibini tekrar yapınız kargo takibi yapılabilmektedir. gittigidiyor müşteri hizmetleri - gaye

tek:09-01-2019 19:27:06

gaye hanım merhaba. lütfen yukarıdaki mesajları okurmusunuz. aynı konuyu yine sizinle daha önce de konuşmuştuk.

gittigidiyor:09-01-2019 19:27:17

tek; konuyla ilgili en kısa zamanda kaydınızı inceleyip, size geri dönüş yapacağız.

gittigidiyor:09-01-2019 19:42:04

sayın tek; sizi aradım fakat açmadınız. . bana özel/aldıklarım kısmınızdan "sorun bildir" butonuna tıklayarak ürünü teslim aldınız mı? sorusuna "hayır" diyerek iade işleminizi "kapıdan teslim almadan iade" şeklinde başlatmanızı rica ederim. iade sürecinizi başlattığınızda ürün bedeliniz iade edilecek. gittigidiyor müşteri hizmetleri - gaye

tek:09-01-2019 20:59:22

ürün tarafıma hiç ulaşmadı. tarafıma iletilen kargo kodunu mng kargo firmasına ilettiğimde kargonun verildiği gün iptal edildiği, hiç yola çıkmadığı bildirildi.

gittigidiyor:09-01-2019 20:59:23

merhaba tek; "teslim almadan kapıdan iade edildi" nedeniyle iade sürecini başlattınız. iade sürecini başlattığınızı satıcıya ilettik. satıcı, en kısa zamanda size ulaşıp yardımcı olacaktır. kendisine iletmek istediğiniz bir mesajınız varsa aşağıdaki kutucuğa yazıp gönderebilirsiniz.3 gün içinde iade etmek istediğiniz ürünü satıcının adresine kargolamayı (iade kargo ücreti satıcıya aittir. kargo için herhangi bir ücret ödemeyin.) ve kargo bilgilerini iade bilgilerini gir ekranından sisteme tanımlamayı unutmayın. kargonuzun satıcıya ulaşıp ulaşmadığını bana özel sayfanızdan takip edebilirsiniz.ürünü iade etmenizi takip eden 3 iş günü + 24 saat içinde satıcı ürünü teslim aldığını onaylayacak ve ürün bedeli size iade edilecektir.

gittigidiyor:09-01-2019 20:59:23

tek; ürünü mng-tekstilkent - ur*** ile iade ettiniz. 14/01/2019 20:59:23 tarihine kadar satıcı ürünü teslim alacak ve iade ürünü onaylayacaktır. satıcı, ilgili tarihe kadar teslim aldığı ürüne bana özel sayfasından onay vermez ise, gittigidiyor tarafından satıcıya hatırlatma mesajı gönderilir ve 24 saatlik süreç başlatılır. son 24 saatlik sürecin sonunda da satıcıdan bilgi alınamazsa veya teslim onayı verilmezse, iadeniz otomatik olarak yapılacaktır.

tek:09-01-2019 21:03:07

aradığınızda müsait değildim. belirtilen şekilde iade girişini yaptım. daha önceki mesajlarda (muhammet beyin mesajı) satıcıya zaten 48 saat süre verilmişti. bu yüzden işlemin daha fazla uzamadan iptalini talep ediyorum.

tv-alisveris:10-01-2019 14:00:09

Kontrol ettiğimiz de paketin çıkış şubesinde olduğunu görmekteyiz ve akıbeti hakkında bilgi almak için dönüş beklemekteyiz.Dilerseniz bu süreçte daha fazla mağduriyet yaşanmaması adına yeni ürün gönderimi yapabiliriz.

tek:10-01-2019 15:39:47

Yeni ürün talep etmiyorum.

GittiGidiyor:12-01-2019 11:59:34

tek; Satıcı iade ettiğiniz Ürünü teslim aldı. Paranız 2-4 gün içinde kartınıza iade edilecektir.

14.01.2018 - İade karta yansıdı
2 yıl
Forumlar düzgün Yüklemedi Hatası