MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Binbaşı
22 Mart 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
7 üye
Görüntülenme (?)
42 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
9 yıl
New Ipad Alasım Var Nasıl Alsam? Kontrat? Sıfır? 2.El?
Arkadaşlar Merhaba,

Bir türlü karar veremiyorum 32 gb new ipad alasım var ancak wifi-3g arasında çok gidip geliyorum sanırım 3g daha mantıklı olacak. İşim gereği ve sağolsun köprüdeki bakım yüzünden günde en az 3 saatim yolda geçiyor haliyle çok sıkılıyorum yolda vakit geçirmek oyun oynamak kitap okumak ve film dizi fln izlemek için ipad almak istiyorum arkadaşlarımda var zaten çok kullandım uzun yıllarda ipod touch kullandım IOS'i baya bilirim yani adaptasyon sorunum olmaz ancak karar veremiyorum tamam 3g'li almak benim durumda daha mantıklı ancak 2.el mi alsam yoksa sıfır alıp üzerine internet paketi mi alsam yada komple kontratlı mı alsam bir türlü karar veremiyorum. Vodafone'dan 4gb paketli alsam aylık 99 tl'ye geliyor sizce mantıklı mı kontrat olayı sorun yaratır mı birde 24 ay çok uzun ya? Turkcell veya avea düşünmüyorum kota aşımla falan uğraşamam. Ya da kontrat işine hiç girmeden kredi kartıyla mı alsam? kararsızım anlayacağınız lütfen akıl verin bana..

İyi pazarlar, iyi forumlar herkese
9 yıl
Sesli Kitap Bulamıyorum Yardım İstiyorum
Arkadaşlar Merhaba,

İstanbul trafiğinde günün 3-3.5 saatini yola harcayan bir çalışanım bu süreci sesli kitap dinleyerek geçirmeye çalışıyorum. Kitap okumayı sevmeme rağmen vakit bulamıyorum. Araçta bir şey okumak ise beni rahatsız ediyor şiddetli baş ağrısı ve ardından mide bulantısı çekiyorum şimdilerde sesli kitapları keşfettim. Gerçekten çok güzel bir uğraş, boş boş müzik dinlemekten çok daha iyi. Dünden beri yolda Suç ve Ceza'yı dinliyorum gerçekten çok çok güzel bir çalışma seslendirme müthiş ancak bitmek üzere ve çok üzülüyorum. Sizlerden yardım istiyorum bu konuda bilgisi olan var mı? Sesli kitap indirebileceğim bir yer var mı internette? Çok aradım ama bulamadım. Boğaziçi Üniversitesinin bir çalışması var yüzlerce kitap var ancak siteye üye olmak için görme özrünüzün olması gerekiyor ve bunu belgelemeniz isteniyor bu sebepten dolayı üye olmadım. Yardım ederseniz çok sevinirim..
9 yıl
Bedava 3 Aylik Tivibu Verecegim
Arkadaslar Garanti internet subesinden 3 Aylik Tivibu Web Uyeligi kazandim. Ihtiyacim olmadigi icin cekilisle verecegim. Gecenlerde de boyle bir konu vardi. Abartmak istemiyorum bu konuya katiliyorum diyen ilk 10 kisi arasinda cekilis yapacagim kazanana kodu pm ile gonderecegim.

Koddan faydalanmak icin 2 şart var;
1-Daha once tivibu kullanmamis olmak
2-TTnet kullanicisi olmak

3 aylik bedava uyelik sonunda paket aylik 3.90 tl'den devam edecektir lutfen bunlari bilerek katilin. 3 ay sonunda iptal de ettirebilirsiniz problem cikmaz. Herkese bol sans ;)
9 yıl
Özgür Çek Fenerbahçe'de
Ntv spor son dakika olarak verdi, 3,5 yillik anlasilmis. Hayirlisi olsun arkadaşlar..
10 yıl
Sağ Açık Önerisi Gervinho vs. Alexis Sanchez
Arkadaşlar Liverpool kariyerim var ilk sezonum bitmek üzere, ligde namağlup gidiyorum, UEFA kupasını da almak üzereyim inşallah, sezon başında Elia-Lukaku-Taiwo'yu aldım kimseyi satmadım çook memnunum takımdan ama sol kanatta Elia ile aldığım verimi sağ kanatta da almak istiyorum şuan orada Kuyt'ı oynatıyorum memnunum ama orta yapamıyor adam geçemiyor ligde çok maç döndürdü ama yinede solda Elia'nın yaptıklarını görünce sağ kanatta niye böle bi adamım yok diyorum, yabancı sitelerden çok araştırdım Jesus Navas-Alexis Sanchez üzerinde duruluyor genelde bende hızından dolayı biraz Gervinho'yu mu alsam diyorum, Navas pahalı'ya çıkacak gibi gözüküyor, tahminen sezon sonu bi 25-30 milyonluk bütçem olur önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum ;)
10 yıl
İphone ipod ipad icin 4.3.1 untethered jb cikti
10 yıl
Kablosuz Modem Tavsiyesi
arkadaşlar 4 portlu kablosuz modem almak istiyorum küçük bir araştırma yaptım seçenekler bunlar;
1)http://www.hepsiburada.com/Liste/philips-cga5722-4-port-kablosuz-adsl-modem/ProductDetails.aspx?productId=bd99685&categoryId=3009801
2)http://www.hepsiburada.com/Liste/tp-link-td-w8901g-4-port-54-mbps-kablosuz-adsl2-modem/ProductDetails.aspx?productId=bd999565&categoryId=3009801&SKU=BD999565
3)http://www.hepsiburada.com/Liste/cnet-car854-54-mbps-kablosuz-adsl22-4-port-modemrouter/ProductDetails.aspx?productId=bd46422&categoryId=3009801#Gorseller
4)http://www.hepsiburada.com/Liste/aztech-dsl-605ew-4-port-ethernet-kablosuz-g-router-adsl-modem/ProductDetails.aspx?productId=bd99412&categoryId=3009801

bunlar dışında tekliflerinize açığım fiyat aralığı olarak 50-90 arası olursa iyi olur, ev içinde kullanılacak çekim gücü iyi olursa sevinirim bide fazla ısınıp falan sorun çıkarmayacak bir model olması tercih sebebidir, bu tarz çok konu var biliyorum ancak net bir bilgi yok hiçbirinde, cvplarınız için şimdiden teşekkür ederim
11 yıl
Erken Sevk Verdim, Ögrendiklerim..
Arkadaslar bu konuda kolay kolay bilgi alinamiyor ben bildiklerimi aktariyorum sizlere ;) Ben yedek subay adayiyim bu sene mezun oldum tum notlarim aciklandi daha diplomami almadim, bu yuzden okuldan gecici mezuniyet belgesi alarak basvurdum, islem toplam 1 saat surdu gayet kolay oldu benim, tabi kendi askerlik subemde olmasininda bir avantaji war hic beklemedim gayet tenaydi, iceri girdim erken sevk vermek istiyorum dedim agustos celbi icin kadin tmm dedi, gecici mezuniyet belgesi ve nufus kagidinin 3er tane fotokopisini istedi onlari hallettim, 3 tanede fotograf istedi goturdum verdim gerisini onlar hallediyor bi suru belge doldurdum, dilekce onemli is durumum nedeniyle agustos celbinde gitmek istiyorum diye doldurdum bu kadar bundan sonra muayne olmaniz gerekiyor 10 dakkalik is o normalde ama sube icinde yoktu baska bir kislaya gidip oldum, soruyor iste orada bi sikintin var mi diye sonra bi ustu cikar dedi bakti ameliyat izi fln var mi diye sonra askerlige elverislidir diyip yolladilar, subeye geri gittim sonra son islemler oluyor muayne sonuclarinizi dosyaniza ekleyip imzalatiyorsunuz islem tamam :) geriye sadece diplomayi alinca askerlik subesine vermek kaldi, cunku adi ustunde gecici mezuniyet belgesi ;) diploma cikinca gecerliligi yok, 10 temmuzda ara ogren sonucu dediler, son olarak erken sevkin kabul edilme olasiligi nedir dedim %80 %90 kabul edilir dediler bakalim gorecegiz neticeyi ;) her turlu sorunuzu cevaplayabilirim bildigim kadari ile herkesin hakkinda hayirlisi ;) Erken sevk icin son basvuru tarihi 30 haziran aklinizda bulunsun ;)
11 yıl
Ve Kuranyi kararını verdi!
Schalke'de oynayan Alman futbolcu Kevin Kuranyi, gelecek sezon Dinamo Moskova'nın formasını giyeceğini açıkladı.

Adı, Turkcell Süper Lig'deki bazı takımlarla da anılan Kuranyi, internet sitesinde yaptığı açıklamada, tüm olasılıkları dikkatlice gözden geçirdiğini ve Schalke'den Dinamo Moskova'ya transfer olma kararına vardığını söyledi.

28 yaşındaki futbolcu, açıklamasında, Moskova ekibiyle yapacağı anlaşmanın ayrıntılarına değinmedi.

Schalke'de bu sezon 18 gol atan Kuranyi, disiplinsiz davranışları nedeniyle teknik direktörü Joachim Löw tarafından milli takım kadrosuna dahil edilmiyor.

Böylece bu işte netliğe kavuştu

LigTv'den alıntıdır...
11 yıl
Seagate Hdd Sorunum
Merhaba Arkadaşlar,

Yaklaşık 7-8 ay önce seagate 500gb dahili hdd aldım, önceden de 250gb western digital hdd'm wardı, baştan gayet güzel çalışan yeni hard disk'ime win 7 yükledim daha sonra zamanla ufak tefek arızalar çıkartmaya başladı ulaşım sorunları arada takılmalar 1 kere sistemim gitti boot silindi format attım her seferinde biraz daha kötü duruma geldi bende scandisk'le fln takılma sorunlarından kurtuldum, ancak hdd'den tam performans aldığımı düşünmüyorum bazen rar açarken fln kilitleniyor dizileriminde bulunduğu hdd'de dizi izlerken bir sorun yaşamıyorum kısacası inen çıkan bir grafiğe sahip şuanda 500lük hdd'dem, şüphelenip hdd gözlem programlarından indirdim hdd observer ve Ashampoo HDD Control isimli programlarda 500'lük hdd'de bağlantı veya kablolarda sorun olabileceğini söyledi (hdd sağlık olarak %60larda, 250'lilik olan ise %98lerde) bende ztn kablodan şüpheleniyordum bugun sata kablosu aldım sonuç değişmedi, komple 2 hdd'nin kablolarını değiştirdim sonuç yine aynı, kabloda bir sorun yok kısacası onu eledim, acaba psu'mu yetmiyor dedim 500'lük olanı tek taktım yine aynı sonuç, ben çözemedim bu işi acaba komple format atsam bir değişiklik olur mu biri akıl verirse yada yardım ederse çok çok sevinirim...
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.