MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Teğmen
14 Kasım 2013
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
5 üye
Görüntülenme (?)
32 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
2 yıl
Eşit ağırlık WhatsApp grubu
Hedefi yüksek insanların bulunduğu eşit ağırlık WhatsApp grubu arıyorum
4 yıl
Geometri Sorusu (Zor)




Arkadaşlar çok acil çözer misiniz bu soruyu? Şimdiden teşekkürler
4 yıl
YGS-LYS Sürecim
Hedef: TM-1 430 ham puan. BOUN İşletme. Dershane yok. Özel ders yok. Kalan gün: 55.



1. GÜN: Türkçe: 27,5 | Sosyal: 22 | Matematik: 27,25 | Fen: -0,25 || Toplam: 76,5 net ||| YGS-5: 341 (ham) | YGS-6: 317 (ham)
4 yıl
Dünya düzdür. [Video]
Böyle bir başlık açılmış ve bir sürü cevap gelmiş. Az önceye kadar görmemiştim başlığı. Fakat atacağım bu videoyu herkesin görmesini istiyorum. Çünkü ben bu videoyu izleyene kadar dünya düzdür diyenlere çok gülerdim, videodaki adam da ne saçmalayacak acaba diye düşünerek açtım videoyu. Şuan beni hiçkimsenin dünyanın yuvarlak olduğuna inandırabileceğini düşünmüyorum. İzlerken adeta şok oldum ve bu videonun çok daha fazla kişiye ulaşmasını istedim. İyi seyirler.




Edit: 56 dakika çok uzun diyenler olmuş, olacaktır da (ben de derdim muhtemelen). Bu arkadaşlara ilk 10 dakikayı izlemesini öneriyorum sürüklerse devam ederler ki sürükleyecek. Ben 2 dk gülüp kapatmak için açmıştım.

2. Edit:

Şu videoları da izleyebilirsiniz:









3. Edit:

Fotoğraf isteyenler olmuş:



4. Edit: NASA'nın bizi nasıl uyuttuğunu gösteren bir örnek.



Orjinal Link:https://www.nasa.gov/image-feature/nasa-captures-epic-earth-image
5 yıl
BU YIL YGS ÇALIŞIP MEZUNA KALSAM MI
Önümüzdeki ygs lys ye giricem bu sene. 60 net yapıyorum. 31i Türkçeden. Mat 20. Fen 9 civarı oluyor. Hedefim mf-4 3k. ODTÜ Bilg. Müh. Bu saatten sonra çalışmaya başlasam sanırım normal bir şekilde çalışıp başarmam imkansız. Mezuna kalıp 2018dekine girsem bu sene ygs yi hepsinden 35+ yapana kadar çalışsam lys ye de seneye başlasam bu sene sadece derslerini dinlesem nasıl olur. Bu sene ikisini de yarım yamalak yapıp seneye yine o yarım yamalakları tamamlamaya çalışmaktan iyi olur gibi geliyo bana. Fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar. Lütfen trollemeyin
5 yıl
Matematik Bölümü
Arkadaşlar Bilkent Matematik yazarsam mezun olunca ne iş yapabilirim?
5 yıl
BAŞARABİLİRSİNİZ!
Ya arkadaşlar "İlk 20 k yapılabilir mi, İlk 5 k yapılabilir mi, 70 net mümkün mü" diye konular açarak başkalarının düşünceleriyle kendinizi sınırlandırmayın. O konuya adam yapamazsın dese bu yapamazsın anlamına mı geliyor? Ya da yapabilirsin dese hiçbir şey yapmadan yapabileceğinizi mi sanıyorsunuz? Kendinizi sınırlandırmayın ve yapabildiğinizi hayal edip çalışmaya başlayın. Diğer tüm kötü senaryoları kafanızdan atın. Sürekli olumlu düşünMELİSİNİZ. Başkasının düşüncelerini takmayın. İşte o zaman başarabilirsiniz emin olun. Hiçbir gerçek çaba karşılıksız kalmaz.
5 yıl
11. Sınıflar Bu Seneki YGS'ye Katılabilir mi?
Soru başlıkta. Merak ettim katılabiliyorsam katılıcam
5 yıl
Kolay-Orta-Zor Deneme Önerisi
Kolay-Orta-Zor genel YGS denemesi önerir misiniz? Zorluklarını belirtirseniz sevinirim.
5 yıl
İlk YGS Deneme Sonuçlarıma Göre Sizce Sonuç Ne Olur?
11. sınıfım. İlk deneme sonuçlarım bunlar. 9 Kasım'da girmiştim. Çalışmaya başladım sizce max kaç net olur?











Edit:



Oylama Sonuçları:



101-110 = 6



61-70 = 5



151-160 = 2



111-120 = 2



81-90 = 1



71-80 = 1





15 ay sonra editliycem bakalım tutacak mı tahminler
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.