Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Çavuş
10 Haziran 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
13 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
3 yıl
İmar Barışı sonrası miras işleri
Vaktinizi almamak adına olabildiğince kısa şekilde sorumu özetliyorum:

Biz abim ve ben olmak üzere 2 kardeşiz.
Annem, ben 5 yaşımdayken 2. evliliğini yaptı.
Üvey babamın ilk eşinden 2 tane kızı var.
Anneannemden anneme miras kalan bir tarla var. bu tarla üzerine annem ve üvey babam kaçak göçek prefabrik bir ev yaptırdılar (normalde tarla olduğu için imar yasağı var) ve işte bu eve imar barışı aracılığı ile yapı kayıt belgesi çıkardılar. sonrasında herhangi bir kat mülkiyeti işlemi falan olmadı (en azından henüz olmadı). yani sadece gerekli meblayı yatırıp aldıkları yapı kayıt belgesi mevcut. Yapı kayıt belgei arsa ahibi adına olduğu için bu belge de annemin adına.
Sözkonusu tarla ve evin annemin veya üvey babamın önce vefat etmesi durumuna göre üvey babamın ilk eşinden olan kızlarına %kaç pay düşmesi noktasında aklım karıştı. sorunun cevabını bilmeseniz bile cevabı öğrenebileceğim yer konusunda bana akıl verirseniz müteşekkir olurum.

İyi seneler.
11 yıl
Windows klasörü 117 gb...!!!
windows klasörüne tıklayıp özelliklere girdiğimde 117 gb görünüyor ama içine girip ctrl+a yapıp alt+enter yapınca 20 gb civarı görünüyo...
c diskinde kalan hafiza 32mb şu an, habire disk dolu uyarısı veriyo haklı olarak.
yardımlarınızı bekliyorum...
iyi forumlar...
11 yıl
3G + Skype
merhabalar DH'ciler;
bi konuda yardımınıza ihtiyacım var.
telefonuma skype programını yükledim ve 3g üzerinden kullanmak istiyorum. fakat 3g paketlerine üye olmadan önce öğrenmem gereken bazı ayrıntılar var.
telefonda skype üzerinden görüşme yaparken ses dosyalarının büyüklükleri ne kadar oluyor? yani kaç kb/sn veya kaç mb/dk?
telefonda ".wav" formatında ses kaydı yaparken bu değer yaklaşık 1 mb/dk. iken; ".amr" formatında yapılan kayıt ise bunun onda biri yani 0.1 mb/sn oluyor.
peki ama skype'ın kullandığı ses dosyalarının mb/sn boyutları nedir??
şimdiden teşekkürler, iyi forumlar...
11 yıl
facebook (önemli!!)
arkadaşlar merhabalar;
benim facebook hesabım 19.06.2010 tarihinde (şifremi bilen birisi tarafından olduğunu düşünüyorum) ele geçirildi.
bu ele geçiren kişi şifremi de değiştirmişti ve hayatımda problemlere yol açacak insanlara arkadaşlık isteği göndermiş.
sonra ben hesabı bi şekilde geri aldım fakat hala bu kişinin kim olduğunu bilmiyorum. muhtemelen yakın çevremden birisi...
bu tarihte benim hesabıma (en azından) hangi şehirden girildiğini öğrenmemin bir yolu var mıdır?? veya mail atabileceğim bir adres??
farkındayım, biraz şahsi bir konu arkadaşlar, sizi bunun için rahatsız ettiğim için kusura bakmayın ama yakın çevremde dostum dediğim bir hain var ve ben onu bulmak istiyorum...
lütfen yardımlarınızı esirgemeyin...
şimdiden teşekkür ederim...
12 yıl
Yanlış mı düşünüyorum???
Merhabalar;
İnternet hızı ile ilgili olarak ciddi problemler yaşadığım şu günlerde farkettim ki; browserlar bir sayfayı açarken oldukça yavaş açıyorlar ve örneğin feysbuk'tan veya başka video sitelerinden, bir video izlerken, 4mb hızım ile bir 3-4 dk.lık bir videoyu izlemek işkenceye dönüşüyor iken; bu videoyu video download helper eklentisi yardımı ile -standart firefox indirme yöneticisini kullanarak- saniyede 30-40kb ile indirirken; video download helper'dan almış olduğum url linkini, 7 farklı koldan indirme yapabilen down them all eklentisine ekleyip başlattığım zaman indirme hızı saniyede 350-400kb arası değişen seviyelere ulaşıyor.

Şimdi diyeceksiniz ki "bir videoyu bir kere indirdin mi, down them all eklentisi bir daha indirme yapmak yerine, geçici klasör'den o videoyu çekiyor" diyeceksiniz ama o kadar bilgisayar kullanmayı bildiğim için her denemede farklı videoları indiriyorum.

Konumuza dönersek; madem farklı koldan indirme yapabilen bir program internet hızını bu kadar iyi kullanabiliyor, niçin browserlar internete tek koldan bağlanıyor. sonuçta onların da bir siteyi açarken yaptıkları şey site içeriğini bilgisayara indirip göstermek değil mi...
internet download manager, flashget, down them all gibi yazılımlar bu işi yapabiliyor olduğuna göre böyle bir şey imkansız değil. Kaldı ki down them all zaten firefox eklentisi...

Siz ne düşünüyorsunuz?...
12 yıl
Fan devir hızı???
Fan devir hızını nasıl artırabilirim arkadaşlar??

biosta bununla alakalı olabileceğini düşündüğüm bir ayar var. -Dynamic Accelerator Intel- diye bişey. şu anda "enabled" durumda, onu "off" mu yapmam gerek.. Yoksa başka yollar mı var..
12 yıl
MODERN WARFARE Multiplayer hakında...
arkadaşlar ben Modern warfare'nin crackli versiyonu ile bir süredir multiplayer oynuyorum.

bilgisayarıma format atmam gerekiyor ama levellerim gidecek diye atamıyorum.

hangi dosyaları yedeklersem formattan sonra levellerim kaybolmaz???

bu arada 32 bitten 64 bite geçeceğimi de belirteyim, belki önem teşkil eder....
12 yıl
Hard Disc problemi
arkadaşlar bende Dell Vostro 1700 bilgisayar var 17" olandan...

bilgisayarımda toplamda (bir tanesi boş olmak üzere) 2 hard disk slotu var.

Bu gün o boş olan slota bir hdd takiyim dedim. gerekli olan aparatı da tedarik ettim.

fakat ne yaparsam yapayım bir türlü hard diski tanıtamadım. biosta görüyor 2 hdd'yi birden.
Windows cdsi taktım biçimlendirmek için şimdi yükleye tıkladıktan sonra takıldı kaldı

windowsu açtığımda ise ilkinde aygıt sürücü yazılımı yükleniyor şeklinde bi uyarı geldi ve hard diski biçimlendirmemi istedi. biçimlendir dedim. windows da kitlendi.
güvenli modda açtım windowsu herşey normal gidiyordu "Yerel Disk F" diye isimlendirmişti yeni hdd'yi ama çift tıkladığımda biçimlendirmemi istedi tamam dedim. hızlı biçimlendirin önündeki tiki kaldırdım. başlattım işlemi ve işlemin yaklaşık %40'ı bittiğinde bilgisayar kapandı ve açılmaya başladı.
Fakat tam o esnada bilgisayarda hdd olmadığı şeklinde bir uyarı geldi. biosa girdim daha önce iki hdd'yi gören bios bu sefer ikisini de görmüyordu. ben de taktığım 2. hddyi çıkartmak zorunda kaldım.
windows geldi herşey normal gibi şimdiye kadar.

Diyeceğim o ki 2. hdd'yi ya tanıtamadım ya yapmam gereken bişeyi yapmadım...

Yardımlarınızı bekliyorum...

şimdiden Teşekkürler...

bu arada;
taktığım hard disk 160 gb seagate momentus 5400.6

kullandığım aparat ise;

http://accessories.us.dell.com/sna/products/System_Cases/productdetail.aspx?c=us&l=en&s=dhs&cs=19&sku=XK231&~lt=popup&~ck=XYRelated

12 yıl
Acer Bios Şifresi
arkadaşlar; bi arkadaşımın acer aspire 6930G bilgisayarındaki bios şifresi nasıl olmuşsa açılmış. arkadaş da şifreyi iptal etmek için bios ayarlarına girmiş fakat orada herhangibir aktif/deaktif seçeneği bulamamış ve o da şifreyi değiştirme ayarına girip yeni şifre sorusunu boş bırakmış belki bu şekilde şifre sormayı keser diye ümit ederek. fakat sonra bilgisayarını açmak istediğinde şifre ekranı tekrar gelmiş ve şimdi o ekrana şifre olarak ne yazarsa kabul etmiyor. Öyle görünüyor ki ortada bir yazılım hatası var...

bunun çözümü nasıldır???

bilen arkadaşlar yardım edebilir mi??

şimdiden teşekkürler...
12 yıl
airties sorun!!
tarayıcının adres boşluğuna IP numarası yazılarak girilen modem ayarlarına bir süredir giremiyorum. Kullanıcı adını ve parolayı doğru girdiğimden eminim ama açılmıyor .
Daha önceleri girmiştim.
Açılmamasına gerekçe olarak da bişey söylemiyor.
çözemedim mevzuyu!!!

bilen arkadaşalrdan yardım bekliyorum. teşekkürler şimdiden...
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.