MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yarbay
08 Ağustos 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
32 üye
Görüntülenme (?)
129 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
geçen ay
Bu stk 086g orjinalmi sahtemi nasıl anlarım ??

Beyler bir arkadaşa anfi yapıcam elimde 2 adet STK 086G entegre var. Resimleri paylaşıyorum entegreler 10 yıllık hatta daha eski tarihliymiş.


sizinde görüşlerinizi alabilirmiyim ??

https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/57/43/52/5743520c1ecdab5e4176efaba78b0a5c.jpeg&t=0&width=480&text=1


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/e3/50/97/e3509783182812b12174a5a9563571d0.jpeg&t=0&width=480&text=1
geçen ay
AXEN TV 49 inch alınırmı ??

Merhaba arkadaşlar dün bizim kayınço carrefourdan axen marka tv almış almadan önce bana da sordu bu axen i mi alayım yoksa vestel mi alayım dedi.

bende vestel i hiç sevmem ama axen den iyi olabileceğini düşünerek istemeyerek te olsa vestel al dedim.


dün gitmiş yine axen 49 inchi almış teras katta kullanacak çok kaliteli olmasını istemiyor.

bugün gidip kuracam duvara filan asıcam işte tv nin tam olarak modelini bilince öğrenir burdan incelemesini yaparım. Bana telefonda Android sistem filan dedi bakalım gidince görecez


inş ‘Al SABA yı GÖR BABAYI olmaz...🤣🤣😂😂😂

2 ay
Psu dan çıkan esrarengiz direnç değerini okuyabilirmisin. ???
Beyler psu nun içinde mosfet transistöre bağlı bu direncin değeri nedir kaç ohm ben o kadar direnç okumama rağmen okuyamadım. Direnç resmini aşağıya bırakıyorum.

Diyot test kademesinde ölçünce direk ötüyor.



Ama direnç değeri kaç ohm bilmiyorum okuyamıyorum kısa bacakta mavi uzun bacakta ise gümüşyaldız var



Birde altın yaldız var ortada acayip bi direnç



[simage]https://img.donanimhaber.com/upfiles/236840/3bd394db-410b-4795-bba5-dc4b6f3a95dd.jpeg[/simag
2 ay
Bir garip PSU arızası içeri buyrun !!!
Slm arkadaşlar kuzenim geçenlerde bana Xigmatek marka NRP serisi 80+ 650 watt yarı modüler güç kaynağı getirdi arıza ise şu şekilde



Psu sisteme bağlı iken sadece usb ler çalışıyor anakartın ışıkları filan yanıyor ama pc çalışmıyormuş

Bende içini açıp giriş kısmındaki sigorta yı ve diğer elemanları test ettiğimde hepsinin sağlam olduğunu gördüm.



Köprü diyot ve 20N60C3 power mosfetler sağlam 390 mf 400 voltluk kondansatör sağlam hatta bacaklarında 300 volt dc gerilim mevcut şimdi ama çıkışlarda voltaj namına bişe yok sadece 24 pinlik anakarta giren soketteki yeşil kablo ile gnd uçlarında 3.5 volt dc gerilim var kısa devre yaptırınca psu başlamıyor voltaj sıfırlanıyor.













2 ay
Hp marka smps 32 volt 1560 mah adaptör çıkışına lm 317 bağlamak
Slm değerli üstadlarım

16.8 volt şarjlı matkap içersindeki 4s batarya modülünü şarj etmek için Hp marka 32 volt 1.5 amper adaptörün çıkışına lm 317 li 3-30 volt ayarlı adaptör yaptım çalıştırdım çıkışı istediğim voltaja ayarlayabiliyorum şarjlı matkabımın pillerinde 14,5 volt var bu yaptığım lm 317 li devrenin çıkışını 16.8 volta ayarladım yüke binince voltaj yükseliyor sonra lm 317 aşırı ısınıyor voltaj yine eski seviyesine iniyor. Kargaburnu ile lm 317 yi soğutayım dedim yok arkadaş karga burnu 2 dk içinde el değmeyecek kadar ısındı



Yapmış olduğum devre aşşağıda



Sorunun kaynağı ne olabilir ? Daha öncesinde büyük ayarlı tam regüleli güç kaynağı ile şarj etmiştim. Böyle bir problemle karşılaşmadım.



4 ay
4 BMS 4 amper bms kart devresi sağlamlık testi
Merhaba forum sakinleri



Elimde resimlerini atmış olduğum bms kart devresi var.

Bu kartı pillere bağlayıp şarj olması için bıraktığımda piller şarj olmadı. Uzun süre bekledim bağlantıları gözden geçirdim yok arkadaş şarj olmuyor.



Sorun nerde olabilir arkadaşlar birde bişey daha var internette başka 4s bms kartlar ile benim kartın arasında malzeme farkları var benim kartta iki tane çip varken diğer kartlarda 5 tane çip var bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz arkadaşlar ??







5 ay
Kasa içi hava sirkülasyonu hakkında acil yardım !!!
Slm değerli forum üstadları



Benim dark falcon 2009 model gaming kasamda orta seviye bir sistemim mevcut.



Bu sistemimin resimlerini sizinle paylaşıyorum.



Şimdi ekran kartımda bazı problemler mevcut bunun nedenlerini araştırıyorum bu yüzden sizlere ve engin bilgilerinize danışmak istedim.



Yorum sizin cevaplarınızı bekliyorum.











11 ay
Brother mfc 2716dw multifonksiyon lazer yazıcı yazdırmıyor acil yardım. !!!
Slm değerli forum sakinleri



Geçen ay almış olduğum brother mfc 2716dw multifonksiyonlu lazer yazıcım var.



Cihazda sorun oluştu bilgisayarda program kurulu cihaz wifi üzerinden pc ye bağlı ama yazdırma işlemini yapmıyor cihaz üzerinden test çıktıları alıyorum.



Sorun nedir bana yardımcı olabilirmisiniz.
geçen yıl
Sapphire R9 270X Toxic Grafik karta BIOS UPDATE ??
değerli forum sakinleri herkese selamlar

Sistemimde aktif olarak kullanmakta olduğum Sapphire R9 270X Toxic Ekran kartıma Artifact sorunu yüzünden BIOS UPDATE yüklemem gerekiyor...

İnternette bu BIOS Güncellemesini yapıp olumlu sonuç alan bir çok kullanıcı var ama bu BIOS UPDATE olayının nasıl yapıldığını anlatan içerik video vs yok.

Yanlış bir işlem yapıp karta zarar vermemek adına sizin engin bilgilerinize ihtiyacım var...

BIOS dosyası var

Nasıl yapacaz bu Update olayını ??
geçen yıl
Sapphire R9 270X Toxic Grafik karta BIOS UPDATE Acil yardım !!!
Değerli forum sakinleri herkese selamlar

Sistemimde aktif olarak kullanmakta olduğum Sapphire R9 270X Toxic Ekran kartıma Artifact sorunu yüzünden BIOS UPDATE yüklemem gerekiyor...

İnternette bu BIOS Güncellemesini yapıp olumlu sonuç alan bir çok kullanıcı var ama bu BIOS UPDATE olayının nasıl yapıldığını anlatan içerik video vs yok.

Yanlış bir işlem yapıp karta zarar vermemek adına sizin engin bilgilerinize ihtiyacım var...

BIOS dosyası var

Nasıl yapacaz bu Update olayını ??
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.