Donanım Haber

Uygulama ile Aç
Kayıt

Teğmen
25 Ocak 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
33 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
13 yıl
CS'de EN SEVDİĞİNİZ BÖLÜM
Soru Gayet Açık Benim

deagle5
Assult
de_dust (1-2)
Surf Ski 2
Surf Green
Surf_İceday_final
fy_iceworld.....
13 yıl
DH'nin Tasarımı
arkadaşlar Bu Tasarımı nerden bulabilirim başka site için bedava site için bu arka planı istiyorum ama denemelik kaldırıcam sonra
13 yıl
Operanın Bir Özelliğini Daha Buldum
Evet Arkadaşlar Belki Bi hatırlıyanınız vardır operada programsız reklamlar engelleniyo diye bir konu açmıştım şimdide bir bileniniz vardır mutlaka

Mausemizim Sağ Tuşuna Tıklıyoruz (Basılı tutuyoruz ) Ve Topunu Yuvarlıyorz Karşımıza Şöyle Bir Şey Geliyor



Burdan Mausenin Topunu Yuvarlıyarak Diyer Sekmeye Gidiyoruz az önce buldum baya işime yaradı
13 yıl
Kişisel Sitem
forumhersey.bforum.biz

Geçen Senenin Başlarından Beri var Bedava Siteden Açtım Sizce Nasıl
yanlız bi sorunu var üye proğlemi az üye var
13 yıl
Kahretsin 24 Server
Anibüs'ten sonra Rumeli Daha 42. Server Gelecekmi ?


Yeter Artık
13 yıl
Okulda Hoca Bi Laf Söyledi (Katıldım) xD xD :D
Bugün İng. Dersinde Bizi Törene Çağırdılar Bizde Çkarken Arkadan Bi Çocuk Birine O....... Çocuğu Dedi Bunuda Öğretmen Duydu (Bayan Öğrt.) Çocuğu Yanına Çağırdı ve O Çocuk Öyle Olsa Bile Dememelisin Dedi O anda gülememek için kendimi zor tuttum dışarda çok güldüm ama


Unutmuşum Söylemeyi Bide Hoca Sonradan Dediki allah kimseye nasip etmesin öyle olmak


Yemin ederimki Hepsi Gerçek
13 yıl
Örümcek Zindanı 2. Kat
..
13 yıl
Sekmeler Hakkında Yardım
Ben 1 Kaç Haftadır Opera İnternet Tarayıcısı Kullanıyorum mouse'nin Ortadaki Top tuşuna Bastığım Zaman Konu Dışında (Örn) Bi Konuya Tıkladığım Zaman Konu Kenarda Açılıyodu Ben Gene Aynı Sayfada Kalıyodum Şimdi İste Bi Konuyu Yan Sekmede Açmak İçin O Topa Bastığımda O Konunun Sayfası Çıkıyo Nasıl Düzeltebilirm




eminim Çoğunuz anlayamicaksınız
13 yıl
MOVED: Sekmeler Hakkında Yardım
13 yıl
84 Lv. Boss
84 Lv. Boss Ve Koruduğu 90 Lv. Metin Alıntıdır


DH Mobil uygulaması ile devam edin.
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle