Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt
S

Çavuş
31 Ağustos 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
1 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
S
8 yıl
SAMSUNG NP370R5E-S0ATR 1083TL
merhaba DH

Şu an da laptob için çok fazla bütçe ayıramadığım için Vatan bigisayardan samsung marka NP370R5E-S0ATR kodlu laptobu almak istiyorum. Fiyatı 1083 TL bu pc ile son çıkan oyunları oynama imkanım nedir. oyunları ultra seviyede oynama gibi bir takıntım yok. Sizce bu bilgisayar bana problem çıkarır mı bi DVD sürücüsü yokmuş. Yorumlarınız benim için önemli. bugün karar verip yarın almak istiyorum artık sıkıldım.. Bir de bu fiyatlarda freedos olmayan oyun oynanabilecek başka pclerede açığım tavsiyelerinizi bekliyorum.

İşlemci Markası INTEL
İşlemci Ön Bellek 2 MB
İşlemci Teknolojisi Intel Pentium
İşlemci Hızı 1.8 GHz
İşlemci Numarası 2117U
Hafıza (RAM) Tipi DDR3
Hafıza (RAM) Kapasitesi 4 GB
Disk Kapasitesi 500 GB
Ekran Kartı Markası AMD
VGA Chipset Modeli HD8750M
Ekran Kartı Hafızası 1 GB
Ekran Kartı Tipi Paylaşımsız Hafıza
Ekran Boyu (inch) 15.6 inch
Çözünürlük 1366 x 768
Bağlantı Özellikleri USB, Bluetooth
İşletim Sistemi Windows 8
Multimedya Özellikler Dahili Kamera, Kart Okuyucu (1083 TL)
S
8 yıl
acer aspire e1-572g vs lenovo z500
Merhaba arkadaşlar,
Bu aralar yeni bir notbook almayı düşünüyorum. Bir haftadır araştırıyorum çok kararsız olduğum için henüz karar vermiş değilim. İlaçlı windows 8 kullanan arkadaşların güncellemelerde yaşadıkları sıkıntılar ve işlemler sırasında yaşadıklar donmalar ve format atmadan düzelmeyecek sistem arızalarından hareketle freedos OLMAYAN bir notbook almak istiyorum. Fiyat olarak belki biraz daha pahalıya gelecek bana ama tercihim bu yönde.

1500 TL yi geçmeyecek makinelere bakıyorum. En az İ5 işlemcili ve ekran kartıda bana oyun açısından bi kaç sene sıkıntı çıkarmamalı. Ve makine bana kısa vadede ısınmadan kaynaklı donanımsal problemler çıkarmamalı. (Gerçi elektronik ürün biraz şans meselesi hangi ürün alsanda bu değişmiyor. Aynı model olmasına rağmen kimi arkadaşlar kullandıkları herhangi bir makinenin çok ısındığını kimi arkadaşlar ise hiç ısınmadıklarını yazıyor. Bunu da henüz anlamış değilim.. ) Tüm bunlara göre nasıl bir notbook önerisinde bulunabilirsiniz. Aslında kafamda bi kaç model var. Ama donanımhaber forumun kullanıcılarının görüşleride benim için bir altın değerinde bu yüzden görüşlerinizi eksik etmezseniz çok müteşekkir olacağım. Aklımda olan iki notbookun özelliklerini alt tarafta paylaşacağım.

Lenovo Z500

Ürün Kodu 59-377440
Açıklama
Menşei P.R.C.
Garanti 24
Özellikler
İşlemci Markası INTEL
İşlemci Ön Bellek 3 MB
İşlemci Teknolojisi Intel Core i5
İşlemci Hızı 2.6 GHz
İşlemci Numarası 3230M
Hafıza (RAM) Tipi DDR3
Hafıza (RAM) Kapasitesi 8 GB
Disk Kapasitesi 1 TB
Ekran Kartı Markası NVIDIA
VGA Chipset Modeli GT740M
Ekran Kartı Hafızası 2 GB
Ekran Kartı Tipi Paylaşımsız Hafıza
Ekran Boyu (inch) 15.6 inch
Çözünürlük 1366 x 768
İşletim Sistemi Windows 8
Optik Sürücü DVD±RW
Multimedya Özellikler Kart Okuyucu, Kamera
Monitör Tipi LED
Fiyat: 1774 TL

ACER E1-572G

Ürün Kodu E1-572G-54208G50MNKK
Açıklama
Menşei P.R.C.
Garanti 24
Özellikler
İşlemci Markası INTEL
İşlemci Ön Bellek 3 MB
İşlemci Teknolojisi Intel Core i5
İşlemci Hızı 1.6 GHz
İşlemci Numarası 4200U
Hafıza (RAM) Tipi DDR3
Hafıza (RAM) Kapasitesi 8 GB
Disk Kapasitesi 500 GB
Disk Türü SATA
Ekran Kartı Markası AMD
VGA Chipset Modeli HD8750M
Ekran Kartı Tipi Paylaşımsız Hafıza
Ekran Boyu (inch) 15.6 inch
Çözünürlük 1366 x 768
İşletim Sistemi Windows 8
Optik Sürücü DVD SUPER MULTI
Fiyat: 1399 TL

Bahsettiğim makineler bunlar. aralarında yaklaşık 350 lira gibi fiyat farkı var. Her iki makineyide canlı olarak görmediğim için makinelerde kullanılan dış malzemelerin kalitesi hakkında herhangi bir fikrim yok. Ama lenovo, Acerdan daha kaliteli bir marka gibi geliyor bana. Teknik özellikleri eşdeğer gibi. Bu notbooklar vs yapsa kim alır sizce? fiyat, performans, kalite, marka değerleri açısından değerlendirirseniz sevinirim.

Şimdiden yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Takipteyim.
S
8 yıl
5 tanesinden hangisini tavsiye edersiniz?
S
13 yıl
Lazer yazıcı/tarayacı/fotokopi makinesi
Merhaba arkadaşlar,

Batman'da öğretmenlik yapan bir arkadaşım Batman Beşiri Bahçeli İ.Ö.O'nda bir lazer yazıcı/tarayıcı/fotokopi makinesine ihtiyaçları olduğunu söylediler. Çok iyi bir makine olmayacak, vasat sadece işlerini görecek bir makine olsa onlar için yeterli olacak. 300-400 lira civarındaki makinelerin onlar için yeterli olabileceğini söylediler. Biz de burada arkadaşlar ile aramızda bu parayı toplayıp bu makineyi onlara göndermeye çalışacağız.

Sizlerden isteğim makine hakkında bize fikir vermeniz...

Şimdiden bütün yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.

İyi günler
S
15 yıl
Iverson Takas Ediliyor...
76ers iverson'ı takas edeceğini açıkladı...
S
15 yıl
GALATASARAY ilk yabancısını aldı
Darrell Mitchell NCAA'de final four oynamış LSU ile birlikte. Bu sene mezun olmuş 84 lü, 180cm.

Ayrıntılı haber için -----> TIKLA

ESPN profili -----> Darrell Mitchell

Galatasaray'a hayırlı olsun diyelim....
S
15 yıl
Barış Güney Beşiktaş'da
S
16 yıl
Yeditepe Üniversitesi'nde LN2 SHOWa bekleriz!
arkadaşlar çarşamba günü 15.00da overclock semineri ve ardında murat ozsay arkadaşımızın ln2 le overclock show u olacaktır. katılmak isteyen arkadaşları bekleriz.ben kendim overclock tan pek anlamasam da overclock tutkunu arkadaşlar için ii bir fırsat olacağı kanısındayım,bu reklam falan değildir,yanızca bizim MUHENDİSLİK KULÜBÜ düzenlediği bir etkinliktir..

adres =
yeditepe üniversitesi
26ağustos yerleşimi
Kayışdağı/istanbul
(içerenköy ün az üzerinde kalıyor.kadıköyden iett 19 la,minibusle gelebilirsiniz) Kroki için www.yuenc.org u ziyaret edebilirsiniz...


Bu da etkinlikteki bütün seminerlerin programı isteyen olursa bunlara da bekleriz...
S
16 yıl
2 stringi birleştiremedim :(
Merhaba,

Çok basitse kusura bakmayın kafam bulandı çözemedim bi türlü... 2 tane stringim var bi tanesi tanımlı bir tanesini kullanıcıdan alıyorum ve tek yapmak istediğim bunları birleştirmek. Ama nedense beceremedim. Fikir ve önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim... Kod şöyle...
 
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>

struct deneme
{
char *filename;
} *dene;

int main ()
{
dene = malloc (sizeof(struct deneme));
dene->filename = (char*)malloc(200*sizeof(char));
char *path=(char*)malloc(sizeof(char)*250);
path = "/bin/";
printf("Enter a file name: ");
fgets(dene->filename,200,stdin);
printf("filename:%s",dene->filename);
strcat(path,dene->filename);
printf("birlestirilmiş: %s\n",path);

return 0;
}

strcat in olduğu satırda segmentation fault veriyo... Nerede yanlış yapıyorum??

İyi çalışmalar
S
16 yıl
Doğu'da play-off Yarışı
Doğuda sizce play-off dışında hangi 2 takım kalacak?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.