Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Teğmen
03 Şubat 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
84 (Bu ay: 1)
Gönderiler Hakkında
10 yıl
Patch Yüklenmiyor
Galiba serverlar birleştiriliyor.
10 yıl
5800 Menülere Giremiyorum
Telefon hafızasından bazı şeyleri silerken yanlışlıkla telefon menüsü ile ilgili dosyayı da sildim. Ev ekranından menüye geçemiyorum artık. Hard formatta atılmıyor. Nasıl düzelteceğim?
10 yıl
Foursquare yüklenemedi hatası alıyorum
5800XM telefonuma ovi storedan foursquare for symbian indirdim fakat yükleme sırasında yüklenemedi diye hata alıyorum. CWF kurmadan önce sorun yoktu. Bilgisi veya herhangi bir fikri olan var mı?
10 yıl
Pazartesi günü haciz memurları gelecek
TTNet'e 360 lira gecikmiş borcum vardı. Memleketteki eve hukuk bürosundan mektup göndermişler 3 gün içinde ödemezsem haciz uygulanacak diye. Babam da param olduğunu sanıyor ve Pazartesi günü ödeyeceğiz diye biliyor. Para göndereli 5 gün oldu fakat kira, kredi kartı borçları derken hiç birşey kalmadı işin aslı. Hacizcilerin tahminimce pazartesi günü geleceklerini düşünerek evden bilgisayarı ve bazı eşyaları arkadaşın evine kaçıracağım yarın. Merak ettiğim nokta hacizciler geldiğinde nelere el koyacaklar evdeki para edecek şeyleri zaten kaçırcam. Geriye kalanlar eski bir kaç koltuk, ufak bir tv, buz dolabı falan. Bu saatten sonra birşeyin değişeceğini sanmıyorum ama süreyi bir hafta daha uzatamaz mıyım?
10 yıl
# UYKU DÜZENİ SORUNU
Bu uyku sorununun önüne geçmek ve hayatı en kısa sürede düzene sokmak için neler yapılabilir? Erken yatmayı dene falan demeyin çünkü günlük gereken uykuyu alıyorum zaten. Bol bol kola kahve takviyesi de bir yere kadar. Durum ciddi beyler! Bir haftadır sabah 7-8'de yatıyoum saat 6pm gibi uyanıyorum. Haliyle derslere de gidemez oldum. Gece yarısı, 11deki derse giderim diyorum fakat sabahın ışıklarıyla yine uyku çökmeye başlıyor. Bu saate kadar dayanabildim bugün daha fazla dayanamayacağım herhalde.
10 yıl
Harddiskin olduğu bölgeye dokununca laptop kapanıyor
Hafif baskı uygulayınca kendiliğinden kapanıyor. Bilgisayarı kaldırıp başka bir yere koymak işkence oldu. Bu sorundan nasıl kurtulabilirim bir fikriniz var mı?
10 yıl
Kredi kartım halen gelmedi
7 Şubat'ta Finansbank'tan kredi kartı başvurusu yapmıştım. 10 gün önce kartınız kuryeye verildi diye mesaj gelmişti fakat gelen giden yok. Bankaya gittim bana sadece kart numaramı verdiler müşteri hizmetlerini arayıp öğrenmek için. Müşteri hizmetlerinde de canlı insan yok hep robotlarla muhattap oluyosun. Sonra sizi dinliyoruz hattını aradım müşteri hizmetlerinden yapabilirsiniz dedi çıkan hatun da. İhtiyaç kredisi olan yere girin orda müşteri temsilcisi var onla konuşun dedi. Tekrar oraya bağlandım kartımın son 4 hanesini istedi, girdim ve sanal kartla böyle bir işlem yapamazsınız dedi. Beyler kafayı yicem kaç gündür uğraşıyorum. Daha önce bankaya gittiğimde bana kurye numarasını vermiştiler aradım giyim mağazası çıktı. 2 haftayı geçti kart falan geldiği yok bankanın da bi skmden haberi yok. Bilgisi, fikri olan birileri çıkar umarım.
10 yıl
Kredi kartım halen gelmedi
7 Şubat'ta Finansbank'tan kredi kartı başvurusu yapmıştım. 10 gün önce kartınız kuryeye verildi diye mesaj gelmişti fakat gelen giden yok. Bankaya gittim bana sadece kart numaramı verdiler müşteri hizmetlerini arayıp öğrenmek için. Müşteri hizmetlerinde de canlı insan yok hep robotlarla muhattap oluyosun. Sonra sizi dinliyoruz hattını aradım müşteri hizmetlerinden yapabilirsiniz dedi çıkan hatun da. İhtiyaç kredisi olan yere girin orda müşteri temsilcisi var onla konuşun dedi. Tekrar oraya bağlandım kartımın son 4 hanesini istedi, girdim ve sanal kartla böyle bir işlem yapamazsınız dedi. Beyler kafayı yicem kaç gündür uğraşıyorum. Daha önce bankaya gittiğimde bana kurye numarasını vermiştiler aradım giyim mağazası çıktı. 2 haftayı geçti kart falan geldiği yok bankanın da bi skmden haberi yok. Bilgisi, fikri olan birileri çıkar umarım.
10 yıl
TTNet'ten uyarı mektubu geldi.
Önceden kalma 3 aylık internet borcum var ve her geçen gün üzerine faiz biniyor. Gelen kağıtta 3 Şubat'a kadar borcu ödemezsem kağıt masrafları, avukat vs. ızır zıvır ücretlerinin de ekleneceği yazıyor. Acaba belli bir miktarını ödesem şimdilik mahkeme işinden kurtulabilir miyim? Son ödeme tarihini nasıl uzatabilirim?
10 yıl
TTNet'ten uyarı mektubu geldi.
Önceden kalma 3 aylık internet borcum var ve her geçen gün üzerine faiz biniyor. Gelen kağıtta 3 Şubat'a kadar borcu ödemezsem kağıt masrafları, avukat vs. ızır zıvır ücretlerinin de ekleneceği yazıyor. Acaba belli bir miktarını ödesem şimdilik mahkeme işinden kurtulabilir miyim? Son ödeme tarihini nasıl uzatabilirim?
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle