Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
A

Binbaşı
31 Mayıs 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
81 (Bu ay: 4)
Gönderiler Hakkında
A
6 yıl
Masaüstü sistemi donanım değişimi
evet arkadaşlar an itibari ile küplere binmiş durumdayım bu dandik pegatron marka anakrta 1600 mhz taktım olmadı 1333 mhz taktım oda olmadı ne dandik bir anakart arkadaş ya casperin bin belasını versinler kazık firima başka bişey değil.

şimdi yeni anakart ve bir işlemci aldım bunları monte ettikten sonra tam olarak ne yapmam gerekiyor normal bir şekilde açiyim mi PC'yi? Yoksa format gerekiyor mu hiç anakart ve işlemci değiştirmediğim için bilemedim sadece eski anakart işlemciyi söküp yenisiyle sistem kursam normal çalışmaya devam eder mi pc driverları yükleyip ?

Kısacası yeni anakart ve işlemci aldıktan sonra ne yapmalıyım?
A
6 yıl
Windows 10 Oyunlardaki Sorunlar
Evet başlıkta dediğim gibi oyunlar sürekli crash yiyor durduk yere, skyrim açılamaz hale geldi dota gibi oyunları oynarken hud filan kendi kendine gidiyor , teso online açıyorum 10 saniye sonra crash yiyor driverda güncel ama bir türlü düzeltemedim tüm oyunlarda yok clean install yapmadığım için mi oldu acaba? bilemiyorum böyle devam ederse win7 geri dönüşü yapıcam sanırsam
A
6 yıl
Sistemime uygun anakart
öncelikle merhabalar 7 sene önce almış olduğum casper bilgisayarı neredeyse tamamen yeniledim ama ram aldığımda uymadığını farkettim ana karta.
Ramin Modeli - GSKILL 4GB Ripjaws DDR3 1600MHz CL9 1.5V Tek Modül Ram
Bendeki Dandik Anakart - PEGATRON IPMIP-H55-GEN

Anakarta normalde 1-2 gb lik ramler takılı elixir filan dandik bir şeyler tam olarak bilemiyorum sorun sanırım frekansta kaynaklı gibi ama neyse işte uzun lafın kısası çalışmıyor yeni aldığım 4gb ram bu anakart ile

bende yeni bir anakart almayı planlıyorum 2 adet ddr3 minimum 1600 mhz destekleyen ram soketi ve i3 işlemci destekleyen bir anakart arıyorum fiyat aralığı 100-150tl olacak şekilde vatanda 1-2 bişey buldum ama emin olamadım destekler mi desteklemez mi diye bende buraya sormakta fayda gördüm

(Ekran kartı - Sapphire R7 240 GDDR3 2GB 128Bit AMD Radeon DX11.2 Ekran Kartı)

Yardımlarınız için teşekkürler şimdiden
A
9 yıl
Diablo III Real money auction house
Öncelikle ben kulanmaya başladım paypalla %15 lik bir kesinti olucakmış paypal kulananlara pek birşey fark etmez gibime geliyor para gedikten sonra
zaten 1€cepte şimdiden kurdum bi tane 10€ hemen al fiyatı 1€ verdiler

(Bide battle tagımızı paylaşırsak iyi olur)
A
9 yıl
Diablo 3 Multi yapmak istiyen var mı ?
Beyler tek başıma oynamaktan gına geldi (arkadaşlar 1-2 hafta sonra alıcak oyunu) 30 lvl civarında oynuyan varsa mesajlaşalım
A
9 yıl
Monitor 85hz sorunu
Arkadaşlar ben oyun oynarken sürekli monitörde 85Hz overdrive change computer display input to 1280x1024 60Hz diye bir yazı çıkıyor internettede araştırdım bi sonuca varamamdım monitör eski baya ondan mı acaba Phlips 170S lütfen bi yardım gidip plazmaya takasım var
A
10 yıl
Oyun Masası!!!! Yeni bir fenomen :D
Oyun Masası ekibi olarak profesyonel olmasakda sizin yardımlarınızla olabiliriz lütfen bizi takip edin ve videolarımızdaki hataları bildirin (beğenirsenizde sevinirim )
Herkese iyi oyunlar ayriyetten hatalarımızı belirtmenizi önemle rica ederim fikir ve görüşlerinize her zaman açığızdır.


Facebook sayfamız

Youtube channelımız

Herkese teşekkürler iyi oyunlar saygılar
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.