Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Yüzbaşı
14 Mart 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
23 üye
Görüntülenme (?)
27 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
9 yıl
ACİL BANNER *******
Beyler acil banner yapmam lazım,şu siteyi kullanıyorum,http://bannernow.com/ baneri oluşturuyor,fakat öküz gibi bekliyo kayıt etmiyo ne mail adresime atıyor nede desktop kayıt etmiyor.diğer sitelerede baktım ya ücretli yada istediğim boyutta yapamıyorum.yapmak istediğim boyut 728*225

bu siteyi kullanan varmı veya önerisi olan
9 yıl
..
...
9 yıl
WEB SİTESİ HAKKINDA YARDIM
halledildi.
9 yıl
TRİDENT MİNİ SCART ?
ARKADAŞLAR TRİDENT MİNİ SCART ALDIM BUGÜN.115 tl ye. scart anten ve lnb komple.öncelikle kazık yemişmiyim bunu soracam.

2. sorum 270 adet kanal var ve sadece yerli kanallar..yabancı kanalları nasıl açacağım.?? bi türlü beceremiyorum.bu model hakkında bilgisi olan varsa sevinirim.

iyi forumlar.

9 yıl
diş ağrısı için öneri _?
hap dışında önerisi olan varmı ? zira bugün 2 apranax fort, 2 adet etol fort, 1 de aspirin aldım.
10 yıl
**pc'de BOŞ YERİM KALMADI NE SİLEBİLİRİM ??
Arkadaşlar c partımda boş yerim kalmadı.win 7 ultimate kullanıyorum.bugün benim kuzen otomatik güncelleştirmeleri açmış.(normalde kapalı tutuyordum).3gb boş alanım,, 98.megabyte düşmüş.

sorum şu:
1-bugün yüklenen güncelleştirmeleri geri alabilirmiyim.?? (geri yükleme noktası haricinde..)
2-hangi programları veya güncelleştirmeleri silsem bilgisayrım sorunsuz ve nizami çalışmaya devam eder.??

10 yıl
IBM THİNKPAD FAN HATASI...
ARKADAŞLAR BAŞLANGIÇTA To interrupt normal startup, press the blue Access IBM button DİYE BİR UYARI VERİP ARKASINDAN FAN ERROR YAZIYOR.

NASIL AÇARIM BU LEPTOPU ?
FANIMI TEMİZLEMEK GEREKİYOR YOKSA YAZILIMSAL BİR ÇÖZÜMÜ VARMI.?

İŞLETİM SİSTEMİ XP PRO.
10 yıl
BİR TELEFONA 750 TL PARA VERİLİRMİ ?
arkadaşlar kardeşim 10 eylüldeki doğumgünü için,HTC One V marka telefon istiyor(750 tl).kendi kullandığım telefon sony ericsson g 705.onuda 2. el almıştım.ben nokia x3 falan alayım diyorum.o zaman hiç bişey almayın diyor.

not:kardeşim erkek,yaşı 17.
nasıl vazgeçirebilirim. ??
10 yıl
almanyadaki türkler belgeseli.
10 yıl
sansui 4gb 720p 4.3inç mp5 player
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle